2019-07-17, 09:40
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Kvittar vem man pratar med så om man pratar om centrum i Göteborg så är det ingen som räknar Hisingen eller nån del av den till centrum oavsett vad nån broschyr säger, punkt slut.

För övrigt så finns det väl ingen som på allvar tror att GM är annat än menafolk. Får hoppas att BO inte är riktig svensk.
Citera
2019-07-17, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Backaplan ligger 3 minuter från Nordstan med spårvagn, är Hisingens hjärta och en utav Göteborgs största knutpunkter efter Brunnsparken. Så nog är det centralt ja.
Ja men på kvällarna är det 80-90% invandrare runt backaplan. Förutom de som byter buss.

På dagarna driver det också runt mycket pack runt backaplan.
Citera
2019-07-17, 09:41
Medlem
Att tv4 har pushat nyheten så hårt hela morgonen får mig att tro att BO i detta fallet är en Ahfgan eller liknande i detta fallet.
Senast redigerad av gojanO 2019-07-17 kl. 10:12.
Citera
2019-07-17, 09:42
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Kvittar vem man pratar med så om man pratar om centrum i Göteborg så är det ingen som räknar Hisingen eller nån del av den till centrum oavsett vad nån broschyr säger, punkt slut.

För övrigt så finns det väl ingen som på allvar tror att GM är annat än menafolk. Får hoppas att BO inte är riktig svensk.

Centrum är det ju kanske inte men det ligger centralt i Göteborg det är ett stenkast till Nordstan
Citera
2019-07-17, 09:42
Medlem
Snapcounts avatar
Dom blir väl dömda för dråp, och är ute om ca 4 år är mitt stalltips. "Rehabiliterade" ...
Citera
2019-07-17, 09:43
Medlem
Brottsligheten och risken för rån i Göteborg är låg enligt Numbeo
https://www.numbeo.com/crime/in/Gothenburg

Citera
2019-07-17, 09:45
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderfluid
Brottsligheten och risken för rån i Göteborg är låg enligt Numbeo
https://www.numbeo.com/crime/in/Gothenburg

Jämfört med vad? En bakgata i Rio eller?
Citera
2019-07-17, 09:45
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Dom blir väl dömda för dråp, och är ute om ca 4 år är mitt stalltips. "Rehabiliterade" ...

ja typ, lägg till gott uppförande så dra av nåt år eller nåt så lika snabbt ute sen ändå efter att ha mördat en människa
Citera
2019-07-17, 09:46
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Universell
Det är så jvla bedrövligt det här att man undrar vad fn det är som händer i det här landet
Mord för mobiltelefon liksom
Ett liv , vad är det värt? Hela vår värdegrund har förändrats. Vad gör politikerna?
Citera
2019-07-17, 09:47
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja typ, lägg till gott uppförande så dra av nåt år eller nåt så lika snabbt ute sen ändå efter att ha mördat en människa

Helt sjukt alltså. De som gjorde det ska aldrig komma ut igen.
Lagarna i Sverige är galna!
Citera
2019-07-17, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Pundare? Hade de bara varit två killar som gjort det hade jag tippat gatubarn (om dem finns i den delen av staden) men att det är en kvinna med talar lite emot det

Det finns gott om svenska kvinnliga groupies till dom här gängen.
Citera
2019-07-17, 09:50
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Ett liv , vad är det värt? Hela vår värdegrund har förändrats. Vad gör politikerna?

Stefan Löfven frågar sig vilka trauman de tre gärningsmännen kan ha varit med om för att utföra ett sådant här brott. Sen slår han näven i bordet och säger "Nu blir jag förbannad på riktigt"

Sen gör han ingenting åt problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in