2019-06-11, 22:31
Medlem
Vet folk som tagit detta mephedrone och 3-mmc i 10 år plus utan problem det är inte så skadlig som folk i tråden verkar få det att låta. Den har snabb halverings tid så skadar absolut inte kroppen lika mycket som tjack eller mdma.
Citera
2019-06-12, 12:28
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rzomg
Vet folk som tagit detta mephedrone och 3-mmc i 10 år plus utan problem det är inte så skadlig som folk i tråden verkar få det att låta. Den har snabb halverings tid så skadar absolut inte kroppen lika mycket som tjack eller mdma.
Mephedrone är neurotiskt, rejält mycket mer än amfetamin(och troligtvis MDMA).

Du kan inte jämföra halveringstiden mellan olika preparat och därav säga att den substans med längst halveringstid är mer skadlig. Det är visserligen en faktor att ta i beaktande. Lite som att säga att diazepam är mer skadligt än alprazolam p.g.a halveringstiden, vilket vi vet att så inte är fallet.

Katinoner har om jag inte misstar mig en rejäl påfrestan på hjärtat. Mer än ”vanlig centralstimulantia”.
Citera
2019-06-14, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
50mg? av denna? fan då måste du va riktigt känslig mot katinoner. Eller så vare inte 3-cmc du fick tag på. kommer ihåg när RC bolaget fanns detta va back in 2015 när man handla 5 or av dom som kom som en enda stor kristall.

körde en del IV på den tiden och 200-300 va lagom för en rykare fan en panna på 250 mg så låg man och åla på golvet och flåsa som en jävla idiot. 300mg i näsan gjorde fan inte mycket och presic som du säger återdoserings behovet på denna va som vanligt med alla katinoner sjukt stort. vill mig minnas att när jag va som värst kunde jag slå i mig en panna på 300mg och efter ca 30 min ville jag ha en ny...så 50mg av detta i näsan känner man ju knappt av men hey alla är vi olika fast tror nog att det va nått annat du kom över..

mvh

Jag har inte brukat uppåt droger på kanske 10 år, bara rökt, käkat lite oxy osv.... Trillade över lite cola här för ett tag sen, ett gram räckte kanske 5 timmar, så vart sugen på mer..

Men då fanns detta istället, riktigt billigt osv.. Första näsan jag tog var en liten sträng på 3cm lång och kanske 1.5mm bred.. Inte mycket.. Den färgade på så pass att jag nästan höll andan när den kickade in.. Kicken satt i kanske 2 minuter, se kom handsvett och glatt humör, vart helt spetsad i 20 min, sen började det dala av och efter 30-40 så skrek kroppen efter påfyllning..

Efter typ 3-4e påfyllningen var effekten lite mer ihållande, men euforin inte speciellt intensiv.. svetten från händerna luktar typ fisk eller sura strumpor.. Och dom sa att det heter 3-cmc.. Men ja vad vet jag, polaren han sög i sig 6gram på 2 dagar, jag hade mitt fagra gram längre
Citera
2019-06-25, 21:52
Medlem
Så hur går det för folk med den här substansen? Mött på problem eller det har gått illa? Finns inte väldigt mycket långtidsrapporter som jag kan hitta. Tänker att preparatet är så jävla starkt och frätande, det bara sprutar blod ur nästan efter några dagars användande, har skitit blod nångång också.

Idag domnade typ huvudet bort lite efter en saftig lina och lämnat lite illamående och huvudvärk. Utöver det så är denna extremt lätt att återhämta sig ifrån. När jag brukat några dagar så är jag på sin höjd seg och nedstämd en halv eller heldag, sen är allt som vanligt. Dock tar jag inga extrema mängder direkt, ett gram räcker ett par dagar..

Hur är det med blandningar, jag kör lite sobril och ketogan när jag ska sova, testar även att äta lite l-tyrosin för att se vad som händer.

Nån som har nå roliga kombinationer eller varningar? Har läst lite och hittat i princip att man ska ge fan i typ depessionsmedicin då man kan få serotonergt syndrom. Nån som läst om nått sånt fall?

mvh
Citera
2019-07-07, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keffmenbra
Så hur går det för folk med den här substansen? Mött på problem eller det har gått illa? Finns inte väldigt mycket långtidsrapporter som jag kan hitta. Tänker att preparatet är så jävla starkt och frätande, det bara sprutar blod ur nästan efter några dagars användande, har skitit blod nångång också.

Idag domnade typ huvudet bort lite efter en saftig lina och lämnat lite illamående och huvudvärk. Utöver det så är denna extremt lätt att återhämta sig ifrån. När jag brukat några dagar så är jag på sin höjd seg och nedstämd en halv eller heldag, sen är allt som vanligt. Dock tar jag inga extrema mängder direkt, ett gram räcker ett par dagar..

Hur är det med blandningar, jag kör lite sobril och ketogan när jag ska sova, testar även att äta lite l-tyrosin för att se vad som händer.

Nån som har nå roliga kombinationer eller varningar? Har läst lite och hittat i princip att man ska ge fan i typ depessionsmedicin då man kan få serotonergt syndrom. Nån som läst om nått sånt fall?

mvh

Jag brukar jämföra denna med Kokain dock mer serotonin då, men eftersom den ger en sk klockringare efter en rejäl panna så lär ju blodtrycket skjuta i taket likt kokain och det gör den nog till en ganska stor risk för stroke än om man tagit typ tjack. Så undvik att blanda med uppåt antar jag. Heroin+3cmc är fina grejer.

Tåtopparna, fingertopparna och örsnibbarna blir jättevarma, sticks dem sen boom så ligger man på golvet och flämtar som ett redigt misslyckande. Lite oroväckande dock är att min vänstra skallhalva typ domnar och får lite tryck i bröstet, annars inget märkvärdigt.
Senast redigerad av deegottde 2019-07-07 kl. 16:47.
Citera
2019-07-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deegottde
Jag brukar jämföra denna med Kokain dock mer serotonin då, men eftersom den ger en sk klockringare efter en rejäl panna så lär ju blodtrycket skjuta i taket likt kokain och det gör den nog till en ganska stor risk för stroke än om man tagit typ tjack. Så undvik att blanda med uppåt antar jag. Heroin+3cmc är fina grejer.

Tåtopparna, fingertopparna och örsnibbarna blir jättevarma, sticks dem sen boom så ligger man på golvet och flämtar som ett redigt misslyckande. Lite oroväckande dock är att min vänstra skallhalva typ domnar och får lite tryck i bröstet, annars inget märkvärdigt.

Domnar också i huvudet efter ett par dagars användande. Även tryck i högra delen av bröstet. Utöver det snyter jag en del geggablandat blod och får lätt näsblod en vecka efter.. så helt skonsamt lär det ju inte vara 🤷‍♂️😄
Citera
2019-07-19, 04:17
Medlem
Hur många gånger om dagen kan man bomba 3-cmc? ca 200-350mg per kapsel?
Nästan börjar ta lite stryk och blir kloggad hela tiden. :P
Citera
2019-11-01, 04:37
Moderator
Psilosophers avatar
Denna har seglat upp som en favorit bland partyknark i min värld. Snudd på perfekt mood lifter i gränslandet mellan kokain och MDMA. Social lubricant deluxe. Lagom duration och man kan sova efteråt. Eller så tutar man lite till

Har tidigare skrivit om jobbiga efterverkningar men de är hanterliga om man inte skottar för mycket. Den finns f.ö. kvar efter klassningen, spår den en god framtid.
Citera
2019-11-19, 16:20
Medlem
databas13s avatar
Tja går denna blanda med kola utan att ta över? Dvs är de bra kombo tänkte pris mässigt så är denna att föredra
Citera
2019-11-20, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Denna har seglat upp som en favorit bland partyknark i min värld. Snudd på perfekt mood lifter i gränslandet mellan kokain och MDMA. Social lubricant deluxe. Lagom duration och man kan sova efteråt. Eller så tutar man lite till

Har tidigare skrivit om jobbiga efterverkningar men de är hanterliga om man inte skottar för mycket. Den finns f.ö. kvar efter klassningen, spår den en god framtid.
Håller helt med! Den har allt som jag vill ha!
Men jag får inga biverkningar som ni pratar om och har aldrig haft problem att sova på denna(1-1,5g kväll),eller inte svårare än kola iaf. Men jag bombar enbart.
Citera
2019-11-27, 07:59
Medlem
Hur är at på den drog ? Kan man köra en kväll och må hyfsat dagen efter som på kola tex?
Citera
2019-11-28, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantern123
Hur är at på den drog ? Kan man köra en kväll och må hyfsat dagen efter som på kola tex?
Mm, läs i tråden????????????????????????????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in