2019-06-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Nej det där är signature, HAB trammen står det HAB på.
Okej. Berätta lite om dom på bilden. Är det 200 mg?
Citera
2019-06-30, 19:55
Medlem
MissDecibellas avatar
Lyckan som uppstår när man lyckas få svenska tramadol 50mg 😁.. Inte för att dom är tillräckligt smärtstillande som mina Oxycodone är, men skönt att slippa dom indiska trammen ett tag 🙊! Kommer fortfarande ihåg första gången jag lyckades övertala läkaren att skriva ut såna åt mig och jag klarade mig på ett 100-pack i 3-4 månader 🤪.. Och dessutom blev snurrig i skallen på att ta EN till frukost 😂, aaah those were the days 🎶
Citera
2019-06-30, 23:03
Medlem
Har svenska 200mg tramadol debot.. Tugga hit o dit, någon sa de knappt gör nån skillnad

Svalde 3st för 1 timme sen o tkr redan ja börjar känna AT'N vända lite!

Får väl krossa 1-2 st OM detta inte går så bra?
Citera
2019-07-01, 01:40
Medlem
Stoppade i mig 300mg tramadol vid 03:00, noddade och blev jättetrött. Somnade 6h senare och sov sedan 12h. Vaknade upp ganska utvilad, men nu fyra timmar senare så är jag jättetrött igen. Hur jäkla seg kan man bli på dessa tabletter egentligen?
Citera
2019-07-01, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoopgothic
Stoppade i mig 300mg tramadol vid 03:00, noddade och blev jättetrött. Somnade 6h senare och sov sedan 12h. Vaknade upp ganska utvilad, men nu fyra timmar senare så är jag jättetrött igen. Hur jäkla seg kan man bli på dessa tabletter egentligen?

Somnade om 6h igen. Bara jag som blir så trött på dem? Hört att man snarare ska bli pigg och energisk.
Citera
2019-07-02, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoopgothic
Somnade om 6h igen. Bara jag som blir så trött på dem? Hört att man snarare ska bli pigg och energisk.

Jag kan knappt sova om tramadolen slår på hårt. +500mg och jag kan inte gå på toa dem kommande 10 timmarna typ, tramadol har nästan mer bieffekter som skiljer sig från till person än den gör nytta.
Citera
2019-07-02, 21:58
Medlem
scheelinos avatar
Kan jag peta i mig 400 mg tram nu om jag tog 600mg lyrica kl 9:30 imorse? Utan att krampa?
Jag tog 900mg lyr igår så har lite tolerans.
Senast redigerad av scheelino 2019-07-02 kl. 22:14.
Citera
2019-07-03, 11:36
Medlem
Tagit 600-650mg tram senaste dygnet och kan absolut inte pissa, hur länge brukar det vara så och när kan det bli farligt?
Citera
2019-07-03, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0STR0N
Tagit 600-650mg tram senaste dygnet och kan absolut inte pissa, hur länge brukar det vara så och när kan det bli farligt?

För mig är det ca. 14 timmar efter intag som jag brukar kunna pissa. Det är en hemsk känsla som jag verkligen inte uppskattar.
Citera
2019-07-05, 19:16
Medlem
Ygg3s avatar
Första gången jag tar tramadol , och sedan klockan 16 har jag petat i mig 500 mg tram och 2 mg alprazolam och ett glas vin. Känner att jag inte är helt nykter men något rus är det inte att tala om överhuvudtaget . Känner mig bara trött. Denna eurofi och uppåt effekt som vissa beskrivit finns ej. Väger 140 kg , kanske beror på det? Har även konstant ont i axlar och rygg pga åratal av noll träning och 7+ timmar framför datorn om dagen, och känner inte ens nån smärtlindring av tramadolet . Kan jag förstört ruset på nåt sätt med alprazolamet?

Har också ätit imovane i ett år, dock enbart 5 mg på vardagar. Finns väl knappast korstolerans där emellan?

Vågar jag ta mer, nojig över detta med kramp som jag läst om.

Provade detta med lättare droger för att sluta dricka, då jag druckit typ 1-3 liter starköl om dagen i ett år (toppen idé heller hur) och jag orkar inte vara nykter hela tiden men hitills så är 5 starköl betydligt bättre och skönare än detta.

