2019-07-16, 00:10
Medlem
Nyarlahoteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Klart NMR:are ska knarka, det gjorde ju soldaterna i Nazityskland så då måste de också göra det. Sen att de låg i krig och hade nytta av amfetamin gör inte så stor skillnad; NMR:are behöver ju amfetamin de också så de inte somnar framför skärmen när de bedriver nätaktivism. Kan även hjälpa till att hålla nere fettreserven som lätt läggs på av all svensk potatis och brunsås.

Tror till och med Per Öberg (som vi alla vet kört efedrin-kur) sagt i Radio Nordfront att amfetamin är OK i strid. Och i och med att kampen är 24/7 kan jag tänka mig att laddet går varmt i kampnäsorna.

BKH
Citera
2019-07-16, 16:15
Medlem
Gitguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyarlahotep
Tror till och med Per Öberg (som vi alla vet kört efedrin-kur) sagt i Radio Nordfront att amfetamin är OK i strid. Och i och med att kampen är 24/7 kan jag tänka mig att laddet går varmt i kampnäsorna.

BKH

Kan man få stroke av långvarigt efedrin användande? En stor ful fågel skrek i mitt öra att gubben fått en nämligen.
Citera
2019-07-16, 17:50
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitgud
Kan man få stroke av långvarigt efedrin användande? En stor ful fågel skrek i mitt öra att gubben fått en nämligen.

Ja det kan man och det stämmer att Öberg fått en stroke och är inlagd, anatgligen efter stressat hjärtat, om inte nu men tidigare i livet med centralstimulerande droger.

Det kommer däremot att dröja ett par veckor innan någon från motståndsrörelsen pratar om det här. Det var samma visa när Emil Hagberg hamnade i koma efter sladdat runt med bilen.
Citera
2019-07-17, 05:41
Medlem
https://www.kyrkanstidning.se/nyhet/nazistprast-jamforde-jesus-med-hitler-avkragas
Det är ju för fan bedrövligt att yttrandefrihet inte får existera någonstans.
Vilken podd handlar det om, hade varit intressant att höra vad för otroligt hemskt h*n sagt?
Senast redigerad av hmacy 2019-07-17 kl. 05:59.
Citera
2019-07-17, 07:44
Medlem
Brottinators avatar
Förra året fick jag reda på att min kusin är ”högt uppsatt” i NMR i en mindre stad. Blev väl inte superförvånad men fy fan va pinsamt det är ändå. Han är en riktig loser som dessutom fejkat en skada för att va sjukskriven en längre tid. Riktigt patriotiskt..
Citera
2019-07-17, 08:32
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsykedeliskaTankar
Så ser tyvärr verkligheten ut för de flesta ”patrioter”. Sitter hemma majoriteten av tiden pga någon påhittad sjukdom och hatar på invandrare som gör samma sak. Tror att alla NMR medlemmar behöver psykologisk hjälp och extra mycket stöd för sina mentala svårigheter.

Ja alltså jag kollade på några klipp från deras youtubekanal och det är ju smärtsamt tydligt vad det är för slags tomtar NMR består av.
Citera
2019-07-17, 09:21
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Förra året fick jag reda på att min kusin är ”högt uppsatt” i NMR i en mindre stad. Blev väl inte superförvånad men fy fan va pinsamt det är ändå. Han är en riktig loser som dessutom fejkat en skada för att va sjukskriven en längre tid. Riktigt patriotiskt..

Jag tror inte att NMR påstått sig vara ”patriotiska” i meningen obrottsligt lojala skattegnetare till den liberalmarxistiska folkförrädarregimen. Varför skulle de vara det utifrån sin samhällsanalys?
Citera
2019-07-17, 09:31
Medlem
Nyarlahoteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
https://www.kyrkanstidning.se/nyhet/nazistprast-jamforde-jesus-med-hitler-avkragas
Det är ju för fan bedrövligt att yttrandefrihet inte får existera någonstans.
Vilken podd handlar det om, hade varit intressant att höra vad för otroligt hemskt h*n sagt?

Tror det är Radio Regeringen främst han varit med i. Men mycket möjligt att han varit med i Radio Nordfront också.
Citera
2019-07-17, 09:35
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Sjukt att Andreas Johansson från NMR-podden Nordic Frontier inte ens privat får lägga upp musikfilmer på Youtube: https://www.nordfront.se/la-upp-musikvideor-med-naturtema-pa-youtube-kontot-raderades-for-uppmuntran-till-hat.smr
Citera
2019-07-17, 09:36
Medlem
Nyarlahoteps avatar
Citat:
Whatever man. Dom har väl familj som behöver vård och annat dom med? Något dessa ensamma, arbetslösa, svagbegåvade bidragssnyltare knappast kan hjälpa till med själva.

Dom gör ju inte bra reklam för ”den vita rasens överlägsenhet”. I tredje riket hade dessa individer aldrig passat in. De hade setts som antisociala element och processen hade gjorts kort. Att man hänvisar till att inte vilja bidra till den hemska sioniststaten/demokraturen är ju mer en bortförklaring.
Citera
2019-07-17, 09:38
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Whatever man. Dom har väl familj som behöver vård och annat dom med? Något dessa ensamma, arbetslösa, svagbegåvade bidragssnyltare knappast kan hjälpa till med själva.

Men du vet väl att precis alla i hela världen har rätt till svensk sjukvård utan att behöva bidra med en enda skattekrona?
Citera
2019-07-17, 09:52
Medlem
Nyarlahoteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Ja det kan man och det stämmer att Öberg fått en stroke och är inlagd, anatgligen efter stressat hjärtat, om inte nu men tidigare i livet med centralstimulerande droger.

Det kommer däremot att dröja ett par veckor innan någon från motståndsrörelsen pratar om det här. Det var samma visa när Emil Hagberg hamnade i koma efter sladdat runt med bilen.

Med den vanliga förklaringsmodellen från NMR kanske vi får höra att mossad har en roll i detta. Att dom orsakat hans ”plötsliga” stroke. Förklarar ju också att Radio Nordfront ställts in två gånger i rad.

Kommer vi få se Öberg som talare i framtiden? Ska han sluddra vidare i radion om kosthållning,barnafödande och strålkärring-teorier?

Bra semesternyhet. Håller tummarna för att samma öde drabbar den gamla trotten Tobbe. Kan inte en ishacka fälla han kan säkert en stroke från mossad göra det.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in