2019-06-27, 15:33
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasspojken
Dom umgås alltså med sig själva

Va?

Det jag menar är att de umgås med andra som inte heller har sitt ursprung i sverige och som inte jobbar och som inte går i skolan och som bor i områden som vi kallar utanförskapsområden. Det betyder i princip att de flesta som sitter på flashback aldrig haft någon av dem som grannar, inte gått i skola med någon av dem eller jobbat på samma arbetsplats eller har några gemensamma vänner.

Då är det inte lika enkelt att hitta spår som de går att göra om GM eller ett offer bott i sverige hela sitt liv.
Citera
2019-06-27, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Jag sätter en peng på att mannen i baksätet var den som lurat BO i bakhållet, han borde vara ganska illa ute nu blir han nästa? Bra att dom mördar varandra i Danmark, då kommer dom ju inte med i statistiken över dödliga skjutningar i Sverige. Damberg hälsar att han är nöjd över detta, Sverige är ju ett tryggt land.

Hade det varit han hade han nog inte stannat på platsen. Han hade sprungit fortfarande. De hade ju besökt någon. Det är där vi ska leta de skyldiga om de nu inte bara skuggats till platsen. Mindre troligt kanske.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
När det gäller bilderna i Aftonbladet så tror jag absolut inte det. Bilderna är tagna snett uppifrån sidan. Säkert från Sennepshaven 52 eller 54. Genom att studera bilderna kan politiet räkna ut exakt från vilken lägenhet de är tagna. Vore alltför korkat av GM att exponera sig så. Det är säkert en granne som tagit bilderna och hen har nog förhörts av polisen.

När det gäller de närbilder av de skjutna som sägs finnas så kan det handla om skyttarnas egen dokumentation. Det kan för all del även vara någon passerande som tog dem. Folk gör ju så numera.

Knappast, hur hade de kunnat tima det? Så syns heller inget balkongräcke från filmen. Skjutandet torde heller inte föregåtts av något högljutt babbebråk, de började bara skjuta. Fan, vad korkad du är, är du också en dum, ful och inavlad svartskalle?
Citera
Medlem
kungarolfs avatar
Borde vara dödsstraff eller 100 år i fängelset för folk som avrättar andra på detta sätt. Det är bestialiskt!

De avrättar ju folk rakt av.
Senast redigerad av kungarolf 2019-06-27 kl. 15:40.
Citera
2019-06-27, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Borde vara dödsstraff eller 100 år i fängelset för folk som avrättar andra på detta sätt. Det är bestialiskt!
Det heter döda eller dödas.
Dessa skyttar har dödat förut!
Men kanske också har klantat sig och fått i uppdrag att släcka dessa 2 killar för nya krafter kommit till Sverige och DK.

Det är ett nytt gäng som vill ta över Köpenhamn och Skåne.

100%.

Sedan tog en annan bil neråt mot syd Europa.
Senast redigerad av MammasLillaFlicka 2019-06-27 kl. 15:42.
Citera
2019-06-27, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf

De avrättar ju folk rakt av.

ÄH Karma is a bitch.
Citera
2019-06-27, 15:47
Medlem
är de inga rappare (INGA NAMN , ni som vet ni vet) som lagt upp bilder elr något på BO? Minns i början av när ngn i Shottaz dog då hyllades de, men nu efter vad som hänt , med alla förnedringar på rappare så vågar ingen lägga upp bilder längre. P I N S A M T.

Yasin byn är väll den enda äkta som valde Franky som sin manager efter allt som hänt (Ja som skydd) Men fortfarande hatad pga det av många.
Citera
2019-06-27, 15:50
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz99
Titta på filmklippet av skyttarna, uppenbarligen östafrikanska killers, i.e. chimps zoomalier. Till skillnad från svenska sopsnutar är de danska mer kompetenta, de hittar nog förövarna. Hursomhelst vinner vi nordister på detta, hatet emot de bajsbruna eskalerar. Bra för mig, bra för oss.

Finns det video?
Jag vill gärna glo på det.

Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Jag fattar inte varför de ska ha behövt skjuta så mkt?

Polisen snackar om cirka 13 skott både från pistol och automatvapen.

Vad är det du inte fattar? Tror du de har gott om tid står och siktar så det räcker med en kula?
Citera
2019-06-27, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Hade det varit han hade han nog inte stannat på platsen. Han hade sprungit fortfarande. De hade ju besökt någon. Det är där vi ska leta de skyldiga om de nu inte bara skuggats till platsen. Mindre troligt kanske.

Märkligt att man skjuter två och lämnar den tredje helt oskadd. Mitt tips är fortsatt att han lurat dom i fällan
Citera
2019-06-27, 15:52
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Å du tror inte personer med sådan hotbild mot sig har skyddad identitet och att fb redan skulle letat upp faktan? Tjena gomorron!

Den ena av dem har inte skyddad identitet. Det har jag lyckats luska fram. Den andre finns det för knapphändiga uppgifter om i tråden för att jag skall kunna identifiera honom.
Citera
2019-06-27, 16:02
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz99
Skicka bara hem dem till Somalia, Iran, Kurdistan igen....vad kan dessa untermenschen någonsin bidra till en vit kristen civilisation med? Bråkar de, så döda deras kvinnor och barn först, så sticker de nog självmant.

Du låter extrem. Jag tror inte att etnicitet eller hudfärg är problemet. Det finns bra folk som är invandrare också. Jag har inget problem med om folk är muslimer, svara, vita, bruna, gula, kristna. Men folk ska vara relativt sekulära och sätta samhället först.

Problemet är att man har skapat utanförskapsområden där man dumpat folk och sedan låtit de leva på sitt sätt och med sin kultur. Det borde varit hårda krav på hur folk som kommit till Sverige från första början. Krav på prestationer och 100% aktivitet för ekonomisk ersättning och boende. Man borde ha förbjudit slöja för alla under 18 år, förbjudit att man bor fler än ett visst antal personer i en bostad för att motverka trångboddheten. Man borde även tagit in folk i en betydligt mindre utsträckning än vad vi har gjort, och sett hur det gick för de vi tog in innan vi tog in nya. Kanske bara delat ut temporära uppehållstillstånd, och krav på att man etablerar sig i samhället om man vill ha ett permanent uppehållstillstånd. Utvisning för alla former av brott osv.

Det fanns massa saker att göra för att undvika att vi skapat 200 islamistiska ghetton runt om i landet. Allt är de styrandes fel.
Senast redigerad av kungarolf 2019-06-27 kl. 16:05.
Citera
2019-06-27, 16:03
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=4hKkMYV29AQ
här är videon

Citat:
Ursprungligen postat av slobodandimitri
Det föreställer franky m.m som har tagit fast en av DP som
Pissade ner jaffar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera