2019-07-18, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Med din förklaring så går åtminstone en bort som WT.
Eftersom han är från en familj med familjeföretag och ordnande hemförhållanden.

Verkar som många som kallar andra för WT ligger närmare WT.

Du vet att det som vissa säger andra, säger mer om vissa än om andra ?

Ok, han går bort då.
Citera
2019-07-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Så dessa 3 är alltså GM:

GM1

GM2

GM3

Ser ut som tattare hela högen.
Citera
2019-07-18, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Kompletta Untermenschen allihop. Har aldrig bidragit till något av värde för sin omgivning,
kommer aldrig att göra det. Allt de åstadkommer är att vara ett helvete för sin omgivning,
göra andra människors liv sämre och osäkrare, gör samhället sämre och osäkrare bara
genom sin blotta existens.
Killen de hade ihjäl var en intelligent och flitig grabb från en välutbildad familj, mördad av
totala kvalster.

Hemskt. Kan mördarna ha vänsteråsikter? Ung vänster har som paroll "Ta från de rika", här gick några anhängare från ord till handling och stal från någon som lyckats bättre i livet? Mördarna lär inte sympatisera med Moderaterna, det är säkert.
Citera
2019-07-18, 16:29
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Du det finns unga människor där ute som har en väldigt bra uppfostran. Men där unga senare smyger och skiter i föräldrars förmaningar. Vi har hört det förr och kommer att få höra igen om unga som hamnat i dåligt sällskap. Bara testa blev lite mer och längre än det var tänkt.

Vi har ju även fått läsa om hur unga i lite finare områden i Gbg väst, satt sig i drogskuld hos kriminella som föräldrar tvingats betala. Vilket i sig blir en utpressnings situation

Vad är avsikten med ditt inlägg? Tror du inte att alla vet att det kan gå dåligt för människor med förutsättningar? Eller att de med sämre kan bli goda medborgare?

Du måste vara en fullständig idiot för att inte förstå att vad andra skribenter diskuterar är sannolikhet.
Citera
2019-07-18, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Så BO är en helt vanlig svensk kille och GM:s är ett gäng pundare med resandebakgrund (ziggisar alltså). Är det rätt uppfattat?

De båda killarna ser definitivt ut som resande slödder. "Vita" negrar, den här "gangster rappen" har många oskyldiga människors liv på sitt samvete.
Citera
2019-07-18, 16:36
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Just Tindra verkar ha en svensk förälder, troligtvis gifta. Då är det inte så konstigt.

Har du källa på det fetade?

Om du behöver en källa på att juggar inte döper sina ungar till Tindra så är du ju fullkomligt dum i huvudet. Men visst kolla du på scb.se och se hur många Tindra du hittar med utlandsfödda föräldrar. Är det fler än tio så lovar jag undersöka om någon var från forna jugoslavien.
Citera
2019-07-18, 16:36
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Vad är avsikten med ditt inlägg? Tror du inte att alla vet att det kan gå dåligt för människor med förutsättningar? Eller att de med sämre kan bli goda medborgare?

Du måste vara en fullständig idiot för att inte förstå att vad andra skribenter diskuterar är sannolikhet.

Andra ?
Är det ngt speciellt du tänker på mer än att tråden spretar med gissningar utan bärighet ?
Citera
2019-07-18, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isabelleeva
Tänker inte ens fortsätta babbla goja med er. Men detta ska inte ligga på hennes vänner eller familj, från vad jag tycker iallafall. Sen får ni tycka o säga vad ni vill. Ni vet ändå ingenting om henne. Bara spekulationer 😂 pinsamt att attackera någons familj. Typ som att ni skulle snatta i en affär o de skulle vara din tremännings fel, bara för att de e din familj liksom..😂

