Det här var det löjligaste jag läst!
Hur kan man som förälder låta bli att agera när små barn på 8-10 år slår deras barn. Detta ska tydligen hållit på i 1 ÅR? Barnen var då 7-9 år
Orkar inte läsa mer om det...helt absurt.
Det här var det löjligaste jag läst!
Hur kan man som förälder låta bli att agera när små barn på 8-10 år slår deras barn. Detta ska tydligen hållit på i 1 ÅR? Barnen var då 7-9 år
Orkar inte läsa mer om det...helt absurt.
Du får deras föräldrar på dig om du agerar som förälder.
Och deras föräldrars släktingar.
Och släktingarnas vänner.
Min kommentar var ett svar på min ursprungliga i denna tråd som fick ”påbackning”.
Som så många gånger förr får man svar av personer som varken är läskunniga eller står i begrepp att ta in vad som skrivs.
Äh, det får man inte! Det beror på hur man agerar, jag skulle börjat med barnen först. Sen om det inte fungerade skulle jag gå till föräldrarna.
Du gör misstaget att tro att detta är vanliga människor. Om du börjar med barnen, så sårar du klanen. Du har ingen chans mot klanen, oavsett hur tuff du spelar på FB.
Du gör misstaget att tro att detta är vanliga människor. Om du börjar med barnen, så sårar du klanen. Du har ingen chans mot klanen, oavsett hur tuff du spelar på FB.
Jodå , jag klarar mig Jag spelar inte tuff , men jag är heller inte rasist har haft många barn som lekt med mina barn hemma...