2019-07-12, 13:54
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urvf
Hahahha sitter och garvar mig harmynt. Du menar på allvar att de handlade mat för MINST 60.000 kr per månad? Antingen är du ett barn eller så har du noll uppfattning om ekonomi. Förmodligen både ock.

Din källa på "dig själv och andra i Sorsele" är inte särskilt trovärdig. Hosta upp era namn om det ska kunna ses som en trordig källa.

Håller helt och hållet med. Känns lite som att användaren drar efter halmstrån.
Känns inte trovärdigt för fem öre, dock så består mina åsikter om J, som bevisligen har blivit tagen på bar gärning för stöld.

Att J inte har någon vidare kontroll eller förmåga att hantera ekonomi/pengar verkar bestå och vara ett faktum.
Citera
2019-07-12, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frassex
ja men första gången de la upp en video om hur de va fattiga fick de en stor kick i visningar och ca 35 tusen prenumeranter. De lade upp några videos me höga visningar. Folk swischade också mycket. De fick ihop ganska mycket pengar. Dock har dom ju inte lika mycket pengar nu eftersom de brände ju allt på saker.

Ja visst fick de visningar, och visst fick de swish. Men att handla för 60K är enormt mycket på en matbutik, på en månad. Försörjningsstödsenheten hade ju inte ens talat med dom, om de hade 60K att handla för på en matbutik en månad. Min systers familj är inte dålig på att handla mycket på en månad, det har 7 stycken, 60K är lätt 11ggr mer än vad den familjen klarar av att handla för.
Citera
2019-07-12, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Jo det ska skattas på. Morsan som antingen skiter i det eller helt enkelt inte vet hur saker fungerar.

Jo men nu är det så att dom inte gör det och då är det summan som räknas som jag skrev att dom får i inkomst efter dom betalat räkningar 10400kr
Citera
2019-07-12, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegardig
Ska det bli aceepterat att sterilisera medvetet 2019? Anledningen för att procenten ökar idag är för att folk blir hjärntvättad att det är "okej" av vänstern. Men du ska också veta att procenten ÖKAR att folk ångrar sig att dom har bytt sitt kön.

Om andelen människor som byter kön ökar varje år, är det väl extremt logiskt, till och med nästan en naturlag, att också andelen som ångrar sig ökar???
Citera
2019-07-12, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Jag förstår inte heller varför de känner som de gör, men jag respekterar att de känner så och vill byta kön. Är ju en stor ökning av de operationerna så uppenbarligen känner ju folk så.

Hur påverkar det dig liksom? Jag bryr mig inte det minsta vad du gör med din kropp, så varför bryr du dig vad andra gör? Du behöver inte ligga med någon som är trans.

Folk idag hjärntvättas av vänstern att det är ok att sterilisera sig själv medvetet det är ok att förstöra sin kropp över en sjuk känsla. Det är bara hjärntvättning
Senast redigerad av Aegardig 2019-07-12 kl. 14:02.
Citera
2019-07-12, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Om andelen människor som byter kön ökar varje år, är det väl extremt logiskt, till och med nästan en naturlag, att också andelen som ångrar sig ökar???

Förklara mig Bytte människor kön förut? kunde man operera sig? är det är naturlag ?? Är det biologiskt?
Kan jag säga nej. Läs vad jag har skrivit det är inte konstigt att folk tror på detta i vita kommunist länder som sverige medans trans är så pass litet i mindre världs länder för att man kan inte byta kön som man inte kan byta ålder
Citera
2019-07-12, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontholdyourbreath
För dom som inte visste det så erkände dom hur mycket dom tjänar på Youtube varje månad.
Dom sa 2000kr det är ändå ganska mycket och då har dom inte räknar ihop med swishen lägg till typ 1200kr
För det finns dom som swishar 500 eller 700kr till dom och sen finns det dom som swishar typ 10kr
Då blir det cirka 4000kr dom får på Youtube inlcude.9400 som jewles själv sa att hon får
Då får hon cirka 13400 i månaden.
Frågar du mej ska hon inte få botillägget för 13400 kan dom klara sej på
Deras räkningar med hyran ligger på cirka 7000 eller 8000 kr då får hon en inkomst på 5400 har dom 7000 kr då blir det 6400kr inkomst.

Sedan gör dom ju sammarbeten 4000kr till. Då har hon efter att hon betalat alla sina räkningar 10400 om man räknar med sammarbetena

Så säg mej hur är dom fattiga

Alltså snälla, du snackar så otroligt mycket STRUNT i den här tråden och hälften av gångerna är det helt oläsligt det du skriver. Ta ett chillpill. Vet att du är en av de som hänger i deras lives och låtsas att du är snäll för att sen sitta här och gagga och leka ball.
Citera
2019-07-12, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frassex
Max 2000 per dag, man såg gubben på affärn typ 3 ggr om dan handlades för typ ca 500 kr. Sen såg man han gåendes med en shoppingvagn hem full me grejer. De låter inte rimligt, och ja förstår ju de inte själv. Men ja vet bara va ja sett.

Jävlar är hela Sorsele arbetslösa och skolkare eftersom det finns så många vittnen på vad gubben/familjen gjort på affären, flera gånger om dagen?
Citera
2019-07-12, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontholdyourbreath
Det kanske är därför som Jewels vill att han ska bo hos dom och inte på ålderdoms hem
Och han kanske bara betalar för maten och inga andra räkningar utan det är jewles som betelar för dom.

Förstår du hur svårt det är att få plats på ett hem idag?? Och den här gubben kan gå, kan handla mat, kan montera ihop möbler, resan till ett hem är enormt lång kan jag säga. Sedan är ju frågan om han kan bo på ett hem, de misstänker ju att han har en diagnos, och det är inte många ålderdomshem som har den kompetensen.
Citera
2019-07-12, 14:10
Medlem
Kan någon förklara för mig vad pappan vill egentligen? Tvinga sig på Issy med någon slags relation som ändå ska upphöra 7/7/2022 tydligen? Nä för då behöver han ju inte betala underhåll längre och har inget kvar att slåss för.
Citera
2019-07-12, 14:11
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kan någon förklara för mig vad pappan vill egentligen? Tvinga sig på Issy med någon slags relation som ändå ska upphöra 7/7/2022 tydligen? Nä för då behöver han ju inte betala underhåll längre och har inget kvar att slåss för.

what does any father want.......numbnuts
Citera
2019-07-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jävlar är hela Sorsele arbetslösa och skolkare eftersom det finns så många vittnen på vad gubben/familjen gjort på affären, flera gånger om dagen?

Alltså rätt imponerande av en nästan 80 årig gubbe, att bära hem mat för 50-60K på en månad. det är alltså runt 2-3 ton mat. Alltså skulle man kört det på en gång, så krävs det en lastbil för det, eftersom det skulle vara överlast för en personbil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in