Citat:
Ursprungligen postat av
drrty
Som sagt, du är en mycket sjuk människa. Tråkigt att du inte inser det själv.
Då finns ju heller ingen pedofili längre heller eftersom fullvuxna karlar i din värld kan få vara 10 år.
Och om jag är en katt så behöver jag inte heller följa lagar, jag är ju bara en katt.
Soft samhälle vi skulle ha om sånna som du styrde, eller hur? Idiot.
Och ska man ta det ett steg till, så känner jag mig som din mamma. Jag känner att jag har fött dig. Kan du kalla mig för mamma då?
Som sagt, var går gränsen? Det verkar ju inte finnas någon gräns för dig, man ska ju få vara det man vill vara eller hur.
Jag känner mig också som butikschef nere på Ica, är jag det då? Jag vill även ha den lönen eftersom att jag är chef. Precis som du tycker att man kan byta kön och därmed även få andra rättigheter som tex omklädningsrum, så vill jag ha rättigheten att få chefslön, och slippa skatta eftersom jag är ju en katt också.
Diagnosen pedofili kommer ju inte försvinna, speciellt inte med det argumentet du drog, eftersom pedofili har med vad man blir sexuellt upphetsad av, och inte ålder. Jag förstår att det kan vara svårt för dig att förstå, men åldern på de inblandade har inget med saken att göra. En 10 åring kan vara lika mycket pedofil som en 55 åring. Dock borde inte 10 åringen ha nått könsmognad ännu, vilket borde ta bort den från debatten.
Även djur omfattas av lagen, och antingen ska djur ha någon som tar hand om det, eller så ska det avlivas om det inte följer lagen. Så här har vi faktiskt en praktiskt detalj som kan vara rätt spännande i debatten, eftersom människor inte avlivas, medans djur avlivas. Det borde man nog fundera vidare på i samhället.
Bara för att du känner dig som min mamma, betyder ju inte det att jag känner att du är min mamma. Bara för att du vill rövknulla mig, betyder ju inte det att jag vill bli rövknullad. Du bestämmer över dig, inte över mig. Det är samma sak med ICA, du vill vara chef där, betyder ju inte att ICA vill att du ska vara chef där. ICA är en egen juridisk person, och får alltså fatta såna beslut på egen hand.
När det sedan kommer till omklädningsrum, är det faktiskt en detalj jag funderat mycket på, och funderat på att skapa en egen tråd om. Visst, om alla ser ut som tjejer i omklädningsrummet, så är det ju bra, men om hälften vore lesbiska, skulle inte det skapa en otrygg stämning, eftersom då tänder ju hälften av tjejerna i rummet på resterande. Frågan är, borde man dela in efter kön, eller efter läggning?? Men ja, det är ju OT, så får skapa den tråden på något annat ställe. Men nej, ser inga problem med att samhället hjälper individer till att ändra kön eller andra saker, man får göra lite vad man vill med sin kropp.