2019-07-05, 13:08
Bannlyst
Minst två veckor i svenskt häkte med vissa restriktioner för en svensk åklagarbög vurmar för ensamkommande pojkar.

Jag har följt ASAP från början av hans karriär 2011 men har nästan aldrig lyssnat på hans musik.
Jag följer honom för han är en modeikon och syns på alla stora galor och fashionweeks och minglar med eliten och sätter på modeller.

Han är från Harlem in New York, farsan och han själv har kriminell bakgrund, så han är real gangsta

When Rocky was 12 years old, his father went to jail in connection with selling drugs; he died in 2012.
When Rocky was 13, his brother was killed in Harlem.
The death inspired Rocky to take rapping more seriously
Citera
2019-07-05, 13:11
Medlem
Aviarts avatar
Så Snoop kommer aldrig mer hit, Eminem vägrar sätta en fot på svensk mark, Westside Connection kommer aldrig tillbaka och nu ASAP.

RIP rap-fans i Sverige
Citera
2019-07-05, 13:12
Medlem
fp
Senast redigerad av Antidemokretin 2019-07-05 kl. 14:03.
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanTaliban
Att döma av en del kommentarer tidigare i tråden så verkar folk tolka klippet helt olika (i den mån de alls har tittat). Det här är vad jag tycker mig se:

1. Upprinnelsen till bråket är att skäggbarnen tvunget ska fixa knark till ghettogänget (kanske för att sen kunna impa med eftersnack). Livvaktens avvisande ”No, we don’t want no drugs!” gör dem okontrollerbart besvikna och påstridiga.

Det har jag totalt missat av videorna. Måste varit i första videon alldeles i början? Så detta är alltså ursprungsförklaringen till att afghangänget började förfölja ASAP?
Citera
Medlem
Wajis avatar
Polisen och resten av Sverige står maktlösa om hur invandrare dagligen rånar, misshandlar och säljer droger. De tas in och släpps efter någon timme säger alla och tycker Sverige lagar är fel.
Åklagare och försvaret gör alla i sin makt för inte åtala kriminella invandrare för att hålla statistiken nere

Amerikansk rappstjärna kommer till Sverige. Hur många gånger de ber afghanerna att gå och fast de slår och jävlas så håller de sig lugna. Tjejer kommer fram och berättar att afghanerna tafsat på dessa.
Till slut så briser tålamodet och de får stryk.

1. Hade det varit vanliga Svenska killar (vilket inte hade hänt) så hade rapparen bara varit på ett förhör så hade han varit släppt.
2. Nu tar man chansen för att det är afghaner och snart ser vi en sammanställning av PK-Media om våldet emot invandrare har ökat Man försöker ju till och med göra GM i KIl till offer så det är inget nytt.

Vilket sjukt jävla land vi lever i.
Citera
2019-07-05, 13:15
Medlem
"Man kan ta rapparen ur ghettot men inte ghettot ur rapparen"

Dom där livvakterna har blivit anställda för att dom uppfyller rätt kriterier dom är stora och svarta med bibehållen"gangsta in the hood mentalitet".
Och den kom fram direkt när Afghan- fan-skapet passerade den tunna röda linjen.Sen skall väl dom skydda sitt objekt och inte ha publika slagsmål tillsammans med dom...

Vita gorillor undanbedes vänligt men bestämt av den svarta rappande rasisten.Fel färg...vet ni.

Nåt försvarbart våld var det inte fråga om vad jag kunde bedöma.Men hela bilden av händelseförloppet är oklart än så länge.
Senast redigerad av mijoow 2019-07-05 kl. 13:38.
Citera
2019-07-05, 13:15
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Har afghanerna också blivit häktade? Allt bildbevis finns hur de trakasserade, förföljde och misshandlade ASAP med följe. Sjukt om inte.
Citera
2019-07-05, 13:18
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Så Snoop kommer aldrig mer hit, Eminem vägrar sätta en fot på svensk mark, Westside Connection kommer aldrig tillbaka och nu ASAP.

RIP rap-fans i Sverige

Steve-O glömde du, han hade sina problem med polisen här. Så tragiskt hur det är, han spöade en jävla afghan som vi väldigt många är så sjukt jävla less på, som hade trakasserat och ofredat tjejer. I min bok gjorde han något bra och jag skulle lätt skaka hand med han och säga bra jobbat.
Citera
2019-07-05, 13:21
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Har afghanerna också blivit häktade? Allt bildbevis finns hur de trakasserade, förföljde och misshandlade ASAP med följe. Sjukt om inte.

Har du eller någon annan gjort en anmälan?
Citera
2019-07-05, 13:21
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Aftonbladet har en väldigt konstig artikel som faktiskt stämmer med verkligheten.. den beskriver att killar följt efter och stört rapartisten och att en av killarna slagit livvakten och att några tjejer säger att afghanerna tafsar på dem.. helt otroligt!! Den artikeln kan inte ha granskats av gruppen PK på på aftonbladet innan den släpptes..

Länk https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8mx0QG/asap-rocky-i-ratten-i-dag

Web Archive-länk för Aftonbladetfobiker;
http://web.archive.org/web/20190705111109/https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8mx0QG/asap-rocky-haktas
Senast redigerad av Asmodeusvult 2019-07-05 kl. 13:25.
Citera
2019-07-05, 13:22
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Har du eller någon annan gjort en anmälan?
ASAP borde ju ha gjort det.
Citera
2019-07-05, 13:24
Medlem
Tycker Rocky visar prov på fin teknik när han kastar afghanen. Given för bragdguldet i min bok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in