2019-06-30, 05:23
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutinsPutain
Frydrich Reichfeld är visst på gång och curla in sonen sin som Moderaternas nästa hjärndöda parti ledare!

Är det samma son som "råkade" vara där på Sagerska palatset då en säkerhetsvakt skulle ha begått "självmord" med sin pistol?
Jävligt tyst blev det kring det.
Likaså blev det väldigt tyst när en yngling blev påkörd av en bil och dödad i Torekov och Fredrik Reinfeldts 17-årige son nedtecknande nedanstående citat på Facebook om den jämnårige killen som omkommit i bilolyckan:
"Det finns några få killar jag gärna skulle döda själv, ärligt skiter jag i om han är död, visst det är synd om hans vänner och familj, men han var en Fitta på 2ben, skulle inte kunna bry mig mindre!".

Där finns något riktigt ruttet i den familjen.
Citera
2019-06-30, 07:17
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:

” If I had but one bullet and were faced by both an enemy and a traitor, I would let the traitor have it.”

- Corneliu Zelea Codreanu,
For My Legionaries
Citera
2019-06-30, 08:24
Nedmonteringen påbörjades officiellt med Rysslands intåg i Syrien och nådde sin topp när Trump blev vald till president i USA. Idag är den "nya världsordningen" (som egentligen inte är något nytt) dödförklarad tillsammans med liberalism. Det som återstår är dödsryckningar i de mest infekterade länderna.
Citera
2019-06-30, 08:58
Medlem
Mullrets avatar
Han är uträknad och vad han tycker är helt utan intresse för allmänheten. En fördetting som försöker höja sitt marknadsvärde genom märkliga uttalanden. Mannen förtjänar knappt förakt, ty han är i min värld en förrädare inför landets medborgare. Tyvärr har skampålen försvunnit i fysisk form. Annars hade det varit en lämplig vistelse någon vecka där folkets avsky fått härja fritt.
Citera
2019-06-30, 09:24
Medlem
Jag tror fredrik är impotent, homo och dessutom har en mikropenis. Det skulle förklara varför han ville ha in så många våldtäktsnegrer i landet. Nu sitter nog både han och roberta lyckliga och nypåsatta.
Lyxhororna han sägs ha frotterat sig med var väl bara andra globalisters fruar.
Citera
2019-06-30, 09:30
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Han är uträknad och vad han tycker är helt utan intresse för allmänheten. En fördetting som försöker höja sitt marknadsvärde genom märkliga uttalanden. Mannen förtjänar knappt förakt, ty han är i min värld en förrädare inför landets medborgare. Tyvärr har skampålen försvunnit i fysisk form. Annars hade det varit en lämplig vistelse någon vecka där folkets avsky fått härja fritt.

Precis, att en sån människa som han har mage att öppna käften om något politiskt igen efter det han ställde till med.
Citera
2019-06-30, 09:51
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Enligt Gustafs inlägg på instagram att han nu ska göra flera studieresor till USA så hoppas jag att han tänker på miljön och tar båten.
Citera
2019-06-30, 10:34
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Nej nej, många andras världar har kollapsat också, mycket beroende på just Reinfeldt.

Men jag tror han misstog sig på sin egen kollaps, han såg den nog inte komma.

Han har ju ingen personlighet över huvudtaget och det är ju den som brukar ta vid när fd politikers dagliga värv inte längre är skäl till uppmärksamhet.

När man ser dom där psykotiska ögonen och möts av känslan av att "något inte stämmer" och ser hur dåligt han interagerar med andra gäster i lättsamma tv-program osv förstår i alla fall jag varför det blev fritt fall genom tv-tablån och varför han inte ens verkar få vara med i det där programmet där Anna Hedemark och Glenn Hysen rider på varsin ponny eller vad dom gör.

Skulle vara intressant att veta hur många böcker dom tryckt upp. Gissar att den inte ens kvalificerar sig till bokrean om åtta månader.

Ja, vi ska inte förringa det djävulskap han ställt till med för sin egen vinnings skull.

Klockren analys i övrigt. Jag tror minsann det är så att det är freddes värld som kollapsat och att han vill rädda vad som räddas kan.
Citera
2019-06-30, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Jag är väl inte rasist!? Jag bor med mångkulturen runt husknuten och märker av effekten varje dag. Varför bosätter han sig på den plats dit mångkulturen aldrig kommer kunna sätta sin fot?????

Varför bosätter han sig inte i Rinkeby eller Rosengård när han älskar dem så högt????
Han dyrkar sin mor som var fanatisk mångkulturalist, Reinfeldt växte upp med sin mor matade honom intensivt mångkulturens propaganda, han föraktar sin far som är svensk nationalist. Tror båda hans föräldrar är döda nu. Långt ifrån att bara Reinfeldt bär huvudansvaret, nästan alla i Riksdagen när han var statsminister gav honom fullt stöd (förutom SD) och visste mycket väl vad dom gjorde.
Citera
2019-06-30, 10:40
Bannlyst
Reinfeldt bara en till useful idiot som borde hänga från en lyktstolpe tillsammans med resten av illuminatis fotsoldater....
Citera
2019-06-30, 10:41
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Det är naturligtvis bara reklam för hans kommande bok. Hur han fått för sig att det på något sätt skulle påverka det amerikanska valet är en gåta. Men han vill väl tjäna pengar.

Varför inte återutgiva "det sovande folket" istället?
Citera
2019-06-30, 10:47
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det är naturligtvis bara reklam för hans kommande bok. Hur han fått för sig att det på något sätt skulle påverka det amerikanska valet är en gåta. Men han vill väl tjäna pengar.

Varför inte återutgiva "det sovande folket" istället?

Det sovande folket har vaknat. Så, den boken lär hamna på litteraturens soptipp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in