2019-06-28, 23:24
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedeflyer
Läs detta, ytterst intressant.

https://www.facebook.com/525569505/posts/10156593637024506?s=100003342847155&sfns=mo

Om en person står och sparkar på en hund och upphör inte trots tillsägelser, varför ringer man inte polisen?
Citera
2019-06-28, 23:26
Medlem
jj_6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nej. Det är inte olagligt att söka asyl utan pass visum etc. Om din landsman mördar någon behöver väl inte du ta skulden för det oavsett var du är och om du fått asyl eller inte? Det handlar verkligen om att inte dra alla över samma kam, vilket även Lamotte motvilligt och halvhjärtat gick med på. Varför åkte han inte till Kävlinge när två nazistbröder terroriserade hela bygden med hjälp andra WT inklusive brödernas egen morsa?

Skulden behöver han inte ta på sig men att han inte har något gemensamt med mördaren är fel. Bägge två bryter mot Dublinförordningen och missbrukar asylrätten. Afghaner har ingen anledning att söka asyl i Sverige när de passerat flera säkra länder på sin resa.
Citera
2019-06-28, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Om en person står och sparkar på en hund och upphör inte trots tillsägelser, varför ringer man inte polisen?

Vill kanske inte bli kallad rasist. Vad för straff tror du han hade fått?
Citera
2019-06-28, 23:35
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Du underskattar folks rädsla. Vem vill ha namn och adress i en polisiär förundersökning som vittnen, som vem som helst kan se? Man riskerar trakasserier, misshandel och ännu värre av hela sin familj. Jag är en stor anhängare av offentlighetsprincipen, men i de här fallen krävs anonyma vittnen. Samma sak gäller rädslan i Kil. Folk vågar inte prata med Lamotte för att de är rädda för repressalier och våld mot sig själva och närstående. Om tystnaden får fortsätta råda så kommer mord och övergrepp att öka. Vill vi det?
Citera
2019-06-28, 23:39
Medlem
Får hoppas fler vaknar till nu så vi tillsammans kan kämpa för att skicka hem dom istället!
Citera
2019-06-28, 23:43
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedeflyer
Läs detta, ytterst intressant.

https://www.facebook.com/525569505/posts/10156593637024506?s=100003342847155&sfns=mo

Peka gärna ut den ytterst intressanta biten, jag hittar den inte.

Allmänna observationer om hur ett av BO:s skäggbarn (han pekas inte ut som den här aktuelle mördarhazaren) har betett sig. Allmänna observationer om vad alla redan fattar, att BO trodde gott om och litade på hazarerna. Och så litet klagomål på hur illa Idiotbookinläggsförfattarinnan har blivit bemött som "Sverige demokrat", plus några invandringspolitiska kommentarer.

Jaha?

Hela inlägget:
Citera
2019-06-28, 23:46
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Tittar på dn.se, inte ett ord om mordet. Hittar istället rubriken "”Kompetensinvandringen till Sverige är nu rekordstor”

Expressen.se, största nyheten.

svd.se inte ett ord

aftonbladet.se, inte ett ord, men massor med andra mord.

sydsvenskan.se, inte ett ord, största nyhet USA vann en dam-VM-match

Vem ska man välja som sin dagliga nyhetskanal...
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2019-06-28 kl. 23:48.
Citera
2019-06-28, 23:57
Medlem
Jag VET varför hon blev mördad... Gm/ah*ad är bipolär m.m och tog inte sin medicin så han blev våldsam. Ingrid blev orolig och ringde så att han blev hämtad. Han låg på psykakuten i karlstad i 2 dagar sen släppte dom honom för att han "lugnat ner sig". Då åkte han hem till ingrid och mördade henne för att hon "satt dit honom"

Hennes make är bortrest, hon har barn men de bor långt bort även om sonen nu är skriven där.
Citera
2019-06-29, 00:01
Medlem
Spontant så känner jag att våldtäktsmannen,mördaren och förmodligen 30-åriga Ahmad Nazari är ett äckel som nu ska fängslas och sen utvisas till sitt getknullande land.
Sen samtidigt gjorde han samhället en tjänst som mördade den här folkförrädiska batikhoran Ingrid Guldbrandsson. Vi vet ju inte hur många av dessa kriminella våldtäktsmän som tanthoran gömde i sitt boende illegalt.

Tänk hur många oskyldiga svenska tjejer som hade kunnat sätta sitt liv till eller blivit våldtagna för att kärringludret ville gömma dessa kamelknullande vuxna hybridkineser?

Någonstans så blev det en poetisk rättvisa i det stora hela och jag tror att även om inte hedersmord existerar i Sverige så känner hennes anhöriga en lättnad att hon vandrat vidare så att hon inte drar en skam över sin familj med sina kåta begär.

Detta är inte raljerande ovan utan även om jag kanske uttrycker mig en aningen grovt så är det i det stora hela ett faktum även om jag uttrycker mig aningen extremt.

Drömmen vore om en gruppvåldtäkt kanske drabbade en viss Annie Lööfs rödlätta dotter och andra personer som importerat 9000 + mer därtill utav dessa fullvuxna afghanska våldtäktsmän och mördare.
Senast redigerad av davidladde 2019-06-29 kl. 00:04.
Citera
2019-06-29, 00:04
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlowmo
Jag VET varför hon blev mördad... Gm/ah*ad är bipolär m.m och tog inte sin medicin så han blev våldsam. Ingrid blev orolig och ringde så att han blev hämtad. Han låg på psykakuten i karlstad i 2 dagar sen släppte dom honom för att han "lugnat ner sig". Då åkte han hem till ingrid och mördade henne för att hon "satt dit honom"

Hennes make är bortrest, hon har barn men de bor långt bort även om sonen nu är skriven där.

Kan det vara tvärtom sjukvården prov testade senaste aggressiva medicinen på afganen han blev agresiv och dödade
Citera
2019-06-29, 00:07
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlowmo

Smart kille! Som vanligt noll impulskontroll.
Citera
2019-06-29, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Spontant så känner jag att våldtäktsmannen,mördaren och förmodligen 30-åriga Ahmad Nazari är ett äckel som nu ska fängslas och sen utvisas till sitt getknullande land.
Sen samtidigt gjorde han samhället en tjänst som mördade den här folkförrädiska batikhoran Ingrid Guldbrandsson. Vi vet ju inte hur många av dessa kriminella våldtäktsmän som tanthoran gömde i sitt boende illegalt.

Tänk hur många oskyldiga svenska tjejer som hade kunnat sätta sitt liv till eller blivit våldtagna för att kärringludret ville gömma dessa kamelknullande vuxna hybridkineser?

Någonstans så blev det en poetisk rättvisa i det stora hela och jag tror att även om inte hedersmord existerar i Sverige så känner hennes anhöriga en lättnad att hon vandrat vidare så att hon inte drar en skam över sin familj med sina kåta begär.

Detta är inte raljerande ovan utan även om jag kanske uttrycker mig en aningen grovt så är det i det stora hela ett faktum även om jag uttrycker mig aningen extremt.

Drömmen vore om en gruppvåldtäkt kanske drabbade en viss Annie Lööfs rödlätta dotter och andra personer som importerat 9000 + mer därtill utav dessa fullvuxna afghanska våldtäktsmän och mördare.
Hade det varit min egen mor skulle jag dragit en djup suck av lättnad över att hon numera brinner i helvetet istället för att förstöra mitt land, mitt folk och min planet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in