2019-06-29, 20:22
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hade afghanen istället våldtagit en 13 åring hade tant God förmodligen försvarat handlingen så att definiera godhet är inte helt enkelt.

Precis!

Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Vi vet iallafall att du inte är en god människa utan någon som spekulerar fritt över andra människor och nedvärderar dem som svar på att du ska ha rätt till att inte känna sympati för dina medmänniskor.

Demonstrerar du godhet eller enbart självgodhet och är du då ond eller bara tom, kära filosof?
Du har hamnat i fel tråd pappskalle.

Att du glimmar om ett mord är signifikativt för pajade av din kaliber.

Till saken hör att det är långt ifrån första gången som afghanhannar dödar svenska svagsinta kärringar som lider brist på kärlek...
Citera
2019-06-29, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Flashbacks smutsigaste tråd.

Ingrid ville hjälpa till och kunde väl inte ana att afghanen var svårt psykiskt sjuk!?

En del ägnar fritiden åt hemlösa katter, andra gör sånt här som Ingrid sysslade med. Inget fel med det, hon hade bara maximal otur!
Otur? Du menar som otur med vädret och hon glömde paraplyet.
Citera
2019-06-29, 20:28
Medlem
Prokrastineras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ingrid ville hjälpa till och kunde väl inte ana att afghanen var svårt psykiskt sjuk!?
Det är väl snarare så att de som engagerar sig i ensamkommande oftast är just bekymrade över ungdomarnas psykiska mående, och sympatiserar till stor del med dem just av den anledningen.
Citera
2019-06-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Vi vet iallafall att du inte är en god människa utan någon som spekulerar fritt över andra människor och nedvärderar dem som svar på att du ska ha rätt till att inte känna sympati för dina medmänniskor.

Demonstrerar du godhet eller enbart självgodhet och är du då ond eller bara tom, kära filosof?
Vad är en god människa? Hitler var mycket god människa mot sin schäferhund. Är han god? Är du god?
Citera
2019-06-29, 20:36
Medlem
irishrages avatar
Kan han visa att hon våldtog honom blir han friad.
Citera
2019-06-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Hur god? Har du en siffra, eller en länk? Nej, jag är inte sugen i nuläget...
Du citerade inte mej men jag kan svara.
21800:-/månad. Källan är tyvärr en nära granne som inhyser 2 Eritreaner
Citera
2019-06-29, 20:38
Medlem
Enligt mina källor så ska Ingrid och flera andra batikhäxor däribland en vid namn Kinna Skoglund och en Sara Edvardson Ehrnborg samt ett par andra jag inte fått namnet på närvarat vid vad som i det närmsta kan liknas vid orgier.
Arbogakvinnan som mördade sina föräldrar var nära vän med batikhoran Kinna Skoglund.

Men det som har hänt nu är att vissa utav afghanerna tröttnat på att utnyttjats sexuellt. Bland annat den här sandnegern Ahmed eller Ahmet.

Enligt vissa i "Vi står inte ut" så säger ryktet att batikhäxorna inte bara knullade dessa sandnegrar utan många av afghanerna njöt utav att knulla varandra i röven.

Så det vi alltså har är ett syndikat av kåta häxor som omfamnar och gömmer underutvecklade, gravt efterblivna hybridkineser i värmlänska skogarna...

Helt absurt. Vilka mer framträdande batikhäxor är del utav den här konstellationen?

Har Ingrids son uttalat sig? Vad tycker han om att hans mor ägnade sin tid åt vuxna skäggbarn istället för sina egna barn?
Citera
Medlem
Håller med, funderar själv på hur folk är funtade. Landsförrädare? En landsförrädare i mina ögon är en som snackar skit om Sverige. Snälla sluta smutsa ner detta vackra land.
Batikhäxor, är det det värsta ni kan dra till med ni kvinnohatande smygbögar.

Det är sjukt att kvinnan mördades och jag hoppas denna man får sitt straff och sen sparkas ut från detta land. Helst att han skulle sparkas ut direkt men så funkar det tyvärr inte.
Varför skulle det vara en omöjlighet att kvinnan var rakt igenom snäll och mannen helt enkelt mentalt störd?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prokrastinera
Det är väl snarare så att de som engagerar sig i ensamkommande oftast är just bekymrade över ungdomarnas psykiska mående, och sympatiserar till stor del med dem just av den anledningen.

Varför äldre medelålders svenska kvinnor just blivit galna i de ensamkommande 20åringarna från just Afghanistan?

Självklart för att de får ut en direkt bekräftelse av detta, och en del snusk på sina håll. Det är inte godhet utan en blint känslostyrt trams.

En obotlig naivitet på offrets sida ligger bakom det här mordet.
GM vet vi inte. Gick hon över nån gräns? Nekade nått?
Vill han stanna till varje pris?
Senast redigerad av Julskinkato 2019-06-29 kl. 20:41.
Citera
2019-06-29, 20:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Är detta MGM: https://minfil.com/yas1i3xbne/C77FE4B3-B5B6-48B8-93F2-CDA59195D27B_jpeg ?

Bilden kommer upp när man söker på MGMs (A N*z**) namn på Google.

Nej det är en annan ensamkommande. MGM finns med på samma sida. Numera tyvärr bara i textform. Där fanns även videor han medverkat i men de är borttagna nu.

Edit: På den här sidan:
https://www.framstegisvenska.se/tag/min-forsta-tid-i-sverige/

Var ett antal videor där med mördaren. Blev borttaget och som det verkar görs sidan om så namn och hans texter kommer väl försvinna också.
Senast redigerad av Zaedrews 2019-06-29 kl. 20:49.
Citera
2019-06-29, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicknamelost
Håller med, funderar själv på hur folk är funtade. Landsförrädare? En landsförrädare i mina ögon är en som snackar skit om Sverige. Snälla sluta smutsa ner detta vackra land.
Batikhäxor, är det det värsta ni kan dra till med ni kvinnohatande smygbögar.

Det är sjukt att kvinnan mördades och jag hoppas denna man får sitt straff och sen sparkas ut från detta land. Helst att han skulle sparkas ut direkt men så funkar det tyvärr inte.
Varför skulle det vara en omöjlighet att kvinnan var rakt igenom snäll och mannen helt enkelt mentalt störd?

En landsförrädare arbetar tex för att fylla upp landet med främlingar och förstöra vår kultur.
Citera
2019-06-29, 20:46
Medlem
irishrages avatar
Jag skulle vilja ta del av rättegångshandlingarna. Han säger att hon våldtog honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in