2019-07-05, 19:25
Medlem
GubbenmedGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorigo
Du förespråkar att människor blir misshandlade och skurna med trasiga flaskor. Det känns som du verkligen är en stark förespråkare av svenska värderingar. Utgår ifrån att du inte är stolt över dig själv.

Att afghaner blir misshandlade rör mig inte i ryggen. Eller jo, det gör mig nog faktiskt på lite gott humör
Hade det varit oprovocerat, så hade jag möjligen tänkt annorlunda. Nu tycker jag att packet fick det dom förtjänade.

Stolt över mig själv? Det beror på i vilket sammanhang.
Jag var inte inblandad i den här händelsen, så jag kan varken skämmas eller vara stolt över det. Om du menar du mina åsikter, så är det inget jag skäms över alls. Tvärt om.
Citera
2019-07-05, 19:25
Medlem
Utan tvekan är själva misshandeln övervåld men hur i helskotta höll sig jätten så lugn hela tiden.

Men såklart har de "nya svenskarna" alltid rätten på sin sida. De beter sig som svin (och då menar jag inte djuren).

Har nog aldrig sett så grov provokation innan misshandel.

Hur kan en sån flugskit ens vifta mot livvakten?
Citera
2019-07-05, 19:31
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Tyckte åklagaren sa ”sårskador” va det nu betyder!

Det var inte SVT som sa det då? Om det handlar om en halshuggning förstår man ju häktningen.
Citera
2019-07-05, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Han står upp för mänskliga värden och rättigheter. Han följer inte lagen men jag anser att han gjorde rätt.

Afghanen och den patetiska tjejen som blev tafsad på respekterar jag inte. Men jag respekterar ASAP som stod upp för mänskliga rättigheter en kväll i juni, i Stockholm, år 2019.

Han säger att han gjorde detta men i verkligheten var det inte så. Dessutom vet vi inte ifall tjejen ljög eller ej. Det är inte hans ensak att ta lagen i egna händer. Så nej, han gjorde inte rätt.
Citera
2019-07-05, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Det var inte SVT som sa det då? Om det handlar om en halshuggning förstår man ju häktningen.
Ja de danska tjejerna som blev halshuggna i morocco rapporterades ju av svt som att de dött av skärsår pæ halsen. Nu i detta fall drabbades barnen av skärsår med enligt svt.

Thus same case
Citera
2019-07-05, 19:40
Medlem
Suck Inga artister med lite attityd kommer vilja komma till Sverige efter detta.vi får nöja oss med Hovet och Molly sanden eller om vi har tur Frej Larson....
Citera
2019-07-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Frågan är varför han oprovocerat skulle göra det.
Det "löser" så att säga inte problemet med vad som är orsaken till bråket.

De kanske approachade Rocky eller någon annan i gänget och frågade något och vakten gjorde då som en typisk otrevlig afroamerikan och pucklade på dem med övervåld och eventuellt förstörde hazarens hörlurar. Sedan följde de efter Rocky-gänget för att de ville ha kompensation men de sa bara "just go, we don't want any trouble" som om det var hazarerna som var the "bad guys". Sedan urartade det.
Citera
2019-07-05, 19:46
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Suck Inga artister med lite attityd kommer vilja komma till Sverige efter detta.vi får nöja oss med Hovet och Molly sanden eller om vi har tur Frej Larson....

Frej e väll tuff ? Han rappar med de gangsters i odz eller obi , minns ej namn
Citera
2019-07-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
De kanske approachade Rocky eller någon annan i gänget och frågade något och vakten gjorde då som en typisk otrevlig afroamerikan och pucklade på dem med övervåld och eventuellt förstörde hazarens hörlurar. Sedan följde de efter Rocky-gänget för att de ville ha kompensation men de sa bara "just go, we don't want any trouble" som om det var hazarerna som var the "bad guys". Sedan urartade det.

Tror du på den där sagan själv?
Citera
2019-07-05, 19:51
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4ma5e
Rekommenderar alla PK-riddare, som är här och kallar alla rasister till höger o vänster, att gå och läsa kommentarerna som afghanernas landsmän skriver under ARs insta inlägg. Ett smakprov:

"moradiabbe
@silent_chi nigga go back to Afrika and take food with u"

Kanske läge att gå och leta efter lyxmigranter bland dem för att sedan anmäla skräpet för hets mot folkgrupp. Hade kunat leda till ett gott skratt.
Citera
2019-07-05, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmptyPengPung
Tror du på den där sagan själv?

Det verkar ganska så troligt.
Citera
2019-07-05, 19:53
Medlem
Hoppas innerligt att mr Trumpet inför sanktioner mot Sverige och Afghanistan efter detta för svenska rättsväsendet går ju inte att ta seriöst längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in