Du jag kan säga att jag var väll som hon Tindra i min ungdom, hängde ute med dom "coola" gjorde massa bus, dricka och ta droger. Kan säga dig såhär att min mamma rent ut sagt drog mig från centrum med våld om det krävdes. Och gav mig verkligen "livets hårda skola" när jag kom hem. Är det den utvägen som krävs för att inte låta sina barn hamna i den situationen, så tycker jag det är rätt. Jag lärde mig som sagt den hårda vägen och det är jag glad för idag då jag inte lyckats bli inblandad i något mord iallafall. Mitt destruktiva beteende hjälpte min mamma mig ur och så ska ens föräldrar göra. Så jo familj har en otroligt stor roll i vad ens ungar gör ute 2 på natten, har man inte koll på vad ens barn gör då händer sånt här
Senast redigerad av Jen1n1 2019-07-18 kl. 16:54.
Citera
2019-07-18, 16:50
Medlem
Läste idag att efter första inledande förhör, förnekar samtliga brott. Samt att tjejen var tagen o sorgsen över att en av killarna dött.
Citera
2019-07-18, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Hemskt. Kan mördarna ha vänsteråsikter? Ung vänster har som paroll "Ta från de rika", här gick några anhängare från ord till handling och stal från någon som lyckats bättre i livet? Mördarna lär inte sympatisera med Moderaterna, det är säkert.

Du tror att en 20-åring har hunnit tjänat ihop till en förmögenhet? Är det inte troligare att han i så fall bara råkar ha en rik släkt? Vad har han gjort i livet som är så lyckat?
Citera
2019-07-18, 17:13
Medlem
PTSD-av-AFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Bra fråga. Om han nu befann sig på platsen just för att det är en kollektivtrafikhub så hade han i såfall missat sista förbindelsen hem till Torslanda. Med över en halvtimme. Och med över tre timmar till nästa. Jag har ingen aning om vad det är för plats. Men är det ett ställe man vill hänga på mellan 02-05? Eller finns det roligare ställen inom gångavstånd? Eller är det som i de flesta andra städer att det inte finns ett skit att göra nånstans mellan 02-05?

Den platsen är ju stendöd nattetid förutom alla som passerar för kollektivtrafik förbindelserna. Inget är ju öppet, inga krogar eller nåt. Skall man vara där det lever lite så bör man ju hålla sig i centrum. Nattbussar finns ju alltid eller vagnar till Eketrägatan, som är åter en knutpunkt mot Hisingen och Torslanda och Frölunda, fast i lite mindre tappning. Dom har väl drällt runt utanför city sökandes en möjlighet att stjäla eller råna.
Citera
2019-07-18, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PTSD-av-AF
Den platsen är ju stendöd nattetid förutom alla som passerar för kollektivtrafik förbindelserna. Inget är ju öppet, inga krogar eller nåt. Skall man vara där det lever lite så bör man ju hålla sig i centrum. Nattbussar finns ju alltid eller vagnar till Eketrägatan, som är åter en knutpunkt mot Hisingen och Torslanda och Frölunda, fast i lite mindre tappning. Dom har väl drällt runt utanför city sökandes en möjlighet att stjäla eller råna.

En del av lokalerna på Backaplan har ju faktiskt använts till den nattliga ekonomin, det var väl Mythos som en av lokalerna kallades.

Edit: Sista festen, fastigheten är riven nu.

Citat:
Date / Saturday 16 May 2015
23:59 - 06:00
Venue / Mythos Backavägen 7, 41705 Göteborg, Sweden

Line-up /

Ian Pooley

Franco Bianco (live) + (dj set)

Dave Turov

Tora Vinter

The Mountain Range (live)

Maya Lourenco

Mary Prankster

Ian Pooley is a rarity. Twenty years into his professional career, he is regarded as both a cult underground DJ and established mainstream producer. As one of the only artists that walk the path between the two, his sound is as polished as the masters but his approach is distinctively classic and fresh.

Mythos also welcomes Franco Bianco who just came back from Argentina and is presenting his fresh album "En Lo Profundo" as well as a brand new LIVE! + DJ Set performance. His music took him on worldwide tours (from Australia to Lebanon, through Japan, USA and Egypt), with hundreds of presentations in 27 different countries during the last years. His vinyl records (the last four being sold out) are played by international artists like Hernan Cattaneo, Laurent Garnier or the mythical Danny Tenaglia, among others. Now, he comes back for the European part of his shows, starting in Switzerland, Denmark, Sweden, Germany, Cyprus and more countries soon!
Senast redigerad av Eaglesandshit 2019-07-18 kl. 17:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in