Citat:
Ett fält som dessutom är nerlusat med ”Annunaki-reptiler” och ”Illuminati-demoner” ...
Citat:
Exakt.
Ingen som samarbetar med NATO (vilket VD1 gjorde) kapar en viktig person utan att höra sig för först till storebror.
Citat:
1. Ingen skulle våga utan att först kolla med Bossen.
Jag tror att kampanjen att sverige skall gå med i NATO (som EAP körde stenhårt) skulle få pyspunka om det visade sig att NATO var med i MOP, det är en ovanligt seglivad komplikation som nog gäller än idag. Fortfarande är det angeläget att sverige går med från NATO sida av strategiska skäl men också ekomiska och stabilitetsskäl för organisationen. Därför måste sanningen till varje pris undanhållas.
[ Och detta kommer från en en som sätt NATO i ett väldigt positivt ljus tills jag hittade alla skelett och förstod hur det fungerade.]
Visst kan en samling kuppförsvars-reservofficerare med dayjobb på polisen vara nog med dynamit men jag tror det är osannolikt att det skulle ske om det nu inte då varit en person som flippat ur och plötsligt bara "gjort det", som iof antyds av vissa källor.
[ Och detta kommer från en en som sätt NATO i ett väldigt positivt ljus tills jag hittade alla skelett och förstod hur det fungerade.]
Visst kan en samling kuppförsvars-reservofficerare med dayjobb på polisen vara nog med dynamit men jag tror det är osannolikt att det skulle ske om det nu inte då varit en person som flippat ur och plötsligt bara "gjort det", som iof antyds av vissa källor.
2. Sveriges politiska klass skulle inte som en man lägga locket på om det finns en annan förklaring till mordet än den att USA/NATO ytterst låg bakom. Omöjligt för lilla neutrala Sverige att hantera.
Citat:
Jag tror att det främst på svenskt (den politiska klassen) initiativ som mordet mörkläggs. USA/NATO har råd att skita i vilket.
Belgarna har förlåtit NATO för Detroux, politikermord, opusdei-mord och varuhusmassaker. Italienarna för skott mot påven, en annan mördad påve, sprängda tångstationer och dödade primiärministrar. Men sverge är bångstyriga, kankse hade det varit bättre om man tvättat byken tidigigt, nu finns chock-möjligheten kvar...
(...BTW...inte heller Frankrike förlät mordförsök på presidenten.)
(...BTW...inte heller Frankrike förlät mordförsök på presidenten.)
Eller?
). Kruxet i detta sammanhang är bla att "kvantifiera" dessa kvalitativa variabler. Iesho har ju f.ö också tagit fram intressanta simuleringar av olika objekts rörelser med tidpunkter mm