2019-07-07, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabutka
Han har naturligtvis rätt i det han säger, men han har sagt samma sak i nästan nio år nu, och det svenska samhället har ej blivit bättre som resultat. Någonstans måste man ställa krav även på denna individ.

Ja det är vi många som gjort hela tiden, det är bara svansen som är kravlösa runkare och rövpullare.
Citera
2019-07-07, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Du tänker lite som när svetsaren ägnar en stor del av sitt tal att gnälla på SD och en flummig konspirationsteori om att nazismen växer?

Märkligt nog gnäller du aldrig på det.

Märkligt nog så gnäller aldrig sossarna/vänstern om dess stöd för nassarna. Ja, även centern.

Lätt att "glömma", eller hur?
Citera
2019-07-07, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
.
Vad tycker SD om borttagandet av värnskatten och försvagningen av arbetsrätten?
.

Utan massinvandring hade det inte funnits något behov av en värnskatt öht.
Utan massinvandringen hade vi kunna sänka även dina skatter.
Utan massinvandringen hade arbetsrätten kunnat lämnas ifred.

Massinvandringen har så står påverkan på politiken att den är närmast avgörande för 9 av 10 viktiga frågor.
Senast redigerad av MrStreamer 2019-07-07 kl. 16:54.
Citera
2019-07-07, 16:52
Medlem
DaChiefs avatar
Ja egentligen behöver han inte ens säga självklara saker ens.

Förstörelsen av Sverige eskalerar dagligen.

Människor med normal iq förstår vad som behöver göras.
Citera
2019-07-07, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
För alla som har minst en fungerande hjärnhalva så är det inte det minsta märkligt. Han visar på det tydliga vänsterhyckleriet som dagens identitetsvänster står för, till skillnad från den gamla vänstern, samtidigt som han förankrar ett historiskt synsätt å nationen och folket.
Anser du dig vara mer intelligent än andra eller varför argumenterar du så?
Citera
2019-07-07, 16:53
Medlem
Lika folkligt utseende som Bert Karlsson

Vältalig som Demostenes

Bra kombo.

Trist att demografin ändå kommer att knäcka honom, hans parti och Sverige.
Citera
2019-07-07, 16:55
Medlem
Jimmie är landsfadern nu när Stadsminister Löfvén är på sin "Hitta sig själv Tour - 2019"
Stefan skulle till SD fästet Ullared men fastnade i Bryssel och sen försöker han sola sig i tjejernas bronsglans.
Citera
2019-07-07, 16:55
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Jag såg talet.

Märkte ni att han inte nämnde någonting om integration? Hur ska invandrare BLI svenska och bli som oss?
Inte ett ljud om det idag.
Det tycker jag är positivt, integrations gullandet är bara tomma charader.
Nu är det dörren som gäller.
Skönt.
Citera
2019-07-07, 16:57
Medlem
6.500.000 talar han om.
Hur def han resten?

Ingen bög-flirt vill jag ha...

Jag har lämnat SD och
kommer nu gå till KD.
Senast redigerad av Kalvstek 2019-07-07 kl. 17:03.
Citera
2019-07-07, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Nationalister idag är inte republikaner och NATO-anhängare som Moberg var.

Nej, men världen är inte längre uppdelad mellan kommunism och kapitalism. Då var Nato en anti-kommunistisk nödvändighet, idag räcker det med en tilltagen helikopter-flotta.

Alfred Rosenberg var en hängiven liberal som slöt sig till nazismen för att det var vad Tyskland behövde innan man ens kunde börja fundera på liberaliseringar, det gäller att först och främst vara realist. Finns ingen liberal som ser exploatörer, parasiter och livsstilskriminella som en fungerande del i ett samhälle.
Citera
2019-07-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zognald
Lika folkligt utseende som Bert Karlsson

Trist att demografin ändå kommer att knäcka honom, hans parti och Sverige.
Det är inte trist utan som det ska vara. Jimpas tal idag kändes väldigt otidsenligt och rejält slött. Skönt att slippa honom och SD på den politidiotiska arenan i framtiden.
Citera
2019-07-07, 17:01
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabutka
Han har naturligtvis rätt i det han säger, men han har sagt samma sak i nästan nio år nu, och det svenska samhället har ej blivit bättre som resultat. Någonstans måste man ställa krav även på denna individ.

Jag håller helt med dig. Åkesson har dessutom lagt sina "hårdhandskar" på hyllan till förman för att försöka bli accepterad och bundis med de fd allianspartierna. Under åren som gått sedan han kacklat i Riksdagens motvind har situationen i landet dessutom förvärrats i absurdum. Som jag ser det, är det enda alternativet AFS. Jag hoppas att exempelvis SD-politikern Richard Jomshof tar sitt förnuft till fånga, och frånsäger sig Riksdagens bekvämligheter, till förmån för Kasselstrands betydligt vassare alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in