2019-07-05, 11:21
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
En riktigt saklig artikel. För att få full pott hade de dock behövt nämna brottsoffrets medborgarskap.

Strikt sett är det egentligen irrelevant varifrån "brottsoffrena" härstammar, varför man inte skriver ut hazarer i ren text.

Hade två svenskar betett sig likadant brukar man dock bortse från denna princip och tydligt skriva ut att det handlar om just svenskar.
Citera
2019-07-05, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
I denna första videon ser man hur afghanen slår sönder sina lurar över livvakten och fortsätter provocera trotts att dem ber honom gå. Afghanen ger sig inte, följer efter och upprepar "Why did you fuck up my headphones" hög som ett hus.
https://www.tmz.com/2019/07/04/asap-rocky-held-indefinitely-arrest-sweden/#comments

nej och nej.
För att sanningen ska komma fram och "drevet" officiellt kan starta, rättfärdigat..
behövs en video på vad som EGENTLIGEN hände först!
en 3dje video behövs

alltså..
vad är det ni flashbackare inte fattar??
ni vill ju bara hata?
alla era kommentarer om politik och invandrares beteende och det är offtopic tbh.

Videoklippen(båda).. visar inte början, bara slutet.
Videoklippen ÄR 100% vinklad för att a$ap ska se ut som ett oskyldig-offer
, frågan är hur oskyldig han är....

inte så mkt med tanke på att han går 3 mot 1 och
sitter över och slår en person som redan ligger..

Liksom, varför städas inte denna tråd upp..
ironin är att rasister tar en svartmans ord som 100% sanning, bevisbörda nog för ett straff..
men i samma andetag berättar hur dåliga personer med utländsk bakgrund är, och hur Sverige skämmer ut sig... skrattretande.

men ändå.. det är faktiskt emot lagen att slå ohederliga kappvändare... likväl andra "dryga" personer.. :/
Senast redigerad av Fittsill 2019-07-05 kl. 11:39.
Citera
2019-07-05, 11:42
Medlem
happilappis avatar
Live på SVT:

- Vad vet vi om målsägande?
- Inte så mycket..

Antar att han tappade sina papper på vägen till Sverige. Vi vet absolut ingenting om honom.
Citera
2019-07-05, 11:47
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsill
nej och nej.
För att sanningen ska komma fram och "drevet" officiellt kan starta, rättfärdigat..
en 3dje video behövs

alltså..
ni vill ju bara hata?
alla era kommentarer om politik och invandrares beteende och det är offtopic tbh.

ironin är att rasister tar en svartmans ord som 100% sanning, bevisbörda nog för ett straff..
men i samma andetag berättar hur dåliga personer med utländsk bakgrund är, och hur Sverige skämmer ut sig... skrattretande.

men ändå.. det är faktiskt emot lagen att slå ohederliga kappvändare... likväl andra "dryga" personer.. :/
Videon visar att vi har rätt angående afghanerna. Förstår att det är jobbigt för dig men inse att du har fel.
Ja, de slog tillbaka på de påtända afghanerna som vägrade lämna dem ifred. Du borde lära dig något cucken för nästa gång kanske det är din tur att bli berikad.

Bla bla rasism bla bla. Sitter man inte som batikhäxorna i Kil och bölar över den afghanse mördaren eller påtända som är på stan och kaosar så är man rasist.
Ja, du skämmer ut Sverige.
Citera
2019-07-05, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Hade ansvariga bara gjort sitt jobb hade inte afghanerna gått omkring på våra gator. Det är ett faktum som vi många är jävligt upprörda över.

de ansvariga gjorde sitt jobb..
de ansvarigas bor nere i mellanöstern och i usa och i israel.. och i..

ja.. att afghaner går runt på våra gator stör inte mig..

jag tycker du ska dra ner till afghanistan och gå på deras gator...
FATTA VAD MÅNGA DU SKULLE GÖRA UPPRÖRD... tänk fan.. I MINST 2 LÄNDER det skulle bli administrativt kaos!
helt ärligt talat, åker du ditt som privat person med dina "bröder" och håller en fredlig demostrant där du går på deras vägar under banderollen "du går på min väg - jag går på din väg aiiit."

ta med dig alla andra som tycker samma som du... ni blir ett gäng,. fatta.. karma a bitch.

dont bitch get even!
Citera
2019-07-05, 11:49
Avstängd
Citat:
nej och nej.
en 3dje video behövs

alltså..
ni vill ju bara hata?

Har du inte hängt med? SD har vänt. Nuförtiden är de russofobiska negerknullare. Ganska speciella i ett europeiskt perspektiv.
Citera
2019-07-05, 11:54
Medlem
15minFames avatar
Citat:
de ansvariga gjorde sitt jobb..
de ansvarigas bor nere i mellanöstern och i usa och i israel.. och i..

ja.. att afghaner går runt på våra gator stör inte mig..

jag tycker du ska dra ner till afghanistan och gå på deras gator...
FATTA VAD MÅNGA DU SKULLE GÖRA UPPRÖRD... tänk fan.. I MINST 2 LÄNDER det skulle bli administrativt kaos!
helt ärligt talat, åker du ditt som privat person med dina "bröder" och håller en fredlig demostrant där du går på deras vägar under banderollen "du går på min väg - jag går på din väg aiiit."

ta med dig alla andra som tycker samma som du... ni blir ett gäng,. fatta.. karma a bitch.

dont bitch get even!
Fast nu pratar vi om A$ap och videon som visar att du har fel. Hur många våldtäkter, överfall och kaos innan du fattar att de har inte flytt. De har flyttat. De bor inte ens i Afghanistan utan kommer hit från Iran.

Vet inte vad demonstrationer på deras gator har med tråden att göra men där råder inte samma frihet som här. Så åk gärna dit och bevisa att vi har rätt - igen.

Karma? Ja fy, dumma A$ap som försvarade sig. Det är en synd i Sverige att inte vara en cuck och bara ta smällarna lol
Citera
2019-07-05, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Videon visar att vi har rätt angående afghanerna.
Ja, de slog tillbaka på de påtända afghanerna som vägrade lämna dem ifred. Du borde lära dig något cucken för nästa gång kanske det är din tur att bli berikad.

1. videon visar att något har hänt som får 2 killar att följa efter ett ekipage på fot,
ett ekipage som har kontroll över situationen.
DE ÄR INTE TRÄNGDA OCH DE KAN VÄLJA.
ex. att ringa polis - kan ringa efter en taxi, eller bara att fortsätta gå obehindrat med två "fanboys" efter sig..

jag såg videon flertal gånger, det ser ut som att afghanen tar av sig sitt headset och börjar sätta ner sin väska på marken, sen smäller det och något svart kommer flygande?

eftersom jag faktiskt inte ser vem som attackerar vem, pga skymd sikt..
..det svarta som flyger landar snett bakom afghanen, vilket antyder att det borde vara ifrån afrikanen händer och inte afghanen..? eller studsa det? ...farten och infallsvinkel och med tanke på att det uppenbarligen inte är "studsboll kvalitet" på objektet... gör det närmast omöjligt att det svarta objektet skulle vara kastat av afghanen... isf med ett "överhuvud/axel" kast bakåt...

FÖR MIG, är afrikanens historia inte styrkt..
egentligen visar inte asaps videoklipp något annat än att asap själv begår brott.

om att han har blivit attackerad med hörlurar eller inte..? (svarta objektet är en hörlur?)
det spelar egentligen ingen roll... för:
asap har begått ett brott han verkligen inte behövde begå...
asap har noll chans att hävda självförsvar, hans bodyguard var inte skadad/okapaciterad.
de var 3-4 pers emot 1 snubbe..
Senast redigerad av Fittsill 2019-07-05 kl. 12:07.
Citera
2019-07-05, 11:57
Medlem
Stones avatar
Det här är ju skitkul. Två stolpskott i svensk rättsvisas klor. Afghanen slogs ju lika mycket han. Lås in de båda.
Citera
2019-07-05, 12:04
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Vad är det som ska diskuteras? Blattar attackerade negers. Negrerna slog tillbaka och det fångades på film och artisten ASAP Rocky blev gripen. Vad finns det mer att diskutera?
Egentligen inget mer.

Mycket svårt att se att det kommer att komma något vettigt ur denna diskussionen.
Är inte det bästa att de slår ihjäl varandra?
Citera
2019-07-05, 12:14
Medlem
Från TMZ.com - lite andra videos än dom mainstream kör

https://www.tmz.com/videos/070219-tmz-live-asap-rocky-4584768-0-wpz1a4sk/
Citera
2019-07-05, 12:17
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Ja och framförallt skaal icke flyktingar och ensamkommande barn attackeras. De har gætt igenom ett helvete och riskerat sina liv i afghanistan.
Finns ingen anledning för välbärgade amerikaner att hoppa på dessa av krigstrauma drabbade pojkar.
Jag tror att du har missuppfattat mig. Jag tror kastet var befogat, men inte resten av våldet. Hade det rört sig om flyktingar hade det varit synd men inte ändrat min uppfattning. Sannolikheten är dock högre att det inte rör sig om flyktingar, eftersom det kommer betydligt fler andra personer med afghanskt ursprung till Sverige. Särskilt från Iran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in