2019-06-28, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goddens
Är det originalbilden du postade? Dvs är det gärningsmannen som önskar Fayye fred hos allah(?)

originalbilden har ingen text, du ser att mobilen är sne men texten är rak.
Citera
2019-06-28, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ignorethem
När dom använde killens encro säger du, det är en telefon har jag googlat.
Dom kidnappar honom använder hans personliga telefon och beställer.
Om han blir kidnappad kan han väl förklara vad som har hänt dagen efter och avbeställa.
Jag vet att jag skriver det som om det vore en hm tröja men....

Haha nej. De måste lägga till varandra på sina lurar för att kunna prata med varandra.
Inte alla som har encro lurar.
Då måste han få tillbaka sin lur vilket han nog inte fick.
Han kan inte bara skicka ett sms lixom.
Är lite komplicerat är inte som en vanlig lur.

Och vad är det för story om nån skickar grejer för en miljon "sho mannennån tog min lur och du skicka varor till mina fiender jag kommer inte pröjsa" . 😂😂😂😂😂
Senast redigerad av FHCDanne 2019-06-28 kl. 09:53.
Citera
2019-06-28, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av connycobra
Det är uppenbart att DP är nöjda med dödandet och således fyrar av lite raketer, men inte att de genomfört eller ligger bakom det. Känns ju inte som det är jättesmart att fira med pompa och ståt över en lyckad skjutning OM man själv ligger bakom den? Eller det kanske du skulle gjort?

Det beror ju på hur nonchalant man är, och mitt intryck om folk som sprider en video där man pissar ner en kille är att man inte är så brydda...
Senast redigerad av gottmooos 2019-06-28 kl. 10:27.
Citera
2019-06-28, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Lika bra idé som att köra hem samma bil över bron med "enorma mängder CB".

Bara man får produkterna över på svenska sidan så går ju logistiken uppåt mälardalen att sköta utan nå större missöden.
Citera
2019-06-28, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Bara man får produkterna över på svenska sidan så går ju logistiken uppåt mälardalen att sköta utan nå större missöden.

Sen vad säger att alla skulle köra/åka samma bil tillbaka? Självklart har Shottaz viss koll på en av gängvärldens grundförutsättningar, att ta in knark i Sverige. Dom var tre pers, två kan bli stoppade, en komma förbi.

Sen tror jag Franky skulle dö, det fanns inget knark att hämta på riktigt.
Citera
2019-06-28, 10:14
Medlem
oj oj vilken fälla de har lurat BO i. Han trodde han skulle möte någon helt annan. De har förmodligen jobbat på hämnden ett bra tag. De kommer inte få fast GM och vad ska shottaz göra? Köra skytteltrafik till Malmö och Köpenhamn. Skulle tro att alla står på GM sida i Malmö då shottaz ligger bakom mord på personer som varit omtyckta av många här nere.
Citera
2019-06-28, 10:17
Medlem
Stämmer uppgifterna om att den långe som inte blev skadad tillhör danska HA?
Citera
2019-06-28, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troellerinte040
Kära snälla flasbackare sluta dra egna slutsatser har du inte riktigt info skriv inte de fråga istället käre någon. Och det är Gucci som ligger på marken på bilden, Franky/Fayye dör av sina skottskador han lyckas springa när han ser mördarna kommer mot honom, mördarna kan inte jaga honom eftersom stressen och tiden för att sticka därifrån är kort väldigt kort. Det är inte Käre Amir som skjuter Han e beställaren.

Obs! Till er andra som pratar skit bara snälla lägg ner vi orkar inte läsa strunt prat vi är jättetacksam om ni slutar prata bullshit🤗🤦🏾‍♂️

Ok, du kan ha koll, men Amir och DP samarbetar väl?
Citera
2019-06-28, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Läst igenom hela tråden, Shottaz är slut.

De enda riktiga medlemmarna från Shottaz som fortfarande lever som har bollar så säga som inte skulle banga, resten är wannabes råtter.

https://www.instagram.com/p/BsYcazHo1X_/

https://www.instagram.com/p/Bt89qG4ArUd/

https://www.instagram.com/_shottaz4life/

vem är den sistnämnda? på bilden är det izzy som blev skjuten i bromsten där allt startade
Citera
2019-06-28, 10:35
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Stämmer uppgifterna om att den långe som inte blev skadad tillhör danska HA?
Ytterst konstigt att ingen vet vem han är, han sticker ju ut, eller upp kan kan säga.
Citera
2019-06-28, 10:37
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
oj oj vilken fälla de har lurat BO i. Han trodde han skulle möte någon helt annan. De har förmodligen jobbat på hämnden ett bra tag. De kommer inte få fast GM och vad ska shottaz göra? Köra skytteltrafik till Malmö och Köpenhamn. Skulle tro att alla står på GM sida i Malmö då shottaz ligger bakom mord på personer som varit omtyckta av många här nere.

Hur har dom lurat? Har de framkommit vem som satt var i bilen?
Var första GM som är framme vid bilen betrodd av BO? De måste ha litat på honom va?

Vem var egentligen tilltänkta offret om de lät Franky springa därifrån skottskadad men dokumenterade Gucci? Kan de vara så att GM inte ens var säkra på BO utseende?

GM2 så finns ju bild på ansiktet men blurrad i tidningen. Polisen plockar nog in honom snart beroende på bildkvalite
Citera
2019-06-28, 10:40
Medlem
Ur svensk synvinkel är det kanske ändå ett framsteg om skjutningarna förläggs
utomlands. Men en hemkomst blir det ju ändå ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in