Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Att Jimmy är fetare än någonsin uppfattade även jag efter att jag har genomlidit talet. Att han stod och tittade i sin Ipad var 3e sekund var också svårt att missa.
Men när talade han om att Annie och Stefan ska åka till No Go Zoner och att de vill ge bort vårt land?
Just de delarna missade jag i ett för övrigt ganska trött och oengagerat tal.
Jag citerade på "Ursprungligen postat av CMC-Urgayle
Trist och innehållslöst tal. Nästa år
så hoppas jag att Åkesson vågar att stå på Rinkebytorg kl 2300 en lördag kväll och hålla ett likande tal utan livvakter."
Så hur är det med din läsförståelse?
Han stod inte på scen som fotomodell och då har inte hans utseende någon betydelse, inte heller hur ofta han tittar på en ipad, jämför gärna med Såssen Strandhäll i KU förhöret som varannan sekund stirrade i sitt av andra skrivna dokument som hon lästa innantill från vid varje fråga...
Personligen tycker jag Jimmie har pondus i jämförelse med andra politiker som skaffar sig dubbelhaka efter bara nått år i riksdagen.
Själv behövde jag inte genomlida de andras tal då jag sket i att lyssna på dem, men Jimmies tal var bra, man förstod att han står för ett Sverige för svenskar och inte till för bidragstagare från världens alla hörn, han värnar om oss svenskar som lider av de löfvenska barnens terror. Han bävar för de 30 miljoner afrikaner annie lööv vill ha hit.