Citat:
Ja, Trump är sannerligen i globalisternas kontroll. Sänkning av företagsskatter, stark södra gräns, vägrar att kriga trots att han blir påhejad att göra det, ökning av handelstullar med omvärlden för att skydda landets egna ekonomi. Vilken globalist!
En fråga: är du efterbliven eller gör du dig till?
En fråga: är du efterbliven eller gör du dig till?
Den minsta gemensamma nämnaren för presidenter i Usa är att de alla är styrda av globalisterna oavsett om de är från höger eller vänster. Så saken är att man ska tolka politiken de sittande politikerna utefter vad globalisterna vill. Eller rättare sagt de som styr globalisterna. Jag talar om City of London underättelsekollektivet i washington samt Vatikanen. Visst kan jag göra mig till i mitt språk men jag försöker hålla igen och inte provocera. Jag förstår att man blir arg på mig då jag har en annan uppfattning av Trumps politik som invandringsmotståndare. Jag har ingen koll på exakt varför Trump bygger en mur det kan verka som att han gör det för att stoppa illegala mexikanare. Det kan vara annat också. Tex att cia inte vill ha konkurrens i kokainsmugglingen de för via militära komplexet därav vet vi inget men historien har visat tex att i iran&contras så var det just sådant man sysslade med.
Jag utgår att minst 50% av presidentbeslutet o varför det tas är dolt då det inte gynnar folket. Därför är det alltid den dolda budskapet jag försöker leta efter. Det politikerna vill att ni ska gå på är inte ofta det rätta.
Sänka skatter menar du för företag eller privatpersoner?Att sänka för företag är globalistiskt!
Så för att hitta rätt börja med MGN minsta gemensamma nämnaren 1 Trump styrs som av alla presidenter av globalister 2. De vill alltid ha mer och presidenten skapar kulisser och förvränger verkligheten så att vi ska tro att det är folket Trump arbetar för. Det gäller att genomskåda varje beslut
och fundera på;Kan detta beslut gynna globalisternas vilja om hur världen ska utvecklas och i så fall på vilket slugt sätt? Att bara falla in i den stora massans önskesång "Ja trump är rasist och äntligen ska ländernas nationer återskapas som etniska är naivt"
En annan sak; Usa ligger i framkanten av studier i mänskligt beteende (att segra genom beteendestudier( Man har sedan länge utvecklat A1-robotar där man samlat in o analyserat miljarder av folks nätbeteende. Därför vore det väl inte konstigt om globalisterna låter Trump förvilla oss med vad de samlat på sig genom studier hur man får grupper o folk med sig i olika uttalanden.
Att vara politker är att ge folket halva sanningen 50% öppet resten 50% dolt är eliten globalisterna dem presidenterna o statsministrarna alltid arbetar för.
Senast redigerad av aktapirenelskling 2019-07-18 kl. 11:01.
Senast redigerad av aktapirenelskling 2019-07-18 kl. 11:01.