2019-06-27, 02:20
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Åker utanför rikets gränser för att göra affärer/träffa vänner tar man väl inte med sig vapen eller?
Känns som om det va det som va tanken .och att sitta parkerad i en bil med vapen är inget man bara gör om man annar att det kan komma att skjutas .
Då är den laddad och klar i handen i princip för då är läget spent kan jag tänka mig när man tar med säg vapen det har sitt syfte .eller va tänkte du kan man tar med sig vapen för att visa upp den
Tack för att du till skillnad mot de flesta andra diskuterar vad de gjorde i Danmark. Intressant är också vilka som sköt. "Dödspatrullen" eller danskt gäng? Är det någon släkting till de avlivade som kommer bry sig lite extra och hämnas?
Citera
2019-06-27, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Han är 96a.

Finns för övrigt ingen lämplig MH som är gift enligt svensk lag i Tensta, vad jag kan hitta. Finns en Mohamed och en Mohamud men ogifta.

Tack. Är Du säker på att han är en 96-a. Den Mohamed Hassan jag hittade var i Tensta allé 31 med Namnen Mohamed Hassan.
Senast redigerad av arcenciels 2019-06-27 kl. 02:29.
Citera
2019-06-27, 02:33
Medlem
Den lange, inhyrd livvakt. Finns att finna i mc kretsar tydligen
Senast redigerad av brasnyggman 2019-06-27 kl. 02:35.
Citera
2019-06-27, 02:34
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Jo självklart skulle det kunna vara så
Men om fallet nu skulle vara så att man vill utföra något i Danmark så vill man ju inte åka i en bil som kan länkas till en själv i detta fall så vet ju jag inte om bilen står på någon av dom avlidna .men är man svensk medborgare och åker i svensk registrerad bil och ska ev utföra något .
Det låter som en dum ide att ev avslöja sig att man har varit i landet .
Men allt är möjligt!

Jag tror att dom blev ditt lurad och blev mördade . tror inte dessa va där för att hämta upp knark eller vapen.
Bilen ska enl. tidiga uppgifter i media vara skriven på någon person i Malmö.
Minns jag rätt så har Malmö det svenska rekordet i bilmålvakter, men vem bilen var skriven på framgick inte i media. Antar att någon journalist har sett någon regskylt innan de antagligen skruvades bort inför borttransport av bilen.
Citera
2019-06-27, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Den lange, inhyrd livvakt

Han satt ju för tusan och böla efter att dom blivit skjutna samt att han var för svag mentalt för att stoppa förblödningen utav sina ''kamrater''. Tvivlar starkt på att han är en livvakt, kom med någonting bättre!
Citera
2019-06-27, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Tack. Är Du säker på att han är en 96-a. Den Mohamed Hassan jag hittade var i Tensta allé 31 med Namnen Mohamed Hassan.

Han är 96a, ja.
Citera
2019-06-27, 02:42
Medlem
-GGs avatar
Videon som länkades tidigare, Making in Chicago, vem av negrerna i den är BO?
Citera
2019-06-27, 02:42
Medlem
Vem är det i DP som Franky spöar upp i denna hämndvideo efter nedkissningen av Jaffar?
https://minfil.com/z6y5H6w7n8/EC37F528-FFCD-41CF-849D-7B71BDE8BF02_MP4
Citera
2019-06-27, 02:43
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Bilen ska enl. tidiga uppgifter i media vara skriven på någon person i Malmö.
Minns jag rätt så har Malmö det svenska rekordet i bilmålvakter, men vem bilen var skriven på framgick inte i media. Antar att någon journalist har sett någon regskylt innan de antagligen skruvades bort inför borttransport av bilen.

Haaa ok det visste jag inte .
Kan mycket väl vara så !
Allt är möjligt behöver veta mer detaljer för att dra några slutsater .
Citera
2019-06-27, 03:05
Medlem
Asså varken Jaffar byn och Yasin är med i Shottaz, de är bara rappare, de är som journalistr rappar vad som händer på gatorna.

Sen har de väll växt upp med shottaz men de har många andra gjort ocskå. sluta framstå som att jaffar och yasin är några. De är precis som alla andra rappare.

sen att yasin hade franky som manager var säkert för att han var rädd efter vad som hände med jaffar . Yasin visade inte sig i rinkeby på längeeee innan han vart gripen.

Som någon annan sa, Shottaz är ett gäng fegisar som just nu vill sitta inne hellre än att vistas ute på gatorna.
Citera
2019-06-27, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyZvenne
Vem är det i DP som Franky spöar upp i denna hämndvideo efter nedkissningen av Jaffar?
https://minfil.com/z6y5H6w7n8/EC37F528-FFCD-41CF-849D-7B71BDE8BF02_MP4

låter bara dumt, varflör knäppte man inte bara honom? han som kissa på jaffar hligger bakom mord på shottaz,, borde klippt honom på samma gång , kanske fake video
Citera
2019-06-27, 03:41
Bannlyst
Värdelösa skräpmänniskor. Vi skall vara glada att det är döda, dom hade inget att ge Sverige förutom röda siffror i kriminalvårdens budget.

Lek med tanken att det hade levt till 50 år hur många fler miljoner hade inte skräpet kosta oss?

Citat:
Ursprungligen postat av mmerd
Se på fan, en känslomänniska. Mitt i prick!

- Fortfarande undermänniskor som inte bidrar samhället med någonting utav värde, dom skulle med största förmodan ha noll problem med att klippa ditt fula tryne för minsta lilla slant eller kränkning.

Jag är realist och jag har full respekt för andra människor, oavsett påbrå, religion etc. Men jag har noll respekt för mänskligt avfall som förstör för andra, bryter lagar samt saknar helt respekt för andra medmänniskor. (och puckon som dig som drar Sverige ner i skiten med sitt osunda tänk).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in