Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Du försöker koka en höna av en fjäder med falsarier från en av trådens allra minst trovärdiga.
Om vi ser bortom din besatthet av SD vore intressant att veta vad fakta du bygger din övertygelse på SD som gärningsman ?
Har du totalt missat mina inlägg där jag grunnat på alternativa GM som HD, JG, MH, UW, NW, c*c*_c (JS), Hjontemyra (JD) eller hans exfru, SD:s simmarkamrat "den långe" AM, ML, den nyskilda grannen eller hans exfru som fyllde år, arbetskamraten JH och säkert någon mer som jag inte kommer ihåg just nu.
Jag har hela tiden funderat brett och gör fortfarande, men SD är den som åklagaren ville ha häktad för Sannolika Skäl och som fortfarande är Skäligen Misstänkt för mordet på LW.
Jag tror inte ShHolmes har hittat på en story om smygfilmningen och jag tror det finns "mer" som 18carat skrev.
Du kanske tycker att SD verkar vara en hyvens 2-barnsfar som med rätta bedrog sin fru med kvinnan som vigde dem?
Du kanske tycker det var rätt att han trakasserade LW med sms (som sannolikt utredarna har utskrifter på)?
Du kanske tycker det är helt ok att han knogade hennes huvud när hon ville prata ut?
Du kanske tycker det är roligt att han har kontaktat trådskrivare utanför tråden för att visa "Jag vet vem du är".
Du kanske tycker det är spännande att han skriver finurligt och ironiskt på sin GC:sida för att vi ska förstå att han är inne i tråden och läser (kanske skriver med)?
Du kanske gärna skulle umgås med honom som en riktig vän av förlåtelse om det visar sig att det är han som är GM?