Citat:
Ursprungligen postat av
ThisIsTheZodiac
Precis det reagerade jag på när jag rantade om reklamen när den började köras. Oddsen för att pricka in 2 jackpottar på så kort tid är inte bara astronomiska utan du måste även spendera en hel del för att lyckas Du måste dessutom vara gravt spelberoende om du fortsätter att spela efter en sån vinst och det rimmar illa med ansvarsfullt spelande.
Jag läste att det faktiskt stämde att hon har vunnit två jackpottar. Finns tråd här:
(FB) Jessica: Mr Greens dubbla jackpottvinnare! . Ska ärligt säga att jag inte själv läst tråden ingående, men jag blev nyfiken av reklamen och googlade helt enkelt. Står på sista sidan i tråden att det har bekräftats stämma i den tidigare så jag väljer att tro på det. Var som sagt bara nyfiken, skiter i omständigheterna.
Oavsett så måste mr Green älska henne eftersom exakt samma reklam måste ha gått i minst fyra år nu. Som tur är går den inte lika ofta som tidigare, mr Green går möjligtvis (hoppas) inte så bra numer? Å andra sidan kanske de pumpar ut mer reklam ju sämre de går, fast sådan kostar pengar.
Jaja, du har helt rätt i att den om något visar att hon Jessica är gravt spelberoende. Ingen sund människa fortsätter att spela efter att ha vunnit flera miljoner, definitivt inte på ett spel som bara är tur. "Oj, vilken jävla tur jag hade som vann flera miljoner. Men har man haft det en gång brukar man ha det igen"... Inte så smart. Alternativet är att hon inte har något bättre för sig, att hon tycker att det är det bästa att spendera tid och pengar på. Djupt tragiskt isådanafall. Hade hon inte varit mångmiljonär utan att anstränga sig hade jag tyckt synd om henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
BerraSWE
Har stört mig enormt på denna, dessutom låter det som man säger nigga nu på slutet istället för snickers då den bryts för tidigt. Och dessutom låter Elton John 10 gånger bättre än negern, man kan nästa tro att reklamen är rasistisk på skoj.
Jag kan nog lova att 99,99% av befolkningen hellre skulle ha Elton John i vardagsrummet än någon nobody wanna be gangster-rappare. För han är väl ingen känd artist (rapparen)? Även en tuff hip hop-are som inte gillar Eltons musik skulle komma i byxerna av att ha honom på sin fest, kändiskåta som dessa tenderar att vara. Löjlig reklam på alla sätt och vis.