Citat:
Ursprungligen postat av
B71
Mycket ska man höra innan öronen trillar av!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/har-heilar-ungdomar-i-akattraktionen-pa-liseberg
Sedan april i år har Liseberg noterat cirka 40 tillfällen då heilande personer fotograferats i deras attraktioner. I åtta fall hittills har det lett till polisanmälan.
– Att man gör Hitlerhälsningar i åkattraktioner är fruktansvärt. Det är hets mot folkgrupp, säger Andrea Hammar, förundersökningsledare för demokrati- och hatbrottsgruppen i polisområde Väst.
Nu fattar även barnen att nåt är fel i samhället, de hånar det pissnödiga godhetsfolket som får panik
Nu kör polisen på ärenden där barn heilar istället för knarkhandel, knivskärningar och äldrerån! Hallejula

har vid åtta tillfällen tvingats tillkalla polis för att anmäla hatbrott.
You Can't Make This Shit Up. Polisen rycker ut för att undersöka någon som vinkar med armen, när ingen annan kan se det.
– Att man gör Hitlerhälsningar i åkattraktioner är fruktansvärt. Det är hets mot folkgrupp, säger Andrea Hammar, förundersökningsledare för demokrati- och hatbrottsgruppen i polisområde Väst.
Hammar kan inte uttala sig om de unga åkare som gjort Hitlerhälsning men generellt sett är det svårt att bevisa att hälsningen verkligen är en Hitlerhälsning, menar hon.
– Det måste ju finnas ett hatbrottsmotiv. Många gånger är det uppenbart, men det kan vara svårt att bevisa, allra helst uppsåtet med gärningen.
Vi lever verkligen i en clownvärld, där clownbilen är på väg ner för en brant väg, saknar bromsar & ratten enbart går att vrida till vänster.
Jag brukar inte svartpillra. Men hade jag haft en knapp som utrotade allt liv i Sverige & gjorde landet obeboeligt i 1000 år, så hade jag tryckt på den just nu.