2019-07-15, 15:15
Medlem
Imsdal93s avatar
Herregud, vad pratar du om Kommer-vara-anon....?
Min mamma har varit gift två gånger,
Hennes mamma har varit gift två gånger,
Min sambos mamma har varit gift två gånger,
Min pappa har varit förlovad en gång och gift en gång.

Vad är problemet?
Det säger väl för fan ingenting om en person mer än att saker händer och livet förändras?

Blir så trött på dina inlägg. Besserwisser-fasoner utan dess like.
Du läser enbart det du vill läsa och gör knasiga sammanfattningar och teorier.
Citera
2019-07-15, 15:40
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
No. That just prove that you are not that great with relationships.
The evilness is proven by that you don't care that much about Issy, other then that you paid for her.
yeah and??? that may be so that i suck at relationships....doesnt make me a bad dad and it doesnt justify what has been done to issy for the last 15 years....

my ex (the mother of tyler, riley & hollie) even said i was a bad husband but a good father.....we are closer now that we are seperated...we talk every day because we both are raising the children TOGETHER!....

see i will come on here and admit fault....i admit i made mistakes with issy.....

again you wont see jewels making an admission of faults.....she is faultless and can never do wrong
Citera
2019-07-15, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
yeah and??? that may be so that i suck at relationships....doesnt make me a bad dad and it doesnt justify what has been done to issy for the last 15 years....

my ex (the mother of tyler, riley & hollie) even said i was a bad husband but a good father.....we are closer now that we are seperated...we talk every day because we both are raising the children TOGETHER!....

see i will come on here and admit fault....i admit i made mistakes with issy.....

again you wont see jewels making an admission of faults.....she is faultless and can never do wrong

I've heard her say many times she's not a good mother/fit to be a parent etc
Citera
2019-07-15, 16:02
Medlem
Citat:
No. That just prove that you are not that great with relationships.
The evilness is proven by that you don't care that much about Issy, other then that you paid for her.
Men shit din logik gör ju ingen sense. Allt i din värld har allt med diagnoser att göra om jewels skulle ramla så skulle ni skylla på diagnos. Jag har själv Autism känner att folk som Jewels gör en negativ bild av oss som har diagnoser att vi är handikappade att vi inte klarar något. Folk som har down syndrome som har mer fel än Jewels klarar vardag. Om man inte sover eller äter så är det inte konstigt att man inte har energi nog. Du gissar dig fram till en logik det ända beviset vi har att Jewels har en ätstörning gissa dig inte fram till något annat
Citera
2019-07-15, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegardig
Men shit din logik gör ju ingen sense. Allt i din värld har allt med diagnoser att göra om jewels skulle ramla så skulle ni skylla på diagnos. Jag har själv Autism känner att folk som Jewels gör en negativ bild av oss som har diagnoser att vi är handikappade att vi inte klarar något. Folk som har down syndrome som har mer fel än Jewels klarar vardag. Om man inte sover eller äter så är det inte konstigt att man inte har energi nog. Du gissar dig fram till en logik det ända beviset vi har att Jewels har en ätstörning gissa dig inte fram till något annat
Och bara för man har skilt sig så är man ovänner? Mina föräldrar var inte gifta men dom lever inte tillsammans idag men det betyder inte att man blir ovänner
Citera
2019-07-15, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imsdal93
Herregud, vad pratar du om Kommer-vara-anon....?
Min mamma har varit gift två gånger,
Hennes mamma har varit gift två gånger,
Min sambos mamma har varit gift två gånger,
Min pappa har varit förlovad en gång och gift en gång.

Vad är problemet?
Det säger väl för fan ingenting om en person mer än att saker händer och livet förändras?

Blir så trött på dina inlägg. Besserwisser-fasoner utan dess like.
Du läser enbart det du vill läsa och gör knasiga sammanfattningar och teorier.

Säg att jag har haft tre företag som konkat. Skulle det betyda att jag är en dålig människa, nej. Skulle det betyda att jag inte är så jättebra på att driva företag, ja.
Att man har varit gift flera ggr, eller att man har haft många förhållanden är inte en sätt att mäta hur bra människa man är, men nog fan betyder det att man inte är så bra på relationer.
Citera
2019-07-15, 16:53
Medlem
Citat:
Säg att jag har haft tre företag som konkat. Skulle det betyda att jag är en dålig människa, nej. Skulle det betyda att jag inte är så jättebra på att driva företag, ja.
Att man har varit gift flera ggr, eller att man har haft många förhållanden är inte en sätt att mäta hur bra människa man är, men nog fan betyder det att man inte är så bra på relationer.
Du säger emot dig själv lite gran och vad menas inte bra på relationer? betyder det att det är dens fel? tänk om andra partnern sabbar förhållandet? igen förstår inte din sense
Citera
2019-07-15, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Haha du är helt bakom flötet.
Ska han gråta dagligen i 15år för att de inte har en relation? Han har ju försökt i flera omgångar att få en relation med Issy.
Du säger att han är en dålig pappa pga att Issy mår dåligt - han påpekar att han har fler barn som mår bra och har ett bra liv. Han säger inte att han inte bryr sig om Issy för det. Han påpekar bara det faktum att han har barn som mår bra och som han har kontakt med, och så har han ett till barn. Issy finns inte i hans vardag.

Nej, det där har du hittat på. Han har inte grämt sig över att betala underhåll. Han har sagt att han betalar underhåll. Det har han gjort från början.

Gav upp vårdnaden... Han hade kämpat för umgänge i flera år när han till slut skrev på. Vilket han gjorde under en egen livskris. Det är inte att ge upp vårdnaden lätt.

Nej, du hittar på det också. Han hade inte godkänt att Issy tog styvfaderns namn. Simple as that. Inte PÅ GRUND AV att han betalade för Issy. Den biten lägger du till själv.

Nej nej, jag påstår inte att han är en dålig pappa för att Issy mår dåligt. Det är många barn som mår dåligt, utan att föräldrarna gör/gjort fel. Jag säger att han är en dålig pappa, eftersom han har tre fantastiska barn + ett till barn. Jag säger att han är en dålig pappa eftersom han inte sörjer kontakten med Issy så mycket eftersom han har tre andra barn.

Trots att han inte grämer sig över underhållet så återkommer han till underhållet ganska ofta. Till och med när han talar om namnbytet anser han det nödvändigt att nämna underhållet.

Om man säger att man inte skulle godkänna ett namnbyte, speciellt inte när han betalar underhåll, då verkar det ju som att de två sakerna har ett samband, varför skulle han annars lägga till "speciellt inte när han betalar underhåll"?? Verkar det inte vara en ganska onödig bisats att lägga till? Hade man inte bara kunnat strunta i att nämna underhållet om det inte har någon bäring på ärendet?

Sedan vet jag inte, så mycket kämpa har han väl inte gjort. Han har vid ett tillfälle sett till att passet omhändertogs, och i samband med det ansökte han om att Issy och Jewels skulle resa årligen till Sams hemland, är det helt omöjligt att han ansökte om det för att jävlas med Jewels, eftersom han visste att det skulle bli problem för henne att leva upp till? Sedan har han pratat på internet. Det är de försöken jag känner till. Och internet har han använt sig av, trots att han vetat att Issy inte mår bra av det. Så jag säger förresten att han är en dålig pappa, på grund av att han medvetet skadar sitt barn.
Citera
2019-07-15, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegardig
Du säger emot dig själv lite gran och vad menas inte bra på relationer? betyder det att det är dens fel? tänk om andra partnern sabbar förhållandet? igen förstår inte din sense

Nja, det är en större fråga. Men visst, om den ena radar upp pajade förhållanden, och inte den andra, så finns det ju bara ett logiskt svar. Men oftast är det väl inte ens fel att två träter.
Citera
2019-07-15, 17:48
Medlem
Citat:
Nja, det är en större fråga. Men visst, om den ena radar upp pajade förhållanden, och inte den andra, så finns det ju bara ett logiskt svar. Men oftast är det väl inte ens fel att två träter.

Men båda parter i det här fallet har ju lika många misslyckade äktenskap. Så varför lägger du det på pappan, men inte på morsan?
Citera
2019-07-15, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Men båda parter i det här fallet har ju lika många misslyckade äktenskap. Så varför lägger du det på pappan, men inte på morsan?

För att man säger att den ena är dålig på något, behöver man ju inte säga att den andra inte är dålig på något, eller hur? Just nu var det Sam vi talade om, eller som jag talade om/med när jag skrev det. Varför skulle jag i den kontexten blanda in Jewels?
Citera
2019-07-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
Simple....JEWELS has never taken ANY responsibility.....its always everyone elses fault...

as i have said i am here and admit i made mistakes....i left sweden too easy and gave up.....you will never see jewels here admitting any fault ever...she is perfect and can do no wrong

Have to say it rather good of a person, that has never taken any responsibilty to arrange roof over the head for three person, food on the table and welfare (school and medical) for that many years Jewels has done that.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in