Köp begagnat då en massa folk säljer sina Huawei p.g.a. relationen Kina - USA. Så länge det finns säk-updates, och man inte bryr sig om nya software features är det ett kap. Slutar "Stora onda företaget som vet allt och börjar på G" leverera säkupdates sitter man i skiten, men det gör man alltid ändå när BankID strejkar för att OS:et åldrats för mycket.
IMHO, då. Om Huawei och Android finns det lika många åsikter som jag har hår på kroppen.
Är du en person som byter mobil vart annat år så kanske mobilen fortfarande går att använda fram tills dess att det är dags att byta. Har du otur så blir den helt värdelös nästa år pga att alla har bojkottat Huwaii.
Det verkar som att Huawei P30 Pro ändå kommer ha tillgång till Google Play, och att förbudet endast gäller framtida modeller?
Citat:
For Huawei users’ questions regarding our steps to comply w/ the recent US government actions: We assure you while we are complying with all US gov’t requirements, services like Google Play & security from Google Play Protect will keep functioning on your existing Huawei device.
Hade jag inte flytt Comviq och bindningstider som pesten hade jag slagit till på denna deal, utan att blinka! Riktigt bra pris för en mobil i absoluta toppskiktet
Nu får Huawei använda Android igen!
Behöver ny mobil o abonnemang så jag slog till utan att blinka!!!!
Otroligt bra pris o Comviq ska ha bra täckning vilket man inte kan beskylla Tele2 för🤗.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!