Det är vita 200 mg Tamol-XX ifrån signature. Kan jag fått fejk? Beställt ifrån pillershoppen.

https://gyazo.com/9d6bfdf3585b6b9083a1f94e6109b4be
https://gyazo.com/8370c726ff9a9e674264e710201f88aa

Är ju också möjligt att jag kraftigt överskattade den potentiella effekten . Som jag känner mig nu förstår jag inte hur man blir beroende av detta.

Edit: Nu 20:00 efter 200 mg till känner jag det mer . Mest trött och seg . Ingen smärtlindring ö.h.t .Känns inte särskilt skönt , börja noja lite över att ha stoppat i mig 700 mg första gången...
Senast redigerad av Ygg3 2019-07-05 kl. 20:10.
Citera
2019-07-05, 20:36
Medlem
Ygg3s avatar
Nu känner jag mer rus, och mår även väldigt illa . Druckit ett par koppar kaffe för att inte somna , kan beror på det.

Mina inlägg blev mindre o mindre frågor o mer tripprapport, inte OT hoppas jag.
Citera
2019-07-05, 21:52
Medlem
amfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ygg3
Första gången jag tar tramadol , och sedan klockan 16 har jag petat i mig 500 mg tram och 2 mg alprazolam och ett glas vin. Känner att jag inte är helt nykter men något rus är det inte att tala om överhuvudtaget . Känner mig bara trött. Denna eurofi och uppåt effekt som vissa beskrivit finns ej. Väger 140 kg , kanske beror på det? Har även konstant ont i axlar och rygg pga åratal av noll träning och 7+ timmar framför datorn om dagen, och känner inte ens nån smärtlindring av tramadolet . Kan jag förstört ruset på nåt sätt med alprazolamet?

Har också ätit imovane i ett år, dock enbart 5 mg på vardagar. Finns väl knappast korstolerans där emellan?

Vågar jag ta mer, nojig över detta med kramp som jag läst om.

Provade detta med lättare droger för att sluta dricka, då jag druckit typ 1-3 liter starköl om dagen i ett år (toppen idé heller hur) och jag orkar inte vara nykter hela tiden men hitills så är 5 starköl betydligt bättre och skönare än detta.

Det är vita 200 mg Tamol-XX ifrån signature. Kan jag fått fejk? Beställt ifrån pillershoppen.

https://gyazo.com/9d6bfdf3585b6b9083a1f94e6109b4be
https://gyazo.com/8370c726ff9a9e674264e710201f88aa

Är ju också möjligt att jag kraftigt överskattade den potentiella effekten . Som jag känner mig nu förstår jag inte hur man blir beroende av detta.

Edit: Nu 20:00 efter 200 mg till känner jag det mer . Mest trött och seg . Ingen smärtlindring ö.h.t .Känns inte särskilt skönt , börja noja lite över att ha stoppat i mig 700 mg första gången...

De gånger jag flippat tram med benso i blodomloppet så tycker jag mig känna av tramadolen mindre än när jag e helt clean från flöddret. Placebo eller ej, har ingen aning men de e min uppfattning!

Sen har jag en fråga som jag skulle uppskatta om någon kunde bringa klarhet över.

De e så att jag käkat tram till och från i ett bra tag, at'n har aldrig varit på tapeten tidigare förutom att jag känt mig lite slö dagen efter emellanåt. TILL och med nu för en vecka sedan ungefär då jag gick av ca en veckas knaprande.
Fick förbaskat ont i leder och muskler, höll i sig sisådär 3-4 dagar, smärtan lättade lite för var dag som gick. I dag känner jag inte av denna smärta längre och undrar om jag kan slänga i mig en tabbe på 225mg utan att hamna på ruta ett i morgon då jag vaknar??

Eller bör jag vänta ännu längre innan jag kickar tramset igen? Ponera nu att jag endast tänker ta en i kväll och sedan hålla upp ett x antal dagar kanske veckor till och med bara för att jag vill undvika en grövre at.

Kanske helt omöjligt att svara på, må så vara då men skulle helst slippa smärtan då de inte var något vidare att känna sig som 80 barre med stela leder!

Må väl!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in