2019-07-07, 09:30
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Och myndigheternas stora bekymmer är om de drabbade innevånarna börjar rösta SD.
Toklandet Sverige
Ja, den som inte gillar det här kallar man rasist och nazist. Och i Grums fungerar det utmärkt. Deras barn är under attack och av dessa dårar röstar ändå 56% för värdegrunden som gör att de kommer att få fler som kommer och attackerar deras ungar.
Citera
2019-07-07, 09:33
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Ja, den som inte gillar det här kallar man rasist och nazist. Och i Grums fungerar det utmärkt. Deras barn är under attack och av dessa dårar röstar ändå 56% för värdegrunden som gör att de kommer att få fler som kommer och attackerar deras ungar.
De drabbade kommer antagligen rösta SD mangrant i nästa val. Problemet är alla som inte låtsas se verkligheten.
Citera
2019-07-07, 09:34
Medlem
Invandrare är de nya vikingarna. De kommer hit och gör vad de vill och urbefolkningens män vågar inte göra ett skit.
Citera
2019-07-07, 09:36
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
De drabbade kommer antagligen rösta SD mangrant i nästa val. Problemet är alla som inte låtsas se verkligheten.
Det här hände inte över en natt. De hade de här problemen innan september 2018 och ändå röstade de på samma lögner och flosker som innan.

Jag har för längesen slutat tycka synd om såna här människor. I det här fallet är det endast synd om barnen. De röstar och kämpar för det här - varsågod.
Citera
2019-07-07, 09:37
Medlem
De svenska ungarna måste lära sig att hålla ihop och agera samfällt. Enda lösningen. Och initiativet måste vara föräldrarnas.
Citera
2019-07-07, 09:37
Medlem
Mullrets avatar
Blir mindre kul när resten av Sverige ser ut som Mordor. Detta är bara början gott folk. Snart nog kommer de mest frustrerade ta fram sina hagelbrakare. Och då är det ändå bara en liten föraning hur det kommer utveckla sig.

Ingen kommer bli förvånad. Tar man hit Mellanöstern så blir det så här.
Citera
2019-07-07, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Jo de muslimske forældre forstår udmærket hvordan et normalt samfund fungerer (nemlig det muslimske paralelsamfund - som er normalt for dem) og jo de kan godt upfostra deres børn til at blive muslimer for muslimer er de vantro overlegne og det kan demonstreres med vold.

Så de Svartmuskiga skitungar får stryk som en helt naturlig opdragelsesmetode, og deres erfaringer med vold overfører de på deres omgivelser.

Her kan du se en muslimsk kvinde fortælle om sin opdragelse som var præget af vold:

https://denkorteavis.dk/2018/ny-hun-har-forladt-islam-nu-fortaeller-hun-om-en-muslimsk-opdragelse/

Her kan du læse om Sara Omar's bog Dødevaskeren som fortæller om vold og voldtægt i barndommen for en muslimsk pige - voldtægten endda udført af en Imam i familien:

https://www.saxo.com/dk/doedevaskeren_sara-omar_haeftet_9788740046656

Efter att ha läst din första länk, så ser det tämligen hopplöst ut.
Citera
2019-07-07, 09:46
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Okej gulle du är kvinna det liksom förklarar allt. Du är fortfarande en naiv fjolla och jag tror inte på dig. Alternativt de fega musslorna(ja de är alltid fega dessa jävla musslor) kände sig busted och började syssla med annan kriminell verksamhet.
Varför skulle jag ljuga? Du har nog läst mina inlägg förr och jag har skrivit otaliga gånger att jag är kvinna och röstar SD och jag klagar på alla fega cucks som inget gör. Du är tydligen en feg liten cuck själv eftersom du tycker det låter för otroligt att jag vågade ta två lågstadieungar hem och prata med deras föräldrar. För du skulle aldrig våga och därför kallar du mig både lögnare och naiv.
Ta tag i ditt liv mannen.
Citera
2019-07-07, 09:48
Medlem
-GGs avatar
Det är egentligen helt otroligt att man kan komma hit och bete sig så, och landets tjänstemän, journalister och politiker gör allt för att ursäkta det, förminska ner det till något annat än vad det är, och försöka få det att låta som att det handlar om att barnen inte har någon annan sysselsättning (ja, för så beter man sig ju då, per automatik). Kan man pissa på sitt folk mer än vad Sverige gör? ALLT ska få hända inom blatteriet och ingenting fördöms som rent äckligt.
Man undrar ju också hur dessa jävla människor är funtade. Min spontana reaktion är deras eget svar på allt.

Det enda som faktiskt kommer kunna förändra situationen är ett uppvaknande i rasismens tecken, eller allra minst en större främlingsfientlighet och dödligt, massivt ansvar på de ansvariga. Ge dem en rättegång på gatan och sedan hugghugg!
Citera
2019-07-07, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashCordon
Bra skrivet. Islam borde förbjudas som hatideologi.
Joo, ni svenskar har förlorat kampen och Sverige blir snabbt ett slags tredje världens skithål. Tyvärr.
Citera
2019-07-07, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det tror jag också. Alla andra insatser i all ära men det behöver statueras exempel. Ett informationsmöte där familjerna utan omskrivningar informeras vad deras barn håller på med och att detta är oförenligt med svensk lag (något man som asylsökande förbundit sig följa). En varning. Minsta sak efter det leder till att familjer vräks från hemmen eller flyttas någon annanstans i kommunen eller Sverige.

Det bästa vore givetvis om någon familj som uppenbart saknar asylskäl dras i MigV:s snabbspår och utvisas strax efter mötet.
Koranen väger tyngre än Sveriges lagar och det är efter den de uppfostrar sina barn.

Man kan inte vräka folk pga. vad deras barn sysslar med, vare sig det gäller svenskar eller andra. Det skulle möjligen vara om de demolerade lägenheten eller störde grannarna. Inte för att de är ute på gården och bråkar med andra ungar.
Citera
2019-07-07, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhksat
Oj, det Låter som att grumsborna behöver en kurs i alla människors lika värde.
Förmodligen så bemöts de stackas invandrarna med spottloskor, slöjryckningar och rasism. Så de slår nog bara tillbaks mot den strukturella rasismen i Grums, helt befogat självförsvar alltså

KNAPPAST!! Vilket jävla påhitt! som vanligt är det ALDRIG invadörernas fel!! De kan ALDRIG göra fel va???!!! duma jävla IDIOT! Jag skulle slagit ihjäl de där jävla demonerna till ungar! STRYK ska de ha! ORDENTLIGT!! JÄVLA HORUNGAR!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in