2019-07-09, 00:48
Medlem
Som man röstar får man tyvärr lida... Så Grums kan sluta gnälla.. Ta nu hand om dessa små pojkar o ge dom vad dom vill ha.. Om några år kanske ni blir nedslagna och rånade.. Era döttrar eller barnbarn blir våldtagna..
Någon vänsterbliven batikhäxa från hängpattsmaffian kanske blir mördad oxå!.. Men åter kära Grums, ni röstade på detta!. Tyvärr blir allt en dyr lärdom för hela svenska folket, om så Sverge någon gång kommer resa sig åter..
Troligtvis kommer det sluta med att alla kärringar springer runt i hukle i Sverige.. Sverige blir muslimskt!.
Men jag kan stoltsera att jag lade inte min röst på detta!
Senast redigerad av Khatia 2019-07-09 kl. 00:59.
Citera
2019-07-09, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ännu en nolla. Jag hatar dig från djupet av mitt hjärta och önskar att människor om du skall gå under på ett sätt, som gör att du inser vilken värdelös människa du varit. Tro mig, för fem år sedan trodde jag inte att jag kunde känna sådant hat, men du och dina gelikar har till slut lyckats åstadkomma det.

Tragiskt! Sök hjälp! Alla har rätt till sin åsikt!
Citera
2019-07-09, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollabella
Tragiskt! Sök hjälp! Alla har rätt till sin åsikt!
Din åsikt har orsakat vårt lands situation, så jag önskar djupt att du skall få lida för det. Gå ut och försök prata med dessa barn, så deras föräldrar får reda på det. Då blir jag nöjd!
Citera
2019-07-09, 00:58
Medlem
Insattsstyrkan och bombskyddet kanske redan har varvat upp sina stora fyrkantiga specialbilar,och är på väg..
Polisen ser allt lite skitnödig ut , dessa gossar mellan 8-12år är inget man bara leker med.. Här krävs nog rejäla resurser att stävja denna gänggruppering!
Citera
2019-07-09, 00:59
Medlem
Citat:
Din åsikt har orsakat vårt lands situation, så jag önskar djupt att du skall få lida för det. Gå ut och försök prata med dessa barn, så deras föräldrar får reda på det. Då blir jag nöjd!

Hmm, vad vet du om min politiska åsikt? Nu diskuterar vi en specifik fråga.
Citera
2019-07-09, 01:04
Medlem
Mubutus avatar
Citat:
Ännu en nolla. Jag hatar dig från djupet av mitt hjärta och önskar att människor om du skall gå under på ett sätt, som gör att du inser vilken värdelös människa du varit. Tro mig, för fem år sedan trodde jag inte att jag kunde känna sådant hat, men du och dina gelikar har till slut lyckats åstadkomma det.
Är du på riktigt eller ett jävla troll??? Jag känner ett sådant jävla hat mot sådana som dig så du vill inte en veta!!!
Citera
2019-07-09, 01:08
Medlem
Citat:
Hmm, vad vet du om min politiska åsikt? Nu diskuterar vi en specifik fråga.
Din politiska åsikt är jag 100% säker på. Annars döljer du den väldigt väl.
Citera
2019-07-09, 01:10
Medlem
Citat:
Din politiska åsikt är jag 100% säker på. Annars döljer du den väldigt väl.

Senast röstade jag på Moderaterna men har inte med saken att göra egentligen.
Citera
2019-07-09, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mubutu
Är du på riktigt eller ett jävla troll??? Jag känner ett sådant jävla hat mot sådana som dig så du vill inte en veta!!!
Oj, vad jobbigt.
Citera
2019-07-09, 01:12
Medlem
Citat:
Senast röstade jag på Moderaterna men har inte med saken att göra egentligen.
Det har jag också gjort, före Reinfeldts öppna hjärtan.
Citera
2019-07-09, 01:13
Medlem
Mubutus avatar
Citat:
Oj, vad jobbigt.
Jag bara skrattar åt sådana som dig IRL Klappar på ditt huvud och går vidare!
Senast redigerad av Mubutu 2019-07-09 kl. 01:17.
Citera
2019-07-09, 01:17
Medlem
Väldigt märkligt att Aftonbladet skriver att det är invandrare som gör det men det händer vid enstaka tillfällen att dom chockar eller ta upp en oväntat nyhet.

Detta förändrar dock ingenting. Ingenting kommer hända. Vad tror ni föräldrar till dessa flykting barn kommer säga? Förmodligen att barn är barn och har dom inte lärt sina barn vad rätt är fel när dom är 8 år fyllda då är det något fel.

När jag växte upp så var det svenskar som var problemet där jag bodde. Dom betedde sig lika illa. Är inte helt hundra på om dom skulle hota med våldtäkt eller kalla nån hora men dom betedde sig väldigt illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in