Haha! Jag diggar dig, du är så rak på sak och säger vad du tycker och tänker och det finns fan inte många sådana människor nuförtiden, är stensäker på att vi hade kommit väldigt bra överens irl - sluta inte vara du!
Håller med dig, i det mesta du säger - låg IQ spelar stor roll dock, det blir tråkigt i längden, man vill se upp till mannen och lära sig saker och intresseras av vad han har att säga när han öppnar munnen. Sen så är det inte bara vad han säger utan IQ påverkar allt egentligen, hans sätt att tänka på, att ta rätt beslut, kunna lösa problem, begripa saker och ting, att man ska slippa förklara saker om och om igen, han förstår direkt vad du snackar om m.m. Han tål kritik och har självkännedom och är medveten, kvicktänkt och intressant. Så håller inte med om att IQ inte spelar stor roll, det blir viktigare ju äldre man blir och man förstår hur härligt livet blir med en intelligent person vid sin sida som man kan bolla tankar med och utvecklas med.
Förresten, det roligaste är ju också att det brukar vara dom lågbegåvade som är trångsynta och rädda för nya saker och utveckling, dom är sällan nyfikna och istället för att se möjligheter så ser dom "åh han/hon är inte som jag, vill inte lära känna personen/vill inte prova på något nytt jag gillar den/det jag redan har". = Personliga utvecklingen stannar.
Usch, ja är han inte intresserad av ens liv så är han inget att satsa på, oftast så är dessa männen osociala och inte så bra på att snacka eller ointresserade, dom åker med huvudet före. Eller män som inte frågar frågor...usch jag blir så uttråkad, summan av kardemumman: Om mannen inte är en nyfiken man så är han en tråkig/lågbegåvad man punkt slut...själv är jag typ den mest nyfikna personen, vill veta allt om allt typ och älskar lära mig nya saker och intresserar mig om allt som rör honom och visar det och förväntar mig gärna det tillbaka annars tolkar jag det som att han inte är tillräckligt intresserad eller att han bara är trög och tröga män vill man heller inte ha!
Haha jo men det är fett osexigt med feminina män, eller alldeles för utseendefixerade män. Rösten ska vara mörk och basig annars får han hålla käften!
Alltså...mina exempel är mest vad jag tycker är nasty och oattraktivt, dom värsta jag nämner har jag självklart aldrig varit med om. Men vissa egenskaper har ju vissa partners haft, t.ex. oansvarig, lat, envis, rökare, lite gula tänder, gå långsamt, gnällig, bli sur lätt, inte kunna laga mat m.m.