Citat:
Ursprungligen postat av Hallontårtan
Broncos på Tegnérgatan är ju givet.
Du har hamburgare på 250g och uppåt, biffar på 200 gram och uppåt 400 gram iaf. Det finns allt från biff till tournedos och entrecóte och oxfile.
De har även torskfiléer och kycklingfiléer. Allt är för byggare- iaf känns det så när du är där - det är dubbla portionen minst mot vad du får på ngt lunchställe. Du kan välja mellan ris/pressad potatis/pommes frites etc.
Jävligt schysst om du frågar mig. Bra priser oxå. Servitriserna förr om åren hade fetare biceps än en annan, vet inte hur det är nuförtiden, men det var iaf bra om man var hungrig. Hamburgaren kostade 84 då, nu är den nog uppe i 95-100 kr.
Annars har du West Kök & Bar på Rörstrandsgatan som har buffé där du får käka hur mkt du vill. Då kan du ju äta mer kött tex.
Sen har du flera sushi/asiat-hak på Nybrogatan tex som serverar lunch-sushi för 90 kr. Det är buffé så du kan klämma en 30 bitar med lax eller ägg eller vad du nu gillar utan att de höjer på ögonbrynen
Finns fler ställen, men där har du några. Annars är matlådor bra när man tränar hårt.
Havregryn som du dricker upp med vatten i shakern är annars ett tips om du bara är ute efter energi till att bygga

Ja bronco's är jag på ofta då jag är kompis med ägaren och jag kan få maten tillagad precis som jag vill, dock är det ingen snygg miljö direkt och det är inget ställe man vill stanna kvar och fika eller låta maten smältas direkt.
Sen är dessvärre uteserveringen i skuggan
Servitriserna stack då hoa hoa sålde stället och nu jobbar det små töser där istället.
Samma sak lite med linas bar på kungsholmen, samma meny och samma priser med exakt samma koncept. Bra om man är i dom krokarna utav stan.
West låter helt jävla klockrent, ligger nära sthlm's gym tätaste område - Odenplan! Next gym(gamla skip) Delta Sats och Friskis.....inte för att jag tränar på samtliga men alla ligger rätt nära.
Det ska definitivt besökas, hoppas buffè konceptet håller hela dagarna/kvällarna också? Vet du det? Tack för alla tipsen!
Citat:
Ursprungligen postat av freya
Utbudet är ju löjeväckande dåligt. Har du prövat på VBC (
http://www.vbc.se/)? Fast det ligger ju lite off kanske.
Ja där har man varit och tränat/ätit, dock aldrig på kvällstid?
Sen sa du det, det ligger riktigt off, södra stationsområdet är inget mysigt område heller....men det är värt att ha det i tankarna om man nu skulle ha vägarna förbi
Någon som testat pig&whistle's all you can eat meat buffè i söderhallarna?