2019-07-12, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frassex
Mm, dom sa aldrig de. Ifall de får in okej i donationer nu tänk då. Massa av vuxna människor och barn och större youtubers som ger dem support. Det ger ganska mycket

Ljudfilen, bråkar morsan ofta så?
Citera
2019-07-12, 13:28
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
vigilante99
People here doubt that J has an eating disorder. I'm sure she has anorexia / bulimia. What do you say about the matter?

I dont want to seem to be harassing jewels too much on here because its not my intention...she needs help just as much as issy needs help but its clear to anyone that there is/was an eating disorder there....i cant speak for the last 14 years but when i was with her the eating disorder appeared in roughly 2004, she would eat very little and when she did eat she would go to the bathroom immediately afterwards......
Citera
2019-07-12, 13:30
Medlem
Det man vet är att efter den frys videon donerade Felicia bergström 2000kr till dom sen kan ju folk swishat 100kr eller 500kr eller 1000kr
Plus deras views som dom fick på videon det blir en hel summa pengar och man vet inte hur mång som donera swishar 20 Pers 100kr då blir det 2000kr
Swishar dom mer blir det ännu mer och jag tror inte dom säger stop eller swishar tillbaka om dom får mer än vad dom behövde
Swishar 50 personer 100kr då blir det 5000kr plus dom där 2000kr då fick dom ju mer än 6000kr och jag tror dom sa i den videon att fick ihop 10, tusen kr då men det gick till räkningar. Men det kan lika gärna ha varit jewles inkomst som gick till räkningarna
Citera
2019-07-12, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Ljudfilen, bråkar morsan ofta så?
Kan inte veta sånt, vet bara de som hördes i ljudfilen. Hörde aldrig dom bråka förutom de dom sa på ljudfilen.
Citera
2019-07-12, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
was this msg to me?

Yes
Citera
2019-07-12, 13:35
Medlem
Citat:
Samarbetena kostar dem pengar. De får betalt i saker, som ska skattas på.

Inte enligt dom får det sakerna har dom sagt.
Speciellt förra året. Eftersom dom inte får betalt av företagerna
Citera
2019-07-12, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frassex
Max 2000 per dag, man såg gubben på affärn typ 3 ggr om dan handlades för typ ca 500 kr. Sen såg man han gåendes med en shoppingvagn hem full me grejer. De låter inte rimligt, och ja förstår ju de inte själv. Men ja vet bara va ja sett.

Det kanske är därför som Jewels vill att han ska bo hos dom och inte på ålderdoms hem
Och han kanske bara betalar för maten och inga andra räkningar utan det är jewles som betelar för dom.
Citera
2019-07-12, 13:38
Medlem
Citat:
Nej. I live har Issy sagt att det beror på pappan.

Situationen med farsan kan väl fortfarande vara en del av hans självskadebeteende? Som sagt så använder folk som skär sig det som ett sätt att hantera känslor och i och med att situationen med pappan verkar vara sjukt toxic för alla involverade så är det väl inte undra på att det kan trigga igång det? Självskadebeteendet kan härstamma ifrån hans könsidentitet, men det betyder ju inte att andra externa faktorer kan påverka det. Fattar inte hur vissa tänker i den här tråden, såna här grejer är inte så ensidiga som vissa verkar tro.
Citera
2019-07-12, 13:44
Medlem
Dock hursomhelst så tycker jag det är fel av Issy att skämta om att man kan definiera sej som en sten eller en stol eller ett bord med sina kompisar och sen komma ut som trans jag ifrågasätter inte hans läggning. Men då skämtar man inte åt sådant och försöker löjliga bort det vilket jag tycker är fel då får han stå för konsivens att folk kan ifråga sätta han.
Citera
2019-07-12, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Situationen med farsan kan väl fortfarande vara en del av hans självskadebeteende? Som sagt så använder folk som skär sig det som ett sätt att hantera känslor och i och med att situationen med pappan verkar vara sjukt toxic för alla involverade så är det väl inte undra på att det kan trigga igång det? Självskadebeteendet kan härstamma ifrån hans könsidentitet, men det betyder ju inte att andra externa faktorer kan påverka det. Fattar inte hur vissa tänker i den här tråden, såna här grejer är inte så ensidiga som vissa verkar tro.

Självklart kan det det men nu satt issy i en live och sa att det BEROR PÅ pappan. Han sa massa annat om pappan i den liven också, troligen därför de inte sparade den.
Det är ju det som blir fel och Issy borde be om ursäkt för.
Anledningen till att Issy gör det kan såklart bero på allt möjligt.
Citera
2019-07-12, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontholdyourbreath
Inte enligt dom får det sakerna har dom sagt.
Speciellt förra året. Eftersom dom inte får betalt av företagerna

Jo det ska skattas på. Morsan som antingen skiter i det eller helt enkelt inte vet hur saker fungerar.
Citera
2019-07-12, 13:53
Medlem
Citat:
Jag förstår inte heller varför de känner som de gör, men jag respekterar att de känner så och vill byta kön. Är ju en stor ökning av de operationerna så uppenbarligen känner ju folk så.

Hur påverkar det dig liksom? Jag bryr mig inte det minsta vad du gör med din kropp, så varför bryr du dig vad andra gör? Du behöver inte ligga med någon som är trans.

Ska det bli aceepterat att sterilisera medvetet 2019? Anledningen för att procenten ökar idag är för att folk blir hjärntvättad att det är "okej" av vänstern. Men du ska också veta att procenten ÖKAR att folk ångrar sig att dom har bytt sitt kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in