2019-07-07, 08:42
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag tror inte att man ska vara så säker på det. Det kan mycket väl vara så att det finns några ledare i barngruppen som driver på de andra och ett en del av föräldragruppen är omedveten om vad som händer. Men det spelar mindre roll. Det här måste leda till konsekvenser bortom det som beskrivs i texten (vilket mer framstår som belöning från ett samhälle som lägger sig på rygg och visar strupen): "...och kommunen ska med hyresgästernas hjälp ordna aktiviteter under sommaren så att barnen inte bara driver omkring i området."

Splittra gänget omedelbart genom att flytta på ett antal familjer - kommunen lär ju betala hyran så det är väl bara att flytta på dem.

Men det här händer ju precis överallt där det finns muslimer. Är det en tillfällighet menar du?
Citera
2019-07-07, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Eller så beror det på att de svartmuskiga barnens föräldrar inte förstår hur ett normalt samhälle fungerar och inte kan uppfostra sina dampungar.

Svartmuskiga skitungar borde få stryk.

Jo de muslimske forældre forstår udmærket hvordan et normalt samfund fungerer (nemlig det muslimske paralelsamfund - som er normalt for dem) og jo de kan godt upfostra deres børn til at blive muslimer for muslimer er de vantro overlegne og det kan demonstreres med vold.

Så de Svartmuskiga skitungar får stryk som en helt naturlig opdragelsesmetode, og deres erfaringer med vold overfører de på deres omgivelser.

Her kan du se en muslimsk kvinde fortælle om sin opdragelse som var præget af vold:

https://denkorteavis.dk/2018/ny-hun-har-forladt-islam-nu-fortaeller-hun-om-en-muslimsk-opdragelse/

Her kan du læse om Sara Omar's bog Dødevaskeren som fortæller om vold og voldtægt i barndommen for en muslimsk pige - voldtægten endda udført af en Imam i familien:

https://www.saxo.com/dk/doedevaskeren_sara-omar_haeftet_9788740046656
Citera
2019-07-07, 08:47
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Så lata föräldrar går inte ut med barnen på gården? Hade ju varit bra om de kunnat filma det som pågår, kunna gå imellan osv för att sen ta upp det med ligisternas föräldrar som antagligen är ovetandes.
Om de inte var så fega hade det kunnat fixa det här.
It takes a village...

Är du ironisk eller bara hypernaiv. Låt mig upprepa det är föräldrarna(muslimer) som uppmuntrar sin jävla horungar att bete sig såhär.
Citera
2019-07-07, 09:00
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Det är väl vad befolkningen i Grums har röstat på?

41,2% röstade på S. Alla handlingar har konsekvenser, nu är det bara att ta dom
Värre. 56% https://valresultat.svt.se/2018/31764.html

Klart det är invandrungar som är ute och bråkar. Hade det varit svenskar hade föräldrarna säkert tagit tag i dem och gjort något åt problemet. Nu sitter de där och är rädda att bli anklagade för rasism och bokstavligen säljer ut sina egna barn för den såkallade goda väregrunden.
Citera
2019-07-07, 09:01
Medlem
Jack-Ryans avatar
I normala länder jobbar regeringen för folket. I Sverige jobbar den mot folket. Eller för att citera president Reagan ” Government’s first duty is to protect the people”
Citera
2019-07-07, 09:02
Medlem
Treantprotectors avatar
Svenskarna är såklart rädda för föräldrarna till barnen.

Polisen gör inget, fastän barn far illa.

Man kan ju undra om inte dessa 8-10 åringar själva verket är 15 åringar, om de ensamkommande flyktingbarnen är så unga med det utseendet (som vänsterblivna bortser från) kanske yngre även de är äldre.

Citat:
Ursprungligen postat av Jack-Ryan
I normala länder jobbar regeringen för folket. I Sverige jobbar den mot folket. Eller för att citera president Reagan ” Government’s first duty is to protect the people”

Man skyddar inte sitt folk med öppna gränser, man låter främmande människor invadera landet.
Senast redigerad av Treantprotector 2019-07-07 kl. 09:11.
Citera
2019-07-07, 09:07
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Är du ironisk eller bara hypernaiv. Låt mig upprepa det är föräldrarna(muslimer) som uppmuntrar sin jävla horungar att bete sig såhär.
Att de uppfostrar sina barn att hata svenskar visst.
Men där jag bodde förrut var det ett utländskt syskonpar som var ute och slängde smällare på folk, och även slängde på mig när jag gick förbi, så skällde jag ut dem och gick med dem hem och pratade med deras föräldrar. Dessa ungar var aldrig ute och slängde smällare på folk igen.

Om jag, som ensam kvinna, kan ta tag i det så kan nog dessa cuck män göra något.
Citera
2019-07-07, 09:10
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Att de uppfostrar sina barn att hata svenskar visst.
Men där jag bodde förrut var det ett utländskt syskonpar som var ute och slängde smällare på folk, och även slängde på mig när jag gick förbi, så skällde jag ut dem och gick med dem hem och pratade med deras föräldrar. Dessa ungar var aldrig ute och slängde smällare på folk igen.

Om jag, som ensam kvinna, kan ta tag i det så kan nog dessa cuck män göra något.

Okej gulle du är kvinna det liksom förklarar allt. Du är fortfarande en naiv fjolla och jag tror inte på dig. Alternativt de fega musslorna(ja de är alltid fega dessa jävla musslor) kände sig busted och började syssla med annan kriminell verksamhet.
Citera
2019-07-07, 09:12
Medlem
MagisterBisters avatar
Det är intressant att notera hur skribenten trippar fram på äggskal. Problemet är alltså inte att de svenska barnen blir skadade, får sitt liv begränsat och mår skitdåligt. Utan i stället är problemet att de svenska barnen kommer att bli främlingsfientliga:
"Hyresgästföreningen är oroliga för att om inget görs kommer situationen bli ännu värre eftersom det kommer bli en djupare konflikt av ”vi mot dem-tänkande” och främlingsfientlighet."

(Noterar också att invandrarbarnen har misshandlat de svenska barnen med "plåtrör". Man undviker medvetet det mer naturliga "järnrör".)
Citera
2019-07-07, 09:17
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Det är intressant att notera hur skribenten trippar fram på äggskal. Problemet är alltså inte att de svenska barnen blir skadade, får sitt liv begränsat och mår skitdåligt. Utan i stället är problemet att de svenska barnen kommer att bli främlingsfientliga:
"Hyresgästföreningen är oroliga för att om inget görs kommer situationen bli ännu värre eftersom det kommer bli en djupare konflikt av ”vi mot dem-tänkande” och främlingsfientlighet."

(Noterar också att invandrarbarnen har misshandlat de svenska barnen med "plåtrör". Man undviker medvetet det mer naturliga "järnrör".)
Intressant? Så här har de skrivit hela tiden och läste för längesen att media medvetet slutade skriva ut om det är invandrare för att inte skapa rasism. Likaså varför BRÅ slutade redovisa ursprung 2005.
Så när alternativ media kommer och inte mörkar så blev förstås gammelmedia sur och kallar dem främlingsfientliga.

Självklart är det inte järnrör för vi vet vilka vi ska tjata på om det i flera år till.

Jag säger som Dr Phil: "Du kan inte ändra på det du ignorer".
Citera
2019-07-07, 09:17
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister

Undrar lite har de i hyresgästföreningen inga egna barn. Vad beror denna osolidariska hållning på?
Citera
2019-07-07, 09:24
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Värre. 56% https://valresultat.svt.se/2018/31764.html

Klart det är invandrungar som är ute och bråkar. Hade det varit svenskar hade föräldrarna säkert tagit tag i dem och gjort något åt problemet. Nu sitter de där och är rädda att bli anklagade för rasism och bokstavligen säljer ut sina egna barn för den såkallade goda väregrunden.
Och myndigheternas stora bekymmer är om de drabbade innevånarna börjar rösta SD.
Toklandet Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in