• 1
  • 2
2019-07-10, 17:25
Alltid bäst att ta det säkra före det osäkra när den enögde banditen blivit mörbultad.

Jag hade ringt 1177 nu och absolut inte väntat.
Citera
2019-07-10, 17:35
Medlem
Risken att du har penisfraktur är extremt liten, den finns nästan inte. trots att du har beskrivit dessa symtom så är nog inte risken större än ca en på halvmiljonen. Ja bokstavligt 1/500000
Citera
2019-07-10, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Risken att du har penisfraktur är extremt liten, den finns nästan inte. trots att du har beskrivit dessa symtom så är nog inte risken större än ca en på halvmiljonen. Ja bokstavligt 1/500000
Provade och runka nu och fick erektion inte riktigt 100% mend et var typ 90% av hela erektionen. Det kanske bara är blodkärl som har blivit lite skadade? Och därför är det blått där tänker jag.
Citera
2019-07-10, 17:51
Medlem
Tror även att jag har fått svamp i underlivet, det är rött på pungen och rött och lite blått på baksidan av min kuk. Vad ska man göra åt svamp? Kan svamp ha nåt med föregående att göra som jag skrev i trådstarten?
Citera
2019-07-10, 17:55
Medlem
MuseMusses avatar
Hur länge sedan var det detta inträffade? Vill du inte leva resten av livet med en slapp kuk så stick till läkaren för guds skull.

Det är brosk i kuken din som har gått sönder, om du inte opererar dig innan det läkt så kommer det bli ärrvävnad, som ALDRIG blir som det var innan, stick till läkaren bara jag ber dig....be om en kvinna så blir det inte så pinsamt.
Citera
2019-07-10, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuseMusse
Hur länge sedan var det detta inträffade? Vill du inte leva resten av livet med en slapp kuk så stick till läkaren för guds skull.

Det är brosk i kuken din som har gått sönder, om du inte opererar dig innan det läkt så kommer det bli ärrvävnad, som ALDRIG blir som det var innan, stick till läkaren bara jag ber dig....be om en kvinna så blir det inte så pinsamt.
Är du helt hundra på det? Jag är fett osäker på vad det är. Det finns väl förövrigt inget brosk där det inte finns ben?
Citera
2019-07-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Läs på innan du uttalar dig inom medicin
Eller så följer du ditt eget råd. https://www.netdoktor.se/manlig-hals.../penisfraktur/
Citera
2019-07-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Eller så följer du ditt eget råd. https://www.netdoktor.se/manlig-hals.../penisfraktur/
Då är det nog inte en "fraktur". Mitt symtom är ju i princip tvärtom, att det buktar innåt där istället.
Citera
2019-07-11, 16:37
Hur mår din penis idag?
Citera
2019-07-11, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Hur mår din penis idag?
Svullnaderna har lagt ner sig, men den är inte helt återställd. Men det kommer nog läka av sig självt tror jag. Var nog mest tjacknojja
Citera
2019-07-18, 15:02
Medlem
MuseMusses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Svullnaderna har lagt ner sig, men den är inte helt återställd. Men det kommer nog läka av sig självt tror jag. Var nog mest tjacknojja

som jag skrev tidigare, den kommer aldrig bli sig lik tyvärr, har detta problem själv och kan enbart fixa det genom operation, kostar runt 12 tusen kronor.
Citera
2019-07-18, 15:04
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuseMusse
som jag skrev tidigare, den kommer aldrig bli sig lik tyvärr, har detta problem själv och kan enbart fixa det genom operation, kostar runt 12 tusen kronor.
Varför ska du betala för en operation? Bor du inte i Sverige eller anser man att den inte behövs?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in