2019-06-28, 12:44
Medlem
Citat:
MSM förklaring till Schumer/Pelosi märkliga beteende efter mötet i Vita Huset:

https://eu.usatoday.com/story/news/politics/2019/06/20/iran-chuck-schumer-raised-roof-white-house-meeting/1516555001/

Videoklipp från händelsen:
https://twitter.com/seungminkim/status/1141813364542324748

Q-follower, stort tack, just den usatoday hade jag läst tidigare, men hittade den inte längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Förklaringen som angavs i artikeln var:
Schumer, D-N.Y., spokesman Justin Goodman said in a statement that Pelosi, D-Calif., had asked the senator how his mother was doing, who had been rushed to the emergency room on Wednesday.

"Schumer told her he was overjoyed because his mother had just been released from the hospital and is OK," Goodman said in the statement.
Ännu en missil är en helikopter-förklaring.
FH, du kan ju ta och undersöka om mamman har varit på sjukhus?
Eller har sjukhuset förfalskat kanske förfalskat dokumenten?
Citera
2019-06-28, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Så något ska hända inom de närmsta 24 timmarna och samma vanliga dravel med "Patriots Fight"?

Tycker att Q börjar bli aningen tjatig nu

Putin och Trump möttes idag, det har inte media rapporterat något om. Och efter mötet, sällan har man sett Putin (och Trump) le bredare...
https://www.youtube.com/watch?v=4WS2EaJrIXw
Citera
2019-06-28, 15:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Putin och Trump möttes idag, det har inte media rapporterat något om. Och efter mötet, sällan har man sett Putin (och Trump) le bredare...

Men det är ju den 28:e idag, det står bokstavligen att något skulle hända den 27:e, anledningen till varför jag gav det extra tid var för att ge de där extra timmarna som den 27:e har på andra sidan jordklotet
Citera
2019-06-28, 15:56
Medlem
Det är ju det vanliga vilseledandet med datum etc...
Citera
2019-06-28, 15:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria

CNN rapporterade redan innan Trump reste och la upp en fin film där Trump säger att det är ”none of your business” angående vad han ska prata med Putin om...
https://edition.cnn.com/videos/politics/2019/06/26/trump-vladimir-putin-g20-talks-none-of-your-business-sanchez-dnt-lead-vpx.cnn
Citera
2019-06-28, 17:01
Medlem
nerdnerds avatar
QAnon conspiracy nuts are finding clues in Adam Sandler's Murder Mystery

https://news.avclub.com/qanon-conspiracy-nuts-are-finding-clues-in-adam-sandler-1835914199

Fast att medierna öht skriver om QAnon conspiracy nuts bevisar förstås bara att QAnon har rätt. Eller nåt.
Citera
2019-06-28, 18:21
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
QAnon conspiracy nuts are finding clues in Adam Sandler's Murder Mystery

https://news.avclub.com/qanon-conspiracy-nuts-are-finding-clues-in-adam-sandler-1835914199

Fast att medierna öht skriver om QAnon conspiracy nuts bevisar förstås bara att QAnon har rätt. Eller nåt.
Ja för några år sedan såg man ju pyramider med ett öga i lite överallt i Hollywood filmer. Om man nu istället börjar se ett Q lite överallt istället tycker jag det kan vara intressant. Men i detta fall med Sandler filmen ser jag det som en engångsföreteelse.

Att media smutskastar Q är ändå suspekt. Om de såg det som en obetydlig larp borde dom inte bry sig ett dugg om att skriva om det. Sökresult på yotuvue och Google rörande Qanon är ju även det manipulerat vilket man kan tycka är märkligt om etablissemanget inte såg det som ett hot. För Google och youtube är ju numera en del av etablissemanget anser jag.
Citera
2019-06-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Ja för några år sedan såg man ju pyramider med ett öga i lite överallt i Hollywood filmer. Om man nu istället börjar se ett Q lite överallt istället tycker jag det kan vara intressant. Men i detta fall med Sandler filmen ser jag det som en engångsföreteelse.

Att media smutskastar Q är ändå suspekt. Om de såg det som en obetydlig larp borde dom inte bry sig ett dugg om att skriva om det. Sökresult på yotuvue och Google rörande Qanon är ju även det manipulerat vilket man kan tycka är märkligt om etablissemanget inte såg det som ett hot. För Google och youtube är ju numera en del av etablissemanget anser jag.

Vad är det media förmedlar kring att Q är ett hot som du ser det?
Citera
2019-06-29, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Vad är det media förmedlar kring att Q är ett hot som du ser det?
Smutskastning bara. Innehållet är inte särskilt relevant mer än att de hånar och förlöjligar så att folk tar avstånd från det.

Mer intressant är hur Google kontrollerar sökresultaten. Om de inte såg Qanon som ett hot borde väl sökresultaten inte vara manipulerade?
Citera
2019-06-29, 17:25
Medlem
Citat:
Smutskastning bara. Innehållet är inte särskilt relevant mer än att de hånar och förlöjligar så att folk tar avstånd från det.

Mer intressant är hur Google kontrollerar sökresultaten. Om de inte såg Qanon som ett hot borde väl sökresultaten inte vara manipulerade?
Tror du att Googles algorithmer (som är viktade i en viss riktning, och det är inte åt vänster) skulle bry sig om något som Q? HA ha ha. Varför inte alla andra konspirationer? Varför försöker Google dölja att jorden är platt? Det är ju för jävligt. Eller att Hitler lever i Argentina. Sånt borde ju folk få veta, eller hur?
Citera
2019-06-29, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Tror du att Googles algorithmer (som är viktade i en viss riktning, och det är inte åt vänster) skulle bry sig om något som Q? HA ha ha. Varför inte alla andra konspirationer? Varför försöker Google dölja att jorden är platt? Det är ju för jävligt. Eller att Hitler lever i Argentina. Sånt borde ju folk få veta, eller hur?
Ja det har jag tagit upp förut. Jämför t.ex DuckDuckGo med Google när du söker på Qanon. Google innehåller i stort sätt bara negativa sidor på top 20 medan DuckDuckGo visar sidor med Qdrops, twitter användare, alternativmedia, bloggar med mera.

Ett annat exempel om du söker på "9/11 inside job" där Google plockat bort eller flyttat resultat från 911truth och engineers for 9/11 medan dessa finns på DuckDuckGo bland resultaten högst upp.

Sökresultat om att jorden är platt är ungefär samma mellan DuckDuckGo och Google. Jag antar att Google inte har några större problem med att folk tror på falska konspirationer som finns där för att förvirra och förlöjliga folk som tror på de sanna konspirationerna.
Senast redigerad av Pressombudsmannen 2019-06-29 kl. 17:50.
Citera
2019-06-29, 17:55
Medlem
Citat:
Ja det har jag tagit upp förut. Jämför t.ex DuckDuckGo med Google när du söker på Qanon. Google innehåller i stort sätt bara negativa sidor på top 20 medan DuckDuckGo visar sidor med Qdrops, twitter användare, alternativmedia, bloggar med mera.

Ett annat exempel om du söker på "9/11 inside job" där Google plockat bort eller flyttat resultat från 911truth och engineers for 9/11 medan dessa finns på DuckDuckGo bland resultaten högst upp.
ja det beror på att YouTube fortfarande används av normala människor och ses som ett någorlunda seriöst medium fortfarande men det håller ju på att ändras med invasionen av konspirationsdårarna. Det är väl bra att konspirationsdårarna har fått ett eget forum ni kan leka i. Q 2018, nej 2019, no 2020, no 2129. Ingen normal människa vill se en video som heter 9/11 inside job. inse det ! Vi vet vad som hände 9/!!. Det är ingen hemlighet.Om såna idiotvideos raderas från YouTube är det ju bara bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in