2019-06-26, 22:43
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightcreeper
Vad försöker du säga? Att dom inte är bra på att skjuta ihjäl varandra i Sverige? Levt under sten de senaste 7 åren?

Om jag inte minns fel så svarade jag på ett annat inlägg. Det verkar som om att danska gängmedlemmar siktar lite bättre än deras svenska rivaler.
Citera
2019-06-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazaloz
Som jag skrev igår. Jag bor själv i Rinkeby och undrar vad anledningen till dessa fyrverkerier var igår.
I början trodde jag att det var skottlossning men nu har man inte hört något så de borde varit fyrverkerier. Såg massa somaliska kvinnor som sprang och gömde sig i olika portar när dessa högljudda ljud utspelade sig.

Någon som vet om detta fyrverkeri var ett firande?
100% firande, kan inte varit för någon annan anledning. Ungefär när hörde du fyrverkerierna/skottlossningarna?
Citera
2019-06-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Blackkkkkberrrryyyyy

Okej? Och med det menar du?
Citera
2019-06-26, 22:56
Medlem
Klockan 21-22 skulle jag säga. Asså man såg hur somalierna sprang och gömde sig hahah. För det lät som ngn sprajade med en ak 47.
Det lät i några minuter så då tänkte jag det måste vara fyrverkeri.
Nu på kvällen har jag också hört lite då och då några fyrverkeri smällar

Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
100% firande, kan inte varit för någon annan anledning. Ungefär när hörde du fyrverkerierna/skottlossningarna?
Citera
2019-06-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Okej? Och med det menar du?

Det år en speciell krypterad telefon som bara grovt kriminella använder som kostar ca 15.000 kr att ladda på varje halvår. Polisen har aldrig knäckt krypteringen. (Blackberry är en äldre modell) dom flesta har numera en som kallas encro
Citera
2019-06-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Det år en speciell krypterad telefon som bara grovt kriminella använder som kostar ca 15.000 kr att ladda på varje halvår. Polisen har aldrig knäckt krypteringen. (Blackberry är en äldre modell) dom flesta har numera en som kallas encro

Ge polisen tid (och att de skickar den till rätt instans) så ska du se att de lyckas knäcka den.
Citera
2019-06-26, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Ge polisen tid (och att de skickar den till rätt instans) så ska du se att de lyckas knäcka den.

Googla det om du vill (encro/ bq aquaris x) dom har skickat den till båda NFC i Sverige och till andra länder. Det går inte att knäcka krypteringen.
Citera
2019-06-26, 23:06
Medlem
Dom knäckar inte ens krypteringen på appen wickr, som du kan leda ner på vilken mobil som helst. Inte ens vid trippelmordet i Uddevalla kunde dom knäcka den krypteringen
Citera
2019-06-26, 23:12
Medlem
Vet ni om att det finns bild på en av de döda som har spridits via instagram?
Citera
2019-06-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Nej det var en bild på https://www.instagram.com/farrechocolate/

Att han var next. Den togs bort

Du som har stenkoll. Berätta lite om farrechoclate e det han styr elr? Han kallar franky för lillebror.

Den här som kallas Farre, är ju lång om det är han som poserar på bilderna. Jag tänker på den långe i vit sparkdräkt, som kallas vittne i Extrabladets artikel. Stämmer det att han sitter i fängelse eller kan det vara han?
Citera
2019-06-26, 23:15
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Vet ni om att det finns bild på en av de döda som har spridits via instagram?

Nej, men har du inte tänkt att dela den så kan du hålla käft.
Citera
2019-06-26, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
Den här som kallas Farre, är ju lång om det är han som poserar på bilderna. Jag tänker på den långe i vit sparkdräkt, som kallas vittne i Extrabladets artikel. Stämmer det att han sitter i fängelse eller kan det vara han?

Farre är den som är ledaren av shottaz han skulle nog klippas han med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in