Citat:
Ursprungligen postat av
exsist
Ja det är inte så uppseendeväckande att du säger att den misstänkte idag är ett oskyldigt offer.
När GW kan hävda som offentlig person att de har fel misstänkt och stå fast vid detta trots motsägelser från både utredare och anhöriga.
Däremot att Helena skulle varit gravid med någon "Thomas", väcker frågetecken...hos mej.
Detta har passerat i tråden utan argument/motsägelser, kanske något jag missat...nytt för mej iafl.
Har även missat att UAs dåvarande pojkvän var med på festen i taxin och sedan hem, till UA? (vad hade han för bil)
Nu är det tre namne...UAs T, TB, TS..........
Står det i boken att "Helena" (Annika) skulle ha varit gravid med någon Thomas? (Har inte kommit så långt än.) I så fall tror jag, att
OM Helena varit gravid (i verkligheten), så torde
inte författaren ha namngivit killen med hans rätta namn.
Enligt uppgifter jag fått, ska syster U:s pojkvän T ha varit kvar i huset och inte ha varit med på PW:s fest. (Jag har skrivit om detta tidigare.). Källan sa att pojkvännen var kvar "hemma" och inte med på festen. För att vara säker på att källan och jag menade samma sak, så frågade jag: "Hemma i huset?" varpå källan svarade:"Ja, i villan på Ekudden." Jag kan inte garantera att det källan har påstått är/var rätt, men utifrån dennes profession så borde h*n veta. (Om vi säger så. Mer kan jag inte säga om källan.) Samtalet skedde per telefon.
Skulle vilja fråga
PW70 en sak. Var du själv med på festen hos PW i Töreboda den aktuella kvällen, så att du
med egna ögon såg T där?
En fråga till dem som var på festen i Töreboda (naturligtvis anonymt): Såg du/ni själv(-a) syster U:s pojkvän T på festen? (Det vore bra att få fastslaget om han var där eller inte den aktuella kvällen.)