2019-07-12, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Ska de shoppa på ica och betala med kläder då eller?

Nej men dom har ju 5400 6400kr kvar lägger du till deras sammarbete med kläderna som brukar ligga på 4000kr då blir det 10400
Citera
2019-07-12, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
A lie is a lie, a diffrent version of the truth is a diffrent version of the truth. But, if you have any opportunity I would be glad to see a shortversion of what have been showned as a lie. What I mean, is not just a diffrent version from your version, but a proven lie.

De har sagt att han inte försökt vara en del av Issys liv på alla år. Jag har myndighetsdokument som bevisar att det inte stämmer, tvärtom kämpande han för att få ha kontakt med henne.

En av lögnerna som bevisats vara fel.
Citera
2019-07-12, 14:27
Medlem
Citat:
Nä. Han har sedan 2010 slagits för att få vara en del av Issys uppväxt och liv. Att morsan gick under jorden och han får kriga är ju knappast hans (eller Issys) fel?

Förstår fullt ut att en pappa är desperat att försöka prata med sitt barn, speciellt om ett psykfall till morsa stått mellan och förhindrat det. Varför skulle han bara acceptera alla lögner morsan lurat i Issy? Inte få försvara sig eller redan ut det?

Sen är det ett brott det de gör i sina youtube videos när de pratat om pappan. MEN där kan jag tycka att pappan är på samma nivå. Så det går väl jämnt ut.

Gått under jorden? Är det verkligen det hon gjort, eller har hon bara rent naturligt fått flyttat till en annan adress pga sin struliga ekonomi. Inte för att vara taskig mot någon, men om man ska försöka gå under jorden, så är det ju världens sämsta idé att skaffa sig en YT kanal. Men det är just detta som är mitt problem, de har ju inte haft någon relation, de delar till viss del DNA, men vad jag kunnat förstå har det ju aldrig varit en fungerande relation mellan dessa två individer. Är man beredd att kämpa så mycket för att man delar DNA till viss det.
Citera
2019-07-12, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontholdyourbreath
Nej men dom har ju 5400 6400kr kvar lägger du till deras sammarbete med kläderna som brukar ligga på 4000kr då blir det 10400

Men vad fan flummar du om? Du kan inte lägga till samarbetet med kläderna då de fått betalt I KLÄDER. Ingen jävla affär som tar emot kläder som betalningsmedel.

Ger jag dig en telefon för 8 lax så kan du inte handla mat för 8 lax. Alltså är den summan helt ointressant gällande vad de shoppat upp.
Citera
2019-07-12, 14:29
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
We have a crime called Förtal. But I think you did the same thing. So...

Have you contacted Issy today? You should.

i understand...in aus we have the same thing...but its only a crime if it is not the truth...and i believe i have been truthful in everything i said...

i have not tried to contact her...i dont believe she will respond to it......i just dont know...
Citera
2019-07-12, 14:29
Medlem
Citat:
We have a crime called Förtal. But I think you did the same thing. So...

Have you contacted Issy today? You should.

That's like the last thing he should to today. Or in the near future. Atleast if he want to have a chance of contact in the near 20-30 years.
Citera
2019-07-12, 14:30
Medlem
Då har jag inte plussat Til issy inkomst på 4000kr som. Hon får av mererkostnadersättngen eller vad deras Papa betalar han varje och då har jag inte lagt till heller morfar inkomst

10400 PLUS 4000 = 14400 OCH DET SOM PAPPAN GER ISSY VARJE MÅNAD I BARNBEHÅLL PLUS BARNBIDRAG SEN LÄGG TILL MORFARS INKOMST DÅ BLIR DET CIRK EN SIMMA PÅ 19000KR I MÅNADEN DOM LEVER PÅ
Citera
2019-07-12, 14:30
Medlem
Citat:
Gått under jorden? Är det verkligen det hon gjort, eller har hon bara rent naturligt fått flyttat till en annan adress pga sin struliga ekonomi. Inte för att vara taskig mot någon, men om man ska försöka gå under jorden, så är det ju världens sämsta idé att skaffa sig en YT kanal. Men det är just detta som är mitt problem, de har ju inte haft någon relation, de delar till viss del DNA, men vad jag kunnat förstå har det ju aldrig varit en fungerande relation mellan dessa två individer. Är man beredd att kämpa så mycket för att man delar DNA till viss det.

Ja det gjorde hon. Det var innan youtube. Hon bytte adress, vägrade ge adress och kontaktuppgifter annat än mail där hon bad om pengar men inte svarade på mail hon fick.
Hon gav ingen information om Issy.
Han var tvungen att gå via hennes bror som sa vad han visste.
Citera
2019-07-12, 14:31
Medlem
Citat:
Men vad fan flummar du om? Du kan inte lägga till samarbetet med kläderna då de fått betalt I KLÄDER. Ingen jävla affär som tar emot kläder som betalningsmedel.

Ger jag dig en telefon för 8 lax så kan du inte handla mat för 8 lax. Alltså är den summan helt ointressant gällande vad de shoppat upp.

Jo eftersom dom själva säger att dom får kläderna och dom aldrig påstått att dom betalat skatt i tidigare videos
Citera
2019-07-12, 14:31
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
That's like the last thing he should to today. Or in the near future. Atleast if he want to have a chance of contact in the near 20-30 years.
yeah i should just fade away and forget.......unbelievable
Citera
2019-07-12, 14:32
Medlem
Citat:
De har sagt att han inte försökt vara en del av Issys liv på alla år. Jag har myndighetsdokument som bevisar att det inte stämmer, tvärtom kämpande han för att få ha kontakt med henne.

En av lögnerna som bevisats vara fel.

Ställer mig lite tveksam där, i vissa videos har de ju berättat om besök, hemfridsbrott i samband med besök, pass som plockats på vad jag kunnat förstå till viss del på ren jävulskap. Det dina myndighetspapper kunnat bevisa, är att han försökt ha kontakt, men de har inte bevisat att han inte försökt slippa från faderskapet, vilket måste väl ändå vara det som J&I sagt.
Citera
2019-07-12, 14:33
Medlem
Dom behöver ju inte handla kläder om dom redan gör sammarbeten med kläder eller hur?
Då har dom än 6400 kr till mat resor etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in