2019-07-11, 14:04
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriheten
Skjut ut dig själv och se efter. Lita inte på mig, lita inte heller på dina katolska vetenskapsmän, lita på dig själv Ut i skogen med dig nu kiss74 och njut av den Heliga Anden som ser allt vi gör. Gud skulle ha ögon överallt har jag för mig, visst är det roligt att de som käkar svamp tenderar att se ögon överallt. Men chill, allt är en slump eftersom Jupiter är och var den största Guden, lilla Pluton var bara Gud över den Undre Världen. Vilken slump att Pluto blev klassad som ”Dvärgplanet” efter en manmade Romersk-katolsk ”standard”.

Gud vart rasande i vrede på människan förstörde hela deras stad, se på fossiler dom finns överallt en påminnelse om skapelsen i verket!

Som djuren i djurriket kommer och går dom för att försvinna bort, använde hedningar för att befolka planeten, vi behöver hedningen.
Senast redigerad av TwoThousand 2019-07-11 kl. 14:07.
Citera
2019-07-11, 14:55
Medlem
Citat:
Om pedofili är vanligt inom en kyrka som även genomsyrar världsmakten och ’banbrytande’ forskning som ironiskt nog vänder Gud FRÅN människan.. borde du inte börja våga se skeptiskt till MAKTEN inom denna kyrka som indoktrinerar dig i deras ”planeter” som de döpt efter Gudar från Romersk mytologi som har sitt ursprung från Egypten?

Du behöver inte tro på Gud, men ser du inte jävligt allvarligt på att några har tagit på sig en roll med ursprung från en flera tusen år gammal skrift och som våldtar barn, hatar kvinnor, kastar ned Gudshat till befolkningen, förespråkar medicinering med mera? Borde inte dessa veta bättre i en god värld?
Jo, jag ser skeptiskt till makten. Även OM själva makthavarna skulle vara oskyldig till själva dåden, så har de varit med och (försökt) mörklagt det hela. Vilket är illa nog.
Citera
2019-07-11, 15:29
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Detta förstår inte en deduktiv människa Rök lite DMT om du vill skjuta ut din själ från kroppen till en annan dimension. Synd att det är olagligt dock.. .. trots att vi har och producerar DMT i kroppen. Skriften hade kanske börjat bli mer logisk om någon hög auktoritet hade vågat bekräfta detta för dig då Helig Ande avser N,N-Dimetyltryptamin som finns överallt i naturen. En natur du borde ha tillgång till om du nu är född fri, men som din och min slavdrivare har strängt förbjudit oss att undersöka.
OK, du har som väntat inga belägg för dina påståenden.
Citera
2019-07-11, 16:25
Medlem
Jag menar att frågan för den här tråden är fel ställd.
Som vanligt.
Nämligen att: Gud är en del av evolutionen.
Citera
2019-07-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HgF
Som vanligt.
Exellent!
Vilket också bevisar att det inte nödvändigtvis finns bara dumma frågor på Fb Religion.
Utan att tillocmed de mest dummaste av dumma frågor faktiskt kan leda till en evolution och motbevisa gud!
Citera
2019-07-11, 17:06
Medlem
Tom orden, 'allt flyter' strider mot gud
Edit. gudskonceptet, för att va plutinutt.
Senast redigerad av rantaplan 2019-07-11 kl. 17:43.
Citera
2019-07-11, 17:06
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HgF
Som vanligt.
Hur kontrollerar man det?
Citera
2019-07-11, 17:55
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Detta förstår inte en deduktiv människa Rök lite DMT om du vill skjuta ut din själ från kroppen till en annan dimension. Synd att det är olagligt dock.. .. trots att vi har och producerar DMT i kroppen. Skriften hade kanske börjat bli mer logisk om någon hög auktoritet hade vågat bekräfta detta för dig då Helig Ande avser N,N-Dimetyltryptamin som finns överallt i naturen. En natur du borde ha tillgång till om du nu är född fri, men som din och min slavdrivare har strängt förbjudit oss att undersöka.
Röka DMT är rätt meningslöst då effekten bara varar 10 minuter typ. Prova att inta det oralt, då verkar det i timmar. Jag har gjort det ett flertal gånger och även gjort en Ayahuascakur i Peru under en vecka. Jättespännande, men ingen gud i sikte. Som att drömma fast man är vaken ungefär. Vad är din erfarenhet på DMT?
Citera
2019-07-11, 18:07
Medlem
Droggudarna är förgängliga och sparkar dig i röven rätt så rejält om du inte behärskar det ultimata finlir och måttlighet som krävs.
Och att använda droger som en addict får man bara ruset och eländet.
Att använda droger till att utforska något specifikt i kontrollerade miljöer kan däremot vara väldigt givande för mänskligheten. Använda växter till vår nytta har vi ju alltid gjort!

Men att leta efter mening med droger som hjälp?

Är du så tom
på allt
värt att leva för
Senast redigerad av rantaplan 2019-07-11 kl. 18:23.
Citera
2019-07-11, 18:43
Medlem
Then you need me.
Citera
2019-07-11, 18:51
Medlem
I'l promise you awerything you need.
God says
Swallow
Drug says
Hi, two of the same
Senast redigerad av rantaplan 2019-07-11 kl. 19:02.
Citera
2019-07-11, 19:05
Medlem
Yttrandefrihetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Röka DMT är rätt meningslöst då effekten bara varar 10 minuter typ. Prova att inta det oralt, då verkar det i timmar. Jag har gjort det ett flertal gånger och även gjort en Ayahuascakur i Peru under en vecka. Jättespännande, men ingen gud i sikte. Som att drömma fast man är vaken ungefär. Vad är din erfarenhet på DMT?
Du kanske har förstått att allt inte är som det ser ut att vara Har du inte träffat en Gud så kanske det finns en anledning till det eftersom intuitiva uppenbarligen verkar göra det av min erfarenhet. Hur beskriver ateister drömmar?
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Men att leta efter mening med droger som hjälp?

Är du så tom
på allt
värt att leva för
Nu är det kanske ändå bra märkligt att just detta naturliga ämne som finns överallt i naturen är olagligt och framförallt om det produceras i hjärnan. Tur att alkohol är lagligt iallafall, det är hur naturligt som helst i alla åar och bäckar i världen. Tur även att alkohol stärker egot tillfälligt så vi behöver knappast beskymra oss över om det skapar några problem mot andra människors frihet i samhället.

Någon har tydligen döljt djupare kunskapen om DMT och förbjudit ämnet samtidigt som religioner uppenbarligen använder symbolism för organet som producerar DMT. DMT är det som i skriften avser Helig Ande.

Varför skapade Evolutionen detta ämne egentligen och varför är det förbjudet om det finns överallt i naturen och produceras i din hjärna?
Senast redigerad av Yttrandefriheten 2019-07-11 kl. 19:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in