2019-07-01, 18:55
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Bild från idag och fortfarande blod utanför porten? Man kan ju undra varför inte hyresvärden har kommit och sanerat ännu?

Tycker också det men kompisen fotade det vid 9 idag på väg till jobbet. Hur det ser ut nu vet jag inte och kompisen har inte kommit hem än
Citera
2019-07-01, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
https://www.instagram.com/p/BzYYZq9CxQj/?igshid=19a7c9go5016g

Nu så! Inte min riktiga instagram

Ser ut som om han sökte sig hemåt innan han dog.
Citera
2019-07-01, 18:56
Medlem
Citat:
Bild från idag och fortfarande blod utanför porten? Man kan ju undra varför inte hyresvärden har kommit och sanerat ännu?

Jag tycker släktingarna till avskummmet borde göra det.
Citera
2019-07-01, 18:58
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Tycker också det men kompisen fotade det vid 9 idag på väg till jobbet. Hur det ser ut nu vet jag inte och kompisen har inte kommit hem än

Ok, tack för bilden iaf
Citera
2019-07-01, 19:01
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ser ut som om han sökte sig hemåt innan han dog.

Japp, förmodligen så var BO ute och rastade hunden på kvällen och blev skjuten utanför porten när han var på väg hem igen.

Eller så blev han skjuten direkt när han kom ut.
Senast redigerad av Jon.Holms 2019-07-01 kl. 19:04.
Citera
2019-07-01, 19:07
Medlem
Dp grabb gripen för mordet
Citera
2019-07-01, 19:10
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Japp, förmodligen så var BO ute och rastade hunden på kvällen och blev skjuten utanför porten när han var på väg hem igen.

Eller så blev han skjuten direkt när han kom ut.

Enligt kompisen så var han på väg in i porten och dom kom från buskarna, knäppte några skott, någon skrek i rädsla och sen några skott till. Hur hon vet att han var på väg in är för att hon träffade på killen när hon kom hem och han på väg ut med hunden. Hon hann vara hemma ca 30min innan skotten kom
Citera
2019-07-01, 19:29
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Enligt kompisen så var han på väg in i porten och dom kom från buskarna, knäppte några skott, någon skrek i rädsla och sen några skott till. Hur hon vet att han var på väg in är för att hon träffade på killen när hon kom hem och han på väg ut med hunden. Hon hann vara hemma ca 30min innan skotten kom

Japp, det låter som ett sannolikt händelseförlopp. Finns ju gott om buskar att gömma sig bakom om man tittar på bilder från platsen. Måste kännas lite skakis för din kompis att befinna sig så nära en dödsskjutning. Skönt att hon inte kom till skada!
Citera
2019-07-01, 19:32
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Japp, det låter som ett sannolikt händelseförlopp. Finns ju gott om buskar att gömma sig bakom om man tittar på bilder från platsen. Måste kännas lite skakis för din kompis att befinna sig så nära en dödsskjutning. Skönt att hon inte kom till skada!

Ja, herregud! Men hon sa det att när hon hörde skotten så var hennes första tanke "Nu knäppte dom honom". Tydligen visste grannarna vad för pojke han var och tydligen inte guds bästa barn, oavsett vad hans föräldrar nu kommer att säga..
Citera
2019-07-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ja, herregud! Men hon sa det att när hon hörde skotten så var hennes första tanke "Nu knäppte dom honom". Tydligen visste grannarna vad för pojke han var och tydligen inte guds bästa barn, oavsett vad hans föräldrar nu kommer att säga..

Intressant! På vilket sätt förstod hon att han inte var guds bästa barn? Brukade han agera hotfullt eller något?

Tror ni dom gömde sig bakom buskarna som är precis brevid porten?
Citera
2019-07-01, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Felpost.

Dumle?
Citera
2019-07-01, 19:49
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Intressant! På vilket sätt förstod hon att han inte var guds bästa barn? Brukade han agera hotfullt eller något?

Tror ni dom gömde sig bakom buskarna som är precis brevid porten?

Hur? När det kommer lämmeltåg av dyrare bilar regelbundet dit, han går ner snabbt, dealar öppet och sen upp igen. Eller bilar som kommer, någon går ur, går upp max 5min och sen ner igen.. Vad tror du att man gör då med små zippåsar och inplastat skit? Säljer karameller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in