Den som förvånar mig mest är ju den första gubben som mest verkade prata ur skägget, kom inte en med något viktigt och han var ju ändå politiker ?
Man fattar ju att femton sexton sjuttonåringar inte vågar säga så mycket, jag själv hade blivit svettig, röd i ansiktet och bara flytt undan mobilkameran. i dag är jag nog lite blandad men i vissa fall så men ärligt talat. Har en del som jag inte vill ska veta att "jag är rasist" så jag hade nog smugit undan jag med. Morsan har sagt att hon säger upp kontakten om "vi är rasister" så man fattar att många vill hålla helt tyst. Tragiskt när killen i Epan säger att han inte orkar med skolan.
Men i övrigt vilket jävla folk,,, jag hade fan inte stått ut.
Ungefär som att prata med någon som bara säger jo ja nej kanske till allt... och pratar någon så är det bara i stort sätt babbel, liknade vi tycker att det är hemskt det som hänt.
Å fan jasså tycker ni det.
Måste vara det svåraste samhället Lamotte vart i av alla ställen. Inte en jävel sa något förutom tjejen som verkade vara den ända som var vettig av allihopa.
jag tror att man får ta sig upp till någon by ovanför dalarna om man ska klå det här... Alla lär stå som ugglor med sjukt stor snus i läppen och bara utbrista jo eller inandningsljud... Om det kommer folk ens som Gert och Fylking i Hoting.
Tomt torg där stod dom hallå var är alla människor... klockan fem en vanlig vardag