Citat:
Ursprungligen postat av
Adrtrt
Særeie kan gjelde fremtidige inntekter også. Jeg tror slepesporene var kroppsvæsker, at det er derfor de tror hun er død, dessverre. Som nevnt tidligere, så har de en vond historie, men de skal ha hatt det bra siste årene. Alle naboer og forbindelser som har stått fram i avisene snakker godt om dem, spesielt om AE. Utdavendt, blid ,"en som tar rommet". De hadde barn og barnebarn som bor like i nærheten, hun hadde nettopp skaffet seg en valp, fått kontakt med gamle venninner etter en nylig skolejubileumsfest. De har 50-års bryllupsdag i år, og fyller begge 70år neste år. Merkeår kan jo være med på å lure fram tanker om forandring... men ingenting tyder på at hun har ønsket skilsmisse.
Urk, kroppsvæske. Ja, da kan det tyde på at hun har blitt kvalt. Hun jeg skreiv om fra Ørnes som en klarsynt fant, der fant dem avføring i sengen. Hun hadde blitt kvalt. Nei, en vanskelig gåte dette. Mange teorier. Kanskje noen vil at det skal se ut som at det er Hagen som har bortført henne. Da får dem jo satt han inn i mange år, og straffet han ekstra med å drepe konen hans. Men hva med dette brevet da. Det kan jo også hende at politiet sier at dem tror det er fingert er for å få noe til å skje, kanskje at kidnapperne tar kontakt igjen, hvis det er noen kidnappere da. Noen må det jo være som har vært aktiv på denne andre såkalte plattformen. Men det kan jo være Hagen selv som styrer dette. Med en uregistrert smarttelefon, trådløst nett og bruk av Tor, så finner dem det jo aldri ut, med mindre at FBI klarer å knytte han til dette med noe slags spesialutstyr, eller at dem finner denne smarttelefonen. Usikker på hvilken måte FBI hjelper til på, om dem har agenter i Norge. Men det siste intervjuet med hagens advokat stusset jeg over. Virket ikke som at han var helt ærlig. Når journalisten spurte om ektemannen følte seg mistenkt etter at politiet sa at det hele var fingert, så tenkte advokaten seg lenge om før han svarte nei, men hele kroppsspråket hans sa "ja". Tror det har vært folk der inne og tatt Anne, men da på ordre fra Tom, men hvilket motiv, det skjønner jeg ikke helt. Kan jo være som jeg sier at hun har for mye kontakt med en annen mann. Hvis man har hund, så må man gå tur hele tiden, og da møter man andre folk som også går tur. Hvis hun gikk tur alene, og så har det vært en annen mann med hund, og så har dem begynt å gå tur sammen. Har forstått det slik at hun har vært utro tidligere.