2019-07-19, 00:16
Medlem
Grollarens avatar
Jag har sökt på youtube, men jag hittar ingen frekvensbehandling för åtstramning av hud.
Jag hittar bara för ansikte, och jag vill ha för hela kroppen. Jag vet inte ett skit om vad jag ska söka på, för jag är inte insatt i hur huden fungerar. Nollkoll.
Kan någon tala om vad jag ska leta efter? Vad är det för liten cellmojäng som behöver skyndas på lite?
Frequency ..... ???
Tacksam för hjälp
Citera
2019-07-19, 00:23
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Jag har sökt på youtube, men jag hittar ingen frekvensbehandling för åtstramning av hud.
Jag hittar bara för ansikte, och jag vill ha för hela kroppen. Jag vet inte ett skit om vad jag ska söka på, för jag är inte insatt i hur huden fungerar. Nollkoll.
Kan någon tala om vad jag ska leta efter? Vad är det för liten cellmojäng som behöver skyndas på lite?
Frequency ..... ???
Tacksam för hjälp
Mitt tips är att du släpper det där. Tillsammans med din tro om chemtrails och att jorden skulle vara platt.

Ta till dig saker som har vetenskaplig evidens istället.
Citera
2019-07-19, 00:26
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Mitt tips är att du släpper det där. Tillsammans med din tro om chemtrails och att jorden skulle vara platt.

Ta till dig saker som har vetenskaplig evidens istället.

Det fungerar på MIG.
Sen skiter jag i vad folk tycker om alternativmedicin. Vill minnas att alla sa detsamma om akupunktur.
Jorden är bevisat rund, Chemtrails vet jag inte vad det är ens.
Vad gäller medicin har jag inte något som helst förtroende för vetenskapen efter alla neurosedyn, farliga vacciner, behandling av mentalsjuka, sjukdomen Hysteria och gud vet vad. Listan kan göras lång.
Senast redigerad av Grollaren 2019-07-19 kl. 00:28.
Citera
2019-07-19, 00:29
Medlem
constants avatar
Citat:
Det fungerar på MIG.
Sen skiter jag i vad folk tycker om alternativmedicin. Vill minnas att alla sa detsamma om akupunktur.
Jorden är bevisat rund, Chemtrails vet jag inte vad det är ens.
Vad gäller medicin har jag inte något som helst förtroende för vetenskapen efter alla neurosedyn, farliga vacciner, behandling av mentalsjuka, sjukdomen Hysteria och gud vet vad. Listan kan göras lång.
Så bra att det fungerar på dig, men varför frågar du då?

Det saknas fortfarande vettiga evidens för att akupunktur skulle fungera. Det lutar mest åt att det är en tro.
Citera
2019-07-19, 00:30
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Så bra att det fungerar på dig, men varför frågar du då?

Det saknas fortfarande vettiga evidens för att akupunktur skulle fungera. Det lutar mest åt att det är en tro.

Jag frågar för att jag har bara provat för axelvärk. Det var lätt att hitta.
Men jag vet inget om hud. Som jag skrev.
Varför är du i forumdelen alternativmedicin om du nu avfärdar det som trams?
Senast redigerad av Grollaren 2019-07-19 kl. 00:33.
Citera
2019-07-19, 00:33
Medlem
constants avatar
Citat:
Jag frågar för att jag har bara provat för axelvärk. Det var lätt att hitta.
Men jag vet inget om hud. Som jag skrev.
Vet vad som skiljer alternativmedicin från evidensbaserade metoder?
Citera
2019-07-19, 00:35
Medlem
constants avatar
Citat:
Varför är du i forumdelen alternativmedicin om du nu avfärdar det som trams?
Vill du bara ha svar från andra som tycker som du?
Citera
2019-07-19, 00:36
Moderator
Psilosophers avatar
Frekvens, snackar vi klangterapi?

Typ stämda skålar placerade på chakrapunkterna varpå en munk slår med vadderade klubbor?

Ge mig!
Citera
2019-07-19, 00:38
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Frekvens, snackar vi klangterapi?

Typ stämda skålar placerade på chakrapunkterna varpå en munk slår med vadderade klubbor?

Ge mig!

Jag vet inte hur det fungerar.
Det är ljud på en viss frekvens. Om du söker på frequency shoulder pain så kommer det upp några exempel, och hur det funkar.
Jag kan inte förklara det för jag är inte insatt. Jag provade för axeln, det fungerade, nu vill jag prova huden. På youtube alltså.
Citera
2019-07-19, 00:40
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Vill du bara ha svar från andra som tycker som du?

Jag TYCKER ingenting alls. Jag vill bara ha svar på min fråga. Det finns säkert en annan tråd att bråka om alternativmedicin i.
Citera
2019-07-19, 00:41
Medlem
constants avatar
Citat:
Det är ljud på en viss frekvens. Om du söker på frequency shoulder pain så kommer det upp några exempel, och hur det funkar.
Jag kan inte förklara det för jag är inte insatt. Jag provade för axeln, det fungerade, nu vill jag prova huden. På youtube alltså.
Hur gav du din axel denna frekvens? Vilken frekvens var det?
Citera
2019-07-19, 00:42
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Klangterapi är nog mer allmän meditation än specifikt behandlande föreställer jag mig.

Vad har du för problem med huden?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in