2019-07-09, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annaconda
I don't wanna "fi"? "fi"-vaddå? Det verkar konstigt. Saknas det kanske ett ord där?

https://www.youtube.com/watch?v=N_YcD_yESk8
Citera
2019-07-09, 16:57
Medlem
Jag söker en låt (eller grupp= vet inte vad den heter men tror det är SKITER II (med två I ) (om det är namnet eller låten, minns jag ej) Och minns typ deras logga var skrivit i bubble graffiti med limefärgad text, och svart bakgrund.

typ förorts"hiphop"
Citera
2019-07-10, 07:02
Medlem
InternetFriends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Hej, letar efter en spansk/sydamerikansk artist som gör elektrisk musik. Påminner en del om ODESZA men detta var typ 2010-2013 nånting.

Tror namnet är något med Sun, Solar eller något.

Mvh

Sak Noel?
Citera
2019-07-14, 01:09
Medlem
ok, den här är skämmig, men stå ut med mig: råkade få en glimt av Sommar med Ernst del 3, säsong 12 och undrar om någon vet vilka låtar som rullade framåt slutet? efter att han byggt den där jävla fontänen. Var rätt bäng när jag hörde den, så minns inte ens genre, bara att den lät tight.

Sökt på Google efter något slags soundtrack, men hittar inte ett skit. Någon? Mad props om ni kirrar denna
Citera
2019-07-16, 02:49
Medlem
Har en gammal låt på huvudet som jag absolut inte kan hitta. Det är en kille och en tjej som sjunger och det är någon slags techno låt. Jag vill minnas att de sjunger något i stil med "my silicone valley saint" och " which my magic doctor decides". Någon som känner igen den gamla dängan (typ 2000 tal)?
Citera
2019-07-16, 15:03
Medlem
Reggaemans avatar
Någon som vet vad det här är för låt?
Spelades på en bar i Dublin https://vocaroo.com/i/s0UpWfXZLhca
Citera
2019-07-16, 15:06
Medlem
Vad heter den låten som är i memes och roliga videor där dom säger run. Där är typ först så dumdumdumdumdum sen säger dom bara run en gång

Edit: hittade den själv 😂 AWOLNATION - run
Senast redigerad av gr3k3n 2019-07-16 kl. 15:12.
Citera
2019-07-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedevilmademedoit
ok, den här är skämmig, men stå ut med mig: råkade få en glimt av Sommar med Ernst del 3, säsong 12 och undrar om någon vet vilka låtar som rullade framåt slutet? efter att han byggt den där jävla fontänen. Var rätt bäng när jag hörde den, så minns inte ens genre, bara att den lät tight.

Sökt på Google efter något slags soundtrack, men hittar inte ett skit. Någon? Mad props om ni kirrar denna

Barefoot med Slowfly
Citera
2019-07-19, 01:15
Medlem
Magnituds avatar
Hjälp mig hitta en låt det är en gammal teknolåt där texten är väldigt repetitiv och en afrikan sjunger "i am the creator, hahaha i am the creator"
Citera
2019-07-19, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metallian
Barefoot med Slowfly

Nej, det är inte den jag tänkte på eller hörde, men tack ändå.
Citera
2019-07-20, 15:09
Medlem
Blago.Bungs avatar
Har en låt på hjärnan som jag inte kan komma på titeln på, nån instrumental technolåt från ca tidigt 2000-tal. Den börjar med en pianoslinga och går sen över till att bli techno. Det är ingen okänd låt alls, har för mig att den användes rätt ofta som bakgrundsmusik i Youtubeklipp och i olika andra sammanhang förut också. Nån som tror sig ha en aning vilken låt jag menar?
Citera
2019-07-20, 20:38
Medlem
Kupongfritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blago.Bung
Har en låt på hjärnan som jag inte kan komma på titeln på, nån instrumental technolåt från ca tidigt 2000-tal. Den börjar med en pianoslinga och går sen över till att bli techno. Det är ingen okänd låt alls, har för mig att den användes rätt ofta som bakgrundsmusik i Youtubeklipp och i olika andra sammanhang förut också. Nån som tror sig ha en aning vilken låt jag menar?

Jag gissar på Robert Miles - Children, men den är någon tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in