2019-07-03, 15:27
Medlem
Heauxms avatar
Riktigt avtändande med långa naglar, pormaskar och dålig hygien. Jag är inte pedant men det enda jag kräver är att människan duschar regelbundet varje vecka och tar hand som sitt ansikte och sina tänder. Har du skägg? Tvätta det och låt inte matrester hänga i det. Har du inte skägg? Raka dig. Klipp sig. Använd ansiktskräm ibland. Man har hört om snubbar som inte tvättar under förhuden eller borstar tänderna en gång i månaden.
Smala/spinkiga är inte heller vackert enligt mig. Man vill liksom inte känna sig större och tyngre än sin partner

Personlighetsmässigt är en mansbebis/gris det värsta jag vet. Dålig kvinnosyn, obildad syn på världen. Trångsynt. Dåliga värderingar Egoistisk snål. Omoralisk och saknar det som en gentleman har. Omogen. Ofaderlig.
Citera
2019-07-03, 15:28
Medlem
Enzymes avatar
Man kan ju kolla runt omkring sig och se vilka killar som har svårt att få tjejer.

Brukar vara detta:
- dåligt självförtroende
- asocial
- brist på framgång
- dålig fysisk till exempel spinkig eller kroppsbyggare
- impopulär hos andra till exempel inga kompisar och inga tidigare flickvänner
- psykisk ohälsa och diagnos, särskilt AS
- missbruk
- inga drömmar/mål i livet till exempel sitter hemma och spelar och vill aldrig lämna lägenheten.
Citera
2019-07-03, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HarryScheinen
Vad är:
- Ug eller switchmän är inte riktiga män?
- Keso-sperma?

Eftersom jag är ug själv så finner jag ug-män eller switchmän oattraktiva. Jag kan inte tända på någon som inte är dominant i sängen, för mig är det omanligt och avtändande.
Citera
Medlem
ZugMaskins avatar
Jag är omskuren och glad för det, när jag kollar på porr och ser en icke omskuren man så spyr jag nästan och byter kanal. Inget ser så äckligt ut. Jag tror att många tjejer håller med om den saken.
Citera
Medlem
Är väldigt avtändande med korta killar som har ljus röst och som har lätt för att gråta.
Men jag ska inte vara den som är den, inte snällt att döma folk utifrån vissa brister. Vem vet en dag kanske jag blir tillsammans med just en sådan.
Citera
2019-07-03, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rullandegalning
Där fick du nog med varenda man i världen, celibat kanske är att föredra ändå?

Eller så hittar man en man som både är vettig och attraktiv (i mina ögon) som saknar alla dom där egenskaperna.
Citera
2019-07-03, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Brist på nyfikenhet och upptäcktslust i livet. Både gällande sex och det mesta. Det är en sak att veta vad man gillar och en annan att bara vilja ha mammas jävla köttbullar resten av livet och allt annat är läskigt och ointressant.

Låg intelligens och mer specifikt bristande verbal förmåga. Bristande allmänbildning gör mig inte så mycket så länge man kan förklara eventuella missade företeelser för mannen och han begriper, det är när han antingen inte begriper eller bara inte vill veta (se ovan) det blir jävligt avtändande. Män som inte kan formulera ens ett par meningar på någorlunda korrekt svenska, inte ens när de försöker få till en träff, får mig att fly.
Jag håller inte riktigt med gällande intelligens eftersom en högre begåvad människa som är okunnig är som en riktig åsna eftersom den personen förlitar sig på sin IQ. Har mött flera som vägrat acceptera att de inte är allmänbildade utan kanske hört/läst något de minns och sedan kräver ska vara sanningen. Ungefär som om någon vidhåller att vi enbart använder 10% hjärnan, eftersom personen läste det -87. Jag syftar inte på allmänbildade som att de kan en mängd andra fakta och spöar en i spel. Det är ok, men inte när de vägrar erkänna den egna okunskapen de blir de jävligaste du kan diskutera med då. Man ger dem rätt och hoppas att de läser en ny bok någon gång och man själv hittar en trevligare samtalspartner.

Det är skillnad på IQ och kunskap. Ju äldre man blir, ju mer har lägre begåvade hunnit lära sig och normalt går de utmärkt att umgås med om man är inriktad på det sociala livet och inte faktaböcker. Som intelligent ska man kunna anpassa sig efter olika människor lättare.

Men språket är ju en viktig del av att man ska känna att sammanhörighet till varandra.
Citat:
Ursprungligen postat av HarryScheinen
Vad är:
- Ug eller switchmän är inte riktiga män?
- Keso-sperma?
Sexuellt undergivna eller dem som skiftar mellan dominans och undergivenhet. Utgår ifrån att hon enbart vill träffa dominanta män inom BDSM.
Citera
2019-07-03, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Jag är omskuren och glad för det, när jag kollar på porr och ser en icke omskuren man så spyr jag nästan och byter kanal. Inget ser så äckligt ut. Jag tror att många tjejer håller med om den saken.
Vet inte ens vad det är för skillnad. Alltså hur man märker det. Har haft omskurna som icke omskurna och har inte en susning. Aldrig märkt något o tittar inte på porr.

Skillnaden är att svenskar tycks vara större.
När jag tänker efter kanske minskad känsel är orsaken till att svenskar känns bättre dvs de är inte förstörda och kan därmed undvika att bli obehagliga.
Senast redigerad av makullerad 2019-07-03 kl. 16:01.
Citera
2019-07-03, 15:59
Medlem
jjujjus avatar
Fan, det här sköter ni bra! Håller med er på många punkter, här kommer mina!
Låg IQ - Går fan inte att umgås med personen länge utan att bli frustrerad/irriterad OCH TRÖTT.
WT - Lever på soc - Sjukt osexigt och oansvarigt/barnsligt.
Inga framtidsplaner/mål.
Inget körkort eller arbete.
Inget konsekvenstänk
Lat
Skrytsam
Osocial
Dålig humor
För mycket kroppsbehåring
Kort
Ful kropp
Gula tänder
Rökare
Överdrivet låg sexdrift
Ful kuk
Ful Röst
Dålig andedräkt
Dålig hygien
Dålig klädstil
Snål och envis
Kräsen när det gäller mat
Kan inte laga mat
Att inte vara händig
Att vara svag både fysiskt och psykiskt
Konflikträdd
Att han inte är nyfiken av sig
Att han inte har några intressen/egen hobby
Att han har något problem med en kroppsdel pga skada (hans värde sjunker) och man vet att det kommer bli mycket gnäll i framtiden "Jag kan inte göra det, jag kan inte följa med dit, jag kan inte lyfta upp den osv". En annan femma om man redan är gift och skadan kommer sen.
Går långsamt
Osäker/dåligt självförtroende
Gnällig, blir sur lätt
Trångsint, negativ och allmänt pessimistisk
Avundas andra och gläds inte för deras framgång
Har inga vänner
Har svårt att ta egna beslut
Har svårt att få saker gjort och skjuter upp dom i sista stund
Oorganiserad, kan inte passa tider och planera
Har svårt att hitta lösningar på problem
Håller inte det han lovar/säger
Tittar på andra tjejer/pratar om andra tjejer
Egoistisk
Vara trögtänkt/seg/hjärnan tar lång tid att koppla
Att inte vara äventyrlig, spontan
Fan vad listan kan bli lång. Om en person har väldigt bra egenskaper så kan man ju ha överseende med något eller "fixa det" men det går inte om personen inte vill eller är envis då är det bättre att leta vidare
Citera
2019-07-03, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Hahaha, sånt här känsligt beteende är också avtändande. Kunde lika bra stått "Jag vill inte ha en stor kuk! Det ser äckligt ut". Sen att du försöker applicera dina åsikter om kukar på kvinnor blir extra löjligt.

Personligen bryr jag mig inte nämnvärt. Men föredrar med förhud. Förhuden finns av en anledning
Citera
2019-07-03, 16:03
Medlem
Sätter en slant på den traditionelle TOFFELHJÄLTEN klädd i nätbrynja
gulnad av svett, höftförkläde och bolltofflor i mönstrad filt!
Alltid tvångsstationerad vid spis och dammsugare för frihet från tvätt och diskbänk!
Matar sin blekfeta dyrkade kärring på sängkanten ur jättestora påsar
smågodis för 39:- kilot när hon väser billigt på ICA veckan ut!
Finns "män" som hjälpligt kan stava till fenomenet daglig dusch, deodorant,
och gott rakvatten, dagligt bruk av nyborstade skor,
rena funktionella kläder för dagens påkallade aktivitet!

Finns folk till allt, även kvinnor!
Citera
2019-07-03, 16:05
Avstängd
HarryScheinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Eftersom jag är ug själv så finner jag ug-män eller switchmän oattraktiva. Jag kan inte tända på någon som inte är dominant i sängen, för mig är det omanligt och avtändande.

Aha - UG är alltså undergiven, det hade gått mig förbi. Då återstår mysteriet med den där "kesosperman"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in