Citat:
Ursprungligen postat av
drrty
Haha, kan man bli en han bara sådär? Okej, då är jag en älg nu. Kallar du mig för älgen då? Hjärntvättade stackare.
Äh hoppas hon mår bättre nu, men det här är ytterligare ett bevis på att de som är hbtqp har psykiska sjukdomar i grunden.
Sluta var ignorant. Trans är inte hela hbtq. Själv är jag bi. Mår alldeles utmärkt. Precis som de flesta homosexuella och bisexuella. Lämna 1920talet bakom dig och kom till oss som lever år 2019.
Det ligger dock sanning i att många som är transsexuella har olika psykiska diagnoser. Gissa varför? Människor som dig.
Sjukvården har även den varit katastrof för trans och ickebinära personer. Det är bara för dig att backa och låta det vara om det är så att du inte förstår hur de känner.
Är det något man kan ifrågasätta om det här så är det varför Issy bara för någon vecka sen skyllde sitt självskadebeteende på sin pappa när han nu säger att det är pga att han inte kunnat komma ut som trans.
Hur kan man lägga sitt självskadebeteende på en person om det inte stämmer. Det kan få stora konsekvenser. En pappa vill inte vara orsaken till att ens barn skadar sig.
Jewels, ta ditt jävla ansvar som morsa och stäng ner youtube kanalen. Du har gjort Issy till en trasig person och att han ska lämna ut sig själv helt till främmande människor där majoriteten enbart kollar för att se ert liv gå åt helvete är en dålig idé.