Socialdemokraterna går nu ut med att de vill förbjuda rasistiska organisationer.
Enligt socialdemokraterna så är nazism ingen åsikt, utan ett brott. Så ajabajja ni som har nazistiska tankar. Ni blir kriminella.
https://www.socialdemokraterna.se/aktuellt/2019/forbjud-rasistiska-organisationer
Frågeställning:
1. Hur kommer det sig att vänstermänniskor alltid vill alltid förbjuda än acceptera?
2. Om NMR förbjuds, blir det då SD som är det mest extrema partiet då i Sverige? Sedan när SD förbjuds så blir det väll Moderaterna som är det mest extrema partiet i Sverige? Finland har förbjudit NMR och nu stämplas Sannfinländarna som det mest extrema partiet i Finland.
3. Kommer SSU också förbjudas och Ung Vänsters judehat förbjudas?
4. Betyder detta att SD är mer demokratiskt än Socialdemokraterna med tanke på att SD har inte gått ut med att de vill förbjuda nazistiska och rasistiska organisationer?