2019-06-27, 19:12
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Vilka syns i västerort i dagsläget? Trodde de tryckte i Spanien?
Det trodde du va
Citera
2019-06-27, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Okej, vi diskuterar ämnet: kriminella danska invandrare dödar kriminella svenska invandrare. Ser du något problem här som skulle kunna undvikas av både Danmark och Sverige?

Jag röstar SD, men skäms när idioter diskuterar etnicitet i en artikel som skulle kunna erbjuda så mycket mer än skiten ni håller på med. Det finns en avdelning för politik, håll dig där!

Ontopic: Tror snubbarna gjort affärer där förut och har skulder att betala, de försökte göra samma grej nu fast vad de inte förstod var att " källan" är densamma och fått nys om deras planer.
Citera
2019-06-27, 19:46
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Min trams och of topic anmälar -tumme jobbar frenetiskt. Nu vem är skjuten i Köpenhamn idag?

Ingen är skjuten i Köpenhamn idag.
Citera
2019-06-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Ingen är skjuten i Köpenhamn idag.
Jo, men han körde till sjukhus själv och var känd av polisen sedan tidigare. 27 år men det intressanta var att det var en ljusgrå Audi. Hör förmodligen inte ihop då flyktbilen i denna tråden brann upp.
Citera
2019-06-27, 19:56
Medlem
Snälla alla internet rasister som bara vågar yttra sig här anonymt, men sluta med allt rasistiskt snack och va med i ämnet istället...

Sen tycker jag nu efter att ha sett på Rapport om de att 23-åringen sökg hjäkp vid fryshuset men fått avslag från rinkeby kommun, han överklagar skriver ett brev där han vädjar om hjälp att han inte vill leva de kriminella livet nå mer. Du kan man undra gör komunm lika med missbrukare som söker behandling, om så då får svergie skylla sig själva att dessa problem finns..
Citera
2019-06-27, 19:58
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Jo, men han körde till sjukhus själv och var känd av polisen sedan tidigare. 27 år men det intressanta var att det var en ljusgrå Audi. Hör förmodligen inte ihop då flyktbilen i denna tråden brann upp.

Jaha, där ser man. Vem sköt honom då? Det har ju varit mycket snack om offren i den här tråden. Nu har jag inte haft tid att läsa allt men har det framkommit vilka som sköt de fina svenska ungdomarna som förmodligen bara var i Danmark för de goda smørrebrødens skull?
Citera
2019-06-27, 20:04
Medlem
Francos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffewtf
Snälla alla internet rasister som bara vågar yttra sig här anonymt, men sluta med allt rasistiskt snack och va med i ämnet istället...

Sen tycker jag nu efter att ha sett på Rapport om de att 23-åringen sökg hjäkp vid fryshuset men fått avslag från rinkeby kommun, han överklagar skriver ett brev där han vädjar om hjälp att han inte vill leva de kriminella livet nå mer. Du kan man undra gör komunm lika med missbrukare som söker behandling, om så då får svergie skylla sig själva att dessa problem finns..

Tydligen så är kostnaden för att gå avhopparprogrammet vid Fryshuset en nätt liten summa om 1 000 000 kronor. Snubben borde lagt undan en slant som kriminell och betalat för sig.
Citera
2019-06-27, 20:08
Medlem
https://www.aftonbladet.se/tv/a/290231/har-flyr-mordarna-efter-dubbelmordet

på bilderna ser man att gärningsmännen har matchat sitt klädval i form av vad som ser ut att vara christiania hoodies. varför kan man ju undra?
Senast redigerad av marcbjarne 2019-06-27 kl. 20:13.
Citera
2019-06-27, 20:12
Medlem
vitgulvolvos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Ja, det är han.

Citat:
Ursprungligen postat av knarkandeproducent
Korrekt

Jag hajar inte.

Är inte 1 ur dödspatrullens kärna död, 2 blev nyligen gripna i Spanien och 1 blev väl inlåst? Kan det vara han som blev inlåst som nu är släppt och tagit hämnden i egna händer, dragit ned till DK (eller anlitat någon) att skjuta franky? Hur hittade gm ens franky i dk av alla ställen? De måste ju haft ögon på honom, men hur? Eller är det någon annan som helt enkelt stöder DP som skjutit franky?

Hur kommer detta att påverka JAffar & Yasin? Vad händer när yasin släpps från fängelse i slutet på 2019?
Citera
2019-06-27, 20:13
Medlem
Smegmas avatar
Jag hittar inte några skrivelser om detta i Somalisk media. Det kanske inte finns någon Röf-/Löf hora där som snyftar? Dom är enbart glada över att ha blivit av med Kamelryttarna.

Kan det vara så jävligt?
Citera
2019-06-27, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Jasså så vi vet vilka som sköt, du som har koll delge oss den infornationen

Malmö-alban-connection + lokala somaliska förmågor.

Frågor?
Citera
2019-06-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
Malmö-alban-connection + lokala somaliska förmågor.

Frågor?
Vad bra att du löste fallet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in