2019-07-13, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
23 åring kanske du tänker på
D@NI@R Fou@d Moh@mmed?

Exakt!
Citera
2019-07-13, 01:31
Medlem
soosanys avatar
Det var extremt mycket mer folk på gatan (M-vägen) häromdan jämfört med vanligt, och en ensam stackars snutbil som stod i höjd med gamla mässan, är det lika fullt nu?

Kul f.ö. att läsa alla inlägg om hur tunga alla är. Men trots denna tyngd så drabbas de av död. Jokso? Arkan? 50+ "gangsters" i Malmö? Hälften av Rinkebysomalierna? Döda allihopa. Tungt!?

Vad gör Möller nu för tiden.. Har det ganska bra va?
Säger det något?
Citera
2019-07-13, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpay
Det hände i Märsta vid Corner Pub!
Oliver knivhögg en snubbe efter tjafs vilket resulterade i total kaos.
Malmvägen har varit i beef med Märsta ett bra tag nu.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m-till-sjukhus

Detta är vad jag menade, någon kanske passade på utföra ett dåd mot familjen efter att man hört om det som
hände i Sthlm city natten innan.
S är inte dum som bara skulle gå skjuta dem dagen efter, detta gick lite väl fort som jag sa tidigare. Någon har passat på att hämnas mot just O.

Vi måste söka lite bredare och lite djupare mina FB vänner.
Citera
2019-07-13, 01:42
Medlem
Citat:
Exakt!
Jag blir inte förvånad om det är någon från Märsta som är inblandad i denna "soppa".
Man vet väl fortfarande inte vilka som sköt på Malmvägen?
Citera
2019-07-13, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
23 åring kanske du tänker på
D@NI@R Fou@d Moh@mmed?

Vilken grupp tillhör han?
Citera
2019-07-13, 02:52
Medlem
Era fucking horungar glöm inte vem som klippte radu. Töntar hela bunten som spelar allan ballan. Den här lillan fittan till S. barnmördare vilken man du var din lilla HORUNGE. Dem har ingen chans blir svårt att döda runt 200 Pers. Såg att någon nämnde den här piss luffaren från rågsved afghan fittan han är en liten tönt och äcklig liten råtta som har en hund som omid som springer som hans lilla råtta och följer han som liten en svans och SUGER hans lilla mini kuk. Skulle inte bli förvånad om Omid klipper han.

Dem här horungarna har ingen chans
dem kan försöka men att lyckas är 2 olika saker. Inte ens rinkeby eller tensta kunde. Folk dem testade och dem fick smaka.

U och M är Kurdernas Kung
dem har 99% av alla kurder bakom sig och framför sig.
De har många, MÅNGA grabbarna som skulle offra sitt liv för dem
och flera nätverk under sina vingar.

U och M är el capo de capi

Afghanan har tur jag lover er man skiter inte var man äter. Men alla vet ju Afghaner älskar att äta bajs som den här HORUNGEN.
Senast redigerad av Flashbackaa 2019-07-13 kl. 03:35.
Citera
2019-07-13, 03:01
Medlem
Citat:
Exakt!

Knappast han skulle gömma sig på kyrkogården såfall
Citera
2019-07-13, 03:38
Medlem
soosanys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackaa
Era fucking horungar glöm inte vem som klippte radu. Töntar hela bunten som spelar allan ballan. Den här lillan fittan till S. barnmördare vilken man du var din lilla HORUNGE. Dem har ingen chans blir svårt att döda runt 200 Pers. Såg att någon nämnde den här piss luffaren från rågsved afghan fittan han är en liten tönt och äcklig liten råtta som har en hund som omid som springer som hans lilla råtta och följer han som liten en svans och SUGER hans lilla mini kuk. Skulle inte bli förvånad om Omid klipper han.

dem kan försöka men att lyckas är 2 olika saker. Inte ens rinkeby eller tensta kunde. Folk dem testade och dem fick smaka.

Afghanan har tur jag lover er man skiter inte var man äter. Men alla vet ju Afghaner älskar att äta bajs som den här HORUNGEN.

Kan inte ni ta eran klan skit och 1400-tals kultur till era hemländer och göra upp där. Det vore så mycket mer naturligt.
Citera
2019-07-13, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmare0808
yee en granat flög mot han, guess what? killen som anlitade snorungen som kastade granaten blev klippt av sirvan, och de vet hela tensta om

Lever snorungen?
Tror att jag kan vara KRAFTIGT inblandad.
GL-69
Citera
2019-07-13, 11:01
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odenplan69
Lever snorungen?
Tror att jag kan vara KRAFTIGT inblandad.
GL-69

Vad menar du?
Citera
2019-07-13, 12:13
Medlem
Runkebys avatar
Citat:

Vilken sida står du på ”U” eller ”S”?
Citera
2019-07-13, 12:32
Medlem
Citat:
text

Men V liv är väl ändå på O samvete? Det var han och 6 personer till som misshandlade S. Varför vet jag inte men de måste vetat att det skulle starta en konflikt. Sen så har folk i tråden här sagt att O blev utsatt för ett mordförsök på väg hem samma natt. Ändå sätter sig O på samma moped som V dagen efter? Om detta stämmer tycker jag fan O borde bli lämnad i ensamhet av resten av Y familjen. Tragiskt det som hände men förr eller senare kommer ens gärningar ikapp och dagens skyttar skiter i vem som stryker med så länge den som är måltavla blir träffad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in