2019-07-04, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Problemet är att det finns fullt med tokar som tror att de äger gatorna och att de får bete sig hur man vill. Det spelar ingen roll vem du är: grip, åtala och döm alla som utför kriminella handlingar. Utan undantag.

Därför jag undrar om Afghanen också är häktad eller om Löfvens gullegris får gå fri.
Citera
2019-07-04, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Därför jag undrar om Afghanen också är häktad eller om Löfvens gullegris får gå fri.

Det är skillnad på misshandel och inte misshandel. Det är skillnad på brottslig handling och inte brottslig handling.
Citera
2019-07-04, 16:15
Medlem
Går det inte att få reda på vem de sk brottsoffret är? Polarn, deras ålder osv?
Citera
Medlem
USA kommer fixa ut dem innan veckan är slut. Hur som helst hur fan kan svenska rättsväsendet skydda afghanerna och häkta rocky o company? Dessa afghaner förtjänade mer stryk än vad dem fick. Komigen nu löfven stå upp för ditt land och utvisa råttorna.
Citera
Medlem
I bananrepubliken Sverige har det högre straffvärde att försvara sig än att begå brott. Hoppas artister slutar komma till detta sjuka land
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Har inte orkat hänga med i tråden (Då jag inte bryr mig), men har man fastställt någon bra kronologi av händelsen? Antar att skäggbarnet varit muppig och fick adekvat stryk. Jag hade slagit mongot på käften om han ens pratade med min flickvän.

INGEN, Helge, har gett svar på varför afghanerna började med att förfölja världsstjärnan.

Endast tre olika spekulationer har jag sett.

Aftonbladet gissar att bråket började inne på restaurangen.

marcarolo (i denna tråd) spekulerar i att afghanen kan ha fått sina hörlurar nedtryckta i en Coke,
micro113 tänker att afghanerna var ute efter bling-bling på artisterna.

Det är de ENDA spekulationerna jag har sett överhuvudtaget om varför afghanerna förföljde dem från början.

Man skulle ju kunna tänka sig att någon ur ASAP:s team kanske har vetskap om flashbacks existens och kan ge en hint om varför de från början var förföljda?
Senast redigerad av dialektiker 2019-07-04 kl. 16:23.
Citera
Medlem
Naturligtvis är häktning nödvändig om inte hade han varit ute ur landet djävligt fort. Bra av åklagaren.
Citera
2019-07-04, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Det är skillnad på misshandel och inte misshandel. Det är skillnad på brottslig handling och inte brottslig handling.

Så du menar att man får slå någon blodig i huvudet ostraffat? Och som grädden på moset så förföljer och trakasserar man den som man nyss slagit?

Inte försvarbart någonstans. Spelar ingen roll vad som har hänt inne på hamburgeresturangen.
Citera
2019-07-04, 16:18
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:

Hade du velat bli häktad om du blivit slängd på en trottoarkant och sedan blivit sparkad av fyra personer medan du låg ner? SD-blivnas logik
Citera
2019-07-04, 16:20
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Hade du velat bli häktad om du blivit slängd på en trottoarkant och sedan blivit sparkad av fyra personer medan du låg ner? SD-blivnas logik

Handlar väl inte om vad han vill utan vad han gjort. Logik.......
Citera
Medlem
Citat:
Så du menar att man får slå någon blodig i huvudet ostraffat? Och som grädden på moset så förföljer man och trakasserar de den som man nyss slagit?

Inte försvarbart någonstans. Spelar ingen roll vad som har hänt inne på hamburgeresturangen.

Alla ska straffas som begår en brottslig handling. Men du menar ju att misshandel är försvarbart. Du är i och med det en person som stödjer brottslingar. De ska bort från våra gator. Allihop. Punkt.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av yabaice
USA kommer fixa ut dem innan veckan är slut. Hur som helst hur fan kan svenska rättsväsendet skydda afghanerna och häkta rocky o company? Dessa afghaner förtjänade mer stryk än vad dem fick. Komigen nu löfven stå upp för ditt land och utvisa råttorna.

Därför att alla kanske inte är SD-troll som kommit ut som negerkramare, med Nyamki och ASAP som de stora idolerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in