Citat:
Ursprungligen postat av
9och0
Nä. Han har sedan 2010 slagits för att få vara en del av Issys uppväxt och liv. Att morsan gick under jorden och han får kriga är ju knappast hans (eller Issys) fel?
Förstår fullt ut att en pappa är desperat att försöka prata med sitt barn, speciellt om ett psykfall till morsa stått mellan och förhindrat det. Varför skulle han bara acceptera alla lögner morsan lurat i Issy? Inte få försvara sig eller redan ut det?
Sen är det ett brott det de gör i sina youtube videos när de pratat om pappan. MEN där kan jag tycka att pappan är på samma nivå. Så det går väl jämnt ut.
Gått under jorden? Är det verkligen det hon gjort, eller har hon bara rent naturligt fått flyttat till en annan adress pga sin struliga ekonomi. Inte för att vara taskig mot någon, men om man ska försöka gå under jorden, så är det ju världens sämsta idé att skaffa sig en YT kanal. Men det är just detta som är mitt problem, de har ju inte haft någon relation, de delar till viss del DNA, men vad jag kunnat förstå har det ju aldrig varit en fungerande relation mellan dessa två individer. Är man beredd att kämpa så mycket för att man delar DNA till viss det.