2019-06-30, 21:45
  #1405
Medlem
Nedan har ni innerkärnan i Dödspatrullen in style. Först till vänster har vi "Musse" som blev skjuten fyra ggr i ljumsken och benen i Hjulsta för över två år sedan, han sitter inne 8 år för grovt narkotikabrott. Nummer två är "Shobre" som blev gripen av Guardia Civil i Barcelona november förra året, han sitter i häktet i väntan på att bli återlämnad till Sverige. Nummer tre är "Makelele" som nyss blev gripen i Danmark. Nummer fyra är "Talang" som blev gripen i Barcelona januari i år, han väntar också på att bli återlämnad till Sverige. Dödspatrullen styrs nu av mellanskiktet på 7-8 man. Rätta mig om någon uppgift är felaktig.


https://minfil.com/864b2em1ba/58BD4D89-390D-475A-B397-06EA476154DA_jpeg
__________________
Senast redigerad av Mechgodzilla 2019-06-30 kl. 21:49.
Citera
2019-06-30, 21:46
  #1406
Medlem
Stockholmsdondadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zbe
Hej.

Vet inte om det redan finns spekulationer angående detta. Men på bilden som har läckt på BO fayye ser man att Audin är kvar i bakgrunden. Så bilden togs under händelsen.
https://anonfile.com/66ydO6wanf

Så en av det 4st GM som ni kan se på denna video. ( youtube.com/watch?v=NxhAd5LbTao )
Står med något i handen som inte ser ut att vara ett pistolliknande föremål. För han försöker verkligen böja sig över skärmen så att den inte bländas av ljuset, tar upp kameran, och sedan tar han en bild på Fayye.

Sedan står det ''Allahyerhamak Fayye'' PÅ BILDEN.
1. Om det nu inte var mördaren som tog bilden, hur visste då personen att det vara Fayye som låg där? när personens huvud är underbilen samt blodig kan jag tänka mig.
2. Om det nu är mördaren som tog bilden, så tog han bilden för att den skulle spridas som en ''kränkning''

Kan det vara GM som läckte bilden på denna tråd kanske?

Det är inte fayye på bilden. Det är Gucci. Fayye är mke större i kroppen än personen i bilden. Och det är inte mördarna som skrivit allahyerhamek utan ngn som fått bilden skickat t sig
Citera
2019-06-30, 21:46
  #1407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zbe
Hej.

Vet inte om det redan finns spekulationer angående detta. Men på bilden som har läckt på BO fayye ser man att Audin är kvar i bakgrunden. Så bilden togs under händelsen.
https://anonfile.com/66ydO6wanf

Så en av det 4st GM som ni kan se på denna video. ( youtube.com/watch?v=NxhAd5LbTao )
Står med något i handen som inte ser ut att vara ett pistolliknande föremål. För han försöker verkligen böja sig över skärmen så att den inte bländas av ljuset, tar upp kameran, och sedan tar han en bild på Fayye.

Sedan står det ''Allahyerhamak Fayye'' PÅ BILDEN.
1. Om det nu inte var mördaren som tog bilden, hur visste då personen att det vara Fayye som låg där? när personens huvud är underbilen samt blodig kan jag tänka mig.
2. Om det nu är mördaren som tog bilden, så tog han bilden för att den skulle spridas som en ''kränkning''

Kan det vara GM som läckte bilden på denna tråd kanske?


Inte fayye på bilden utan det är ”GUCCI”!! Fayye syns på bilden där ambulans personalen lastar in honom.
Citera
2019-06-30, 21:55
  #1408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
För oss som inte bor i Stockholm. Är det några av händelserna som skett i närheten av järvafälten vilket jag förstått är där dp och shottaz håller på?

De namn som kommit ut, några som kopplas till nämnda gäng?
Samma sida av stockholm och ganska nära. Men går inte att dra några slutsatser, finns andra grupperingar i de delarna.
Citera
2019-06-30, 21:55
  #1409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechgodzilla
Nedan har ni innerkärnan i Dödspatrullen in style. Först till vänster har vi "Musse" som blev skjuten fyra ggr i ljumsken och benen i Hjulsta för över två år sedan, han sitter inne 8 år för grovt narkotikabrott. Nummer två är "Shobre" som blev gripen av Guardia Civil i Barcelona november förra året, han sitter i häktet i väntan på att bli återlämnad till Sverige. Nummer tre är "Makelele" som nyss blev gripen i Danmark. Nummer fyra är "Talang" som blev gripen i Barcelona januari i år, han väntar också på att bli återlämnad till Sverige. Dödspatrullen styrs nu av mellanskiktet på 7-8 man. Rätta mig om någon uppgift är felaktig.


https://minfil.com/864b2em1ba/58BD4D89-390D-475A-B397-06EA476154DA_jpeg
Gällande de som gripits I Spanien. Är de gripna och dömda för brott I Spanien och ska överföras och avtjäna I Sverige eller är de gripna åt Sverige genom internationell arresteringsorder?
Citera
2019-06-30, 21:56
  #1410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Samma sida av stockholm och ganska nära. Men går inte att dra några slutsatser, finns andra grupperingar i de delarna.
Kanon, tack. Finns det någon bra tråd på flashback över Stockholms olika gäng? Och geografiska utsträckning.
Citera
2019-06-30, 22:04
  #1411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Gällande de som gripits I Spanien. Är de gripna och dömda för brott I Spanien och ska överföras och avtjäna I Sverige eller är de gripna åt Sverige genom internationell arresteringsorder?


Båda två är internationellt efterlysta av svensk polis för grovt narkotikabrott och kommer därför begäras utlämnad.
__________________
Senast redigerad av Mechgodzilla 2019-06-30 kl. 22:10.
Citera
2019-06-30, 22:11
  #1412
Medlem
Hur länge kommer Shobre och Talang få sitta?
Citera
2019-06-30, 22:16
  #1413
Medlem
Ser bara 1 som meckar med bilen, den andra verkar ha blivit klippt i steget?
Citera
2019-06-30, 22:21
  #1414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woooop
Hur länge kommer Shobre och Talang få sitta?

Det får vi se när de har flyttats till Sverige, de ska dömas i en svensk rättegång. Tänk på att Musse fick åtta år för grovt narkotikabrott, det kan bli ett liknande straff.
Citera
2019-06-30, 22:24
  #1415
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechgodzilla
Båda två är internationellt efterlysta av svensk polis för grovt narkotikabrott och kommer därför begäras utlämnad.


Din info är sex månader gamla. Den ena är dömd redan för samma sak som Musse. Sho blev friad.
Citera
2019-06-30, 22:35
  #1416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Din info är sex månader gamla. Den ena är dömd redan för samma sak som Musse. Sho blev friad.

Jag läste på SVD betalkanal att Talang hade häktats i sin frånvaro i september 2018 för grovt narkotikabrott och smuggling. Han blev alltså aldrig dömd enligt SVD. Vad gäller Shobre, hur vet du att han är fri? Han sitter väl fast i Barcelona?